Λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή βιωματική δράση με τίτλο «Αναμνήσεις στην άμμο…».
Πάνω σε χάρτινα κοχύλια, που συμβολίζουν τα όμορφα ίχνη που αφήνει η θάλασσα στην ακτή, τα παιδιά έγραψαν ευχές, σκέψεις και αγαπημένες αναμνήσεις από τη χρονιά που πέρασε. Στο κέντρο κάθε δημιουργίας τοποθετήθηκε μια ομαδική φωτογραφία, αποτυπώνοντας στιγμές χαράς, συνεργασίας και φιλίας που μοιράστηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να θυμηθούν όμορφες στιγμές και να αποχαιρετήσουν τη σχολική χρονιά με δημιουργικό και συγκινητικό τρόπο.
Όπως τα κοχύλια κρατούν τον ήχο της θάλασσας, έτσι κι εμείς κρατάμε στην καρδιά μας τις όμορφες στιγμές, τα χαμόγελα και τις εμπειρίες που ζήσαμε μαζί.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι!

