
“Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ» στο σχολείο μας.
Οι μικροί μαθητές των Α, Β, Γ Τάξεων μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους άλλους. Το πρόγραμμα στόχευε την βιωματική προσέγγιση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως αυτοεκτίμηση, αποδοχή- έκφραση –διαχείριση συναισθημάτων και αποδοχή της διαφορετικότητας.
Έγινε προσπάθεια να αναδεiχθεί η μοναδικότητας του καθενός μέσα από την αποδοχή της διαφορετικότητας. «Είμαστε διαφορετικοί αλλά μπορούμε να συνεργαστούμε και να λειτουργήσουμε ως ομάδα». Έγινε προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά τη σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, δίνοντας έμφαση στα «δύσκολα» συναισθήματα και στους τρόπους διαχείρισης, στην ποικιλία και τις αιτίες που τα προκαλούν. Τέλος τα παιδιά αναζήτησαν στον εαυτό τους και στους άλλους δυνατά στοιχεία σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της θετικής εικόνας εαυτού.
Το πρόγραμμα υλοποίησε η Βασιλική Γεωργιλά- Κοινωνική Λειτουργός
“Βιωματικές δράσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες”
Το πρόγραμμα διάρκειας 7 δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022.
Οι μαθητές των Δ, Ε, ΣΤ Τάξεων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν ζωγραφική, διήγηση, παιχνίδια ρόλων, καταιγισμό ιδεών και δημιουργικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να κατανοήσουν θέματα που σχετίζονται με τα δικαιώματα του ανθρώπου, εστιάζοντας σε αυτά που αφορούν τα παιδιά.
Το πρόγραμμα στόχευε στην καλλιέργεια κριτικής και δημιουργικής σκέψης, την αποδοχή και το σεβασμό του άλλου, την επικοινωνία και έκφραση των συναισθημάτων, των αναγκών και των επιθυμιών καθώς και την καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας και αλληλεγγύης.
Το πρόγραμμα υλοποίησε η Αγγελική Μπαβέλλα- Ψυχολόγος.
Αφήστε μια απάντηση