
Το Σχολείο μας αποφάσισε την συμμετοχή των μαθητών του στα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα εντός του Σχολείου, για το μήνα Φεβρουάριο ως εξής:
- Την Παρασκευή 3/2/2023 στους μαθητές των Α, Β και Γ τάξεων το πρόγραμμα για την «Οδική Ασφάλεια» από τον Υπαστυνόμο της Τροχαίας Χαλκίδας κ. Μπαμπαλή
- Την Τετάρτη 8/2/2023 στους μαθητές των Β, Δ και Στ τάξεων το πρόγραμμα «Παίζω με ασφάλεια στο νερό» από κλιμάκιο Γυμναστών με ειδίκευση στην κολύμβηση με επικεφαλής εκπαιδευτικό τον κ. Γλωσσιώτη
- Την Τετάρτη 8/2/2023 για την παρουσίαση του προγράμματος «Μεγαλώνω, τι μου συμβαίνει;» στους μαθητές της Στ τάξης από κλιμάκιο της ΤΟΜΥ Βασιλικού και του ΚΥ Χαλκίδας με την Γυναικολόγο κ. Καζάνη, την Μαία κ. Τζουμάκα, την Επισκέπτρια Υγείας κ. Κραββαρίτη και την Σπουδάστρια Επισκεπτών κ. Στρουμπούλη
- Την Δευτέρα 13/2/2023 για την παρουσίαση προγράμματος «Στοματική Υγιεινή» στους μαθητές των Α, Γ και Ε τάξεων από την Οδοντίατρος κ. Κάλφα.