Ενημέρωση για τον Αγιασμό και τα αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ των μαθητών

Σύμφωνα με την υπ. αριθμ Φ7/111089 /Δ1/9-9-2021 του ΥΠΑΙΘ ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 πμ. στον αύλειο χώρο του Σχολείου.
Οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση