Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα πρέπει να προμηθευθούν  από την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου τέσσερα (4) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο επόμενων εβδομάδων (4-17/10) και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

Ενημέρωση για τον Αγιασμό και τα αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ των μαθητών

Σύμφωνα με την υπ. αριθμ Φ7/111089 /Δ1/9-9-2021 του ΥΠΑΙΘ ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 πμ. στον αύλειο χώρο του Σχολείου.

Οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση

 » Διαβάστε περισσότερα