Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2021-22
Το ΥΠΑΙΘ με την υπ. αριθμ. 51340/10-5-2021 εγκύκλιό του ορίζει ότι η προθεσμία εγγραφής στο Ολοήμερο Τμήμα για το επόμενο σχολικό έτος 2021-22 λήγει την Δευτέρα 17 Μαΐου 2021. Όσοι γονείς επιθυμείτε την εγγραφή του/των παιδιού/ών σας, συμπληρώστε την σχετική ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ και παραδώστε τη στον/στην υπεύθυνο Εκπαιδευτικό