header image
 

πως λειτουργεί το GPS;;;;;

ένα σύστημα δορυφόρων και καλή εφαρμογή μαθηματικών είναι ό,τι απαιτείται….. Σε σας τους λάτρεις της γεωγραφίας με τις ωραιότατες ερωτήσεις!!!Enjoy!!!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=0n0T992ccik

Κατηγορία:  απορίες μαθητών ,γεωγραφία      Με ετικέτα:

Λιμνων συνέχεια: η κόκκινη λίμνη (που επίσης αργοπεθαίνει)

http://www.lifo.gr/articles/environment_articles/112928

Η ιστορία μιας εν πολλοίς άγνωστης στους Έλληνες λίμνης και ο βασανιστικός θάνατός της  λόγω ανθρώπινης παρέμβασης.

Κατηγορία:  γεωγραφία     

η λίμνη που πεθαίνει…. Αράλη

http://www.lifo.gr/articles/environment_articles/112878

Κατηγορία:  γεωγραφία     

πείραμα ανάμεσα σε σκέτο και φυτεμένο χώμα

ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα παρουσιάζουμε σήμερα. Πως το φυτεμένο χώμα υπερτερρεί σε σκέση με το σκέτο χώμα στην απορρόφηση του βρόχινου νερού, στον εμπλουτισμό των υπόγειων υδάτων και αντισκέκεται στην διάβρωση του εδάφους…. Η πειραματική διάταξη είναι πολύ απλή, όπως θα δείτε, στο video που ακολουθεί.

https://www.youtube.com/watch?v=og9cQKxlFnE

 

Κατηγορία:  απορίες μαθητών ,βιολογία Α' τάξης ,βιολογία Β' τάξης ,βιολογία Γ' τάξης ,γεωγραφία      Με ετικέτα:

μικροσκοπική παρατήρηση στομάτων

Κατηγορία:  βιολογία Α' τάξης     

διαπνοή

ένα μικρό βιντεάκι που εξηγεί την διαπνοή

Κατηγορία:  βιολογία Α' τάξης     

στην αγκαλιά ενός δέντρου γίγαντα

δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο ένα από τα μεγαλύτερα δέντρα του πλανήτη, το θρυλικό “president”, ηλικίας 3200 ετών. 

http://www.inspiremore.com/natgeo-worlds-largest-tree/

Κατηγορία:  βιολογία Α' τάξης ,βιολογία Β' τάξης ,βιολογία Γ' τάξης ,τα 5 βασίλεια     

πόση είναι η επιφάνεια των ανθρώπινων πνευμόνων;

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι ανθρώπινοι πνεύμονες καταλαμβάνουν επιφάνεια περίπου 80- 100 τμ όση δηλαδή μισό γήπεδο του τέννις !!!!!!!!

Δες περισσότερες πληροφορίες στον σύνδεσμο παρακάτω

http://www.ask.com/science/surface-area-human-lungs-ffc6ae1756c2f2e

Κατηγορία:  απορίες μαθητών ,βιολογία Α' τάξης ,μαθήματα      Με ετικέτα:

πόσο αίμα έχουμε στο σώμα μας;

στον παρακάτω σύνδεσμο η απάντηση όπως την συζητήσαμε και στην τάξη:

http://hypertextbook.com/facts/1998/LanNaLee.shtml

Κατηγορία:  απορίες μαθητών ,βιολογία Α' τάξης ,Χωρίς κατηγορία      Με ετικέτα:

νεογιλά και μόνιμα δόντια

στην ερώτηση των μαθητών μου της Α’ τάξης για τα νεογιλά και τα μόνιμα δόντια παραθέτουμε το παρακάτω άρθρο. Ενδιαφέρον , κατά την γνώμη μας έιναι να δει κανείς πως είναι “πακεταρισμένα” τα μόνιμα δόντια κάτω από τα εν ενεργεία νεογιλά.

http://skeptics.stackexchange.com/questions/9541/is-this-image-about-child-teeth-development-accurate

Κατηγορία:  απορίες μαθητών ,βιολογία Α' τάξης      Με ετικέτα: