Κι όμως λιώνουν.
Και μάλιστα, με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Υπάρχουν και οι αποδείξεις πλέον, από τις διαστημικές χαρτογραφήσεις.
Δείτε αυτό το βίντεο και θα το διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι
https://www.youtube.com/watch?v=hlVXOC6a3ME
Κι όμως λιώνουν.
Και μάλιστα, με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Υπάρχουν και οι αποδείξεις πλέον, από τις διαστημικές χαρτογραφήσεις.
Δείτε αυτό το βίντεο και θα το διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι
https://www.youtube.com/watch?v=hlVXOC6a3ME
Βρέθηκα σήμερα, αντιμέτωπη με μια κλασσική ερώτηση των μαθητών μου. Που βρίσκονται φυτικά κύτταρα στο φύλλο ενός λουλουδιού και πως μοιάζουν.
Έτσι, συνειδητοποίησα ότι μπορεί να μαθαίνουμε τα παιδιά μας, πολύ καλά ορισμένα πράγματα, αλλά υστερούμε στο να συνδέσουμε όλες αυτές τις πληροφορίες, ξανά στο ολοκληρωμένο σύνολο, που είναι ο κόσμος μας.
Εδώ, παραθέτω ένα βιντεάκι που δείχνει πως είναι η τομή ενός φύλλου και τι παραλλαγές φυτικών κυττάρων μπορούμε να διακρίνουμε.
Πολύ ενδιαφέρον.
να, εδώ είναι, δείτε το.
ε βέβαια, σιγά μη δεν με ρωτάγανε οι μαθητές της Β. Αφού η Γεωγραφία , είναι ένα μάθημα που ο τόπος συνδέεται και με τους ανθρώπους , τα έργα και τις επιρροές τους.
έτσι, μελετώντας την ευρώπη, την μεσόγειο, την βαλτική τους θαλάσσιους δρόμους , ήταν μοιραίο να ρωτήσει κάποιος: “ποιες ήταν οι μεγαλύτερες αυτοκρατορίες;”. Δύσκολο καλό μου παιδί. Δύσκολο. Τι εννοούμε “μεγάλες”; άραγε το μέγεθος και την έκταση των εδαφών; Άραγε την πολιτισμική επίδραση;
τέλος πάντων, κριτήρια υπάρχουν…. Για να δούμε ένα βίντεο με μια ωραία κατάταξη.. (σημ: δεν είναι το μόνο, υπάρχουν κι άλλα με διαφορετικές κατατάξεις)
Ένα πολύ επεξηγηματικό βίντεο, ζήτησαν οι μαθητές μου, για να κατανοήσουν πως είναι δυνατό ένα ηφαίστειο να εξαφανίσει από προσώπου γης, μια ολόκληρη πόλη.
και να λοιπόν, η ιστορία της Πομπηίας ….
https://www.patrasevents.gr/article/128392-deite-pos-egine-i-katastrofi-tis-pobiias-video
Πολύ συχνά όταν στο μάθημα της Βιολογίας (σε κάθε τάξη) ξεκινάμε την κατάβαση στον μικροσκοπικό κόσμο των κυττάρων, οι μαθητές μου βρίσκονται αντιμέτωποι με μια εύλογη απορία: πως μπορούμε να υπολογίσουμε τον αριθμό των κυττάρων;
είναι πραγματικά μια πολύ καλή ερώτηση.
στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως παντρεύονται η βιολογία, με την τεχνολογία και τα απλά μαθηματικά του Γυμνασίου, ώστε να δοθεί μια καλή απάντηση στο ερώτημα αυτό.
Πολύ ωραίο άρθρο και βίντεο , που εξηγεί ενοποιημένα, κινήσεις τεκτονικών πλακών, σεισμούς και ηφαίστεια.
https://www.nationalgeographic.com/science/article/ring-of-fire
Λοιπόν, αυτή η ερώτηση ήρθε στο μυαλό του Ορέστη, μαθητή της Β τάξης, το σχολικό έτος 2023-2024, όταν κάπου τους είχα τρελάνει με άπειρες πληροφορίες για τις τεκτονικές πλάκες, τα ρήγματα, τους σεισμούς και τα ηφαίστεια. (Υποθέτω ότι ένας τρόπος να με σταματήσουν από το να μιλάω, είναι να με τρελαίνουν στις ερωτήσεις)
“Κυρία, υπάρχουν σεισμοί σε άλλους πλανήτες;”
Ναι καλέ μου Ορέστη, υπάρχουν. Τσέκαρε το άρθρο παρακάτω και το σχετικό βίντεο.
Κι ευχαριστώ για την ερώτηση.
Η απορία του μαθητή μου, του Κουκς, και η έρευνα που ο ίδιος διεξήγαγε, μας οδήγησε στην συγκλονιστική αποκάλυψη! Είναι οι περιπολίες της άμυνάς μας, τα λευκά μας αιμοσφαίρια. δείτε παρακάτω στον σύνδεσμο, όλη την ιστορία… Μπράβο Κουκς, από μένα 20!
ένα animation video ίσως στην πιο συνηθισμένη απορία, όταν μελετάμε τον ανθρώπινο σκελετό…. πως κολλάει το σπασμένο κόκαλο;;;;