Μετά την επίσκεψη του σχολείου μας στο ΚΕΦΙΑΠ Ρεθύμνου όπου ενημερωθήκαμε για τις διάφορες μορφές αναπηρίας και τους τρόπους συμπεριφοράς μας απέναντι σε άτομα με αναπηρία, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα ενημερωτικό βίντεο σχετικά με τους τρόπους συμπεριφοράς σε παιδιά με αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον.
Η δημιουργία του βίντεο ήταν μία ενδιαφέρουσα, πρωτόγνωρη, χρονοβόρα αλλά και πολύ διασκεδαστική διαδικασία για όλους και όλες μας, μαθητές – μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Αρχικά, εκφράστηκαν οι αρχικές μας ιδέες μέσω ιδεοθύελλας και παρακολουθήσαμε διάφορα άλλα ενημερωτικά βίντεο ώστε να καταλήξουμε στη δομή που θέλαμε να έχει η δική μας δημιουργία. Έτσι, καταλήξαμε στον βασικό κορμό της ιστορίας μας και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το σενάριο το οποίο περιείχε αρκετά στοιχεία αυτοσχεδιασμού.
Καθοριστική ήταν η βοήθεια της θεατρολόγου του σχολείου μας κ. Μαρίας Τσουκνάκη, η οποία διέθεσε κάποια από τα κενά της (το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δε διδάσκεται σε Ε’-ΣΤ’ τάξη) για να μας ενημερώσει για θέματα που δε γνωρίζαμε όπως γυρίσματα, πλάνα, ήχος, φωτισμός…
Και μετά ξεκίνησαν τα γυρίσματα που ήταν ομολογουμένως το καλύτερο κομμάτι της διαδικασίας. Κατά τη διάρκεια τους η τάξη μας έγινε πραγματικά ομάδα, διασκεδάσαμε, γελάσαμε, λύσαμε τα προβλήματα που προέκυπταν (τεχνικά και μη!). Ευχαριστούμε την κ.Ντίνα που μας παραχώρησε τον χώρο του κυλικείου και συμμετείχε στις συγκεκριμένες σκηνές παρότι τελικά η φωνή της δε χρησιμοποιήθηκε στο τελικό αποτέλεσμα! (τα τεχνικά προβλήματα που λέγαμε…).
Το τεχνικό κομμάτι του μοντάζ πήρε περισσότερο χρόνο απ’ όσο αρχικά υπολογίζαμε και το βίντεο ολοκληρώθηκε μετά το τέλος του σχολικού έτους αλλά το τελικό αποτέλεσμα μας αποζημιώνει!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πρινιωτάκη Μαρία – Παπαδόπουλος Χρήστος
Αφήστε μια απάντηση