Με αφορμή την 5η Ιουνίου, που έχει καθιερωθεί ώς ημέρα περιβάλλοντος η σχολική μας μονάδα πραγματοποίησε δράσεις. Συζητήσαμε και είδαμε ένα βιντεο για το πώς μπορούμε να συνεισφέρουμε στο περιβάλλον https://www.youtube.com/watch?v=XjYtfHElB-8 . Ταυτόχρονα με τη συνεισφορά του Δήμου Γεωργίου Καρα’ι’σκάκη, φυτέψαμε δέντρα και λουλούδια στην αυλή μας. Ζωγραφίσαμε και τις γλάστρες που φυτέψαμε τα λουλούδια, δίνοντας μία νέα όψη στην είσοδο του σχολείου μας!!












