Πραγματοποιήθηκε και φέτος, παρουσία γονέων/κηδεμόνων, η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του Σχολικού Έτους. Οι μαθητές/τριες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου, μαζί με τους εκπαιδευτικούς ετοίμασαν μια καλοκαιρινή γιορτή γεμάτη χρώματα. Ένας απέραντος βυθός με ψάρια, γοργόνες και ένα τρελοβάπορο για οδηγό μας ταξίδεψαν σε καλοκαιρινές εικόνες και λέξεις γεμάτες νόημα. Κάθε ψαράκι κάτι το διαφορετικό, διαφορετικοί όπως είμαστε όλοι μας. Κεντρικό μας θέμα η δαφορετικότητα, ο αλληλοσεβασμός και η αποδοχή. Η σχολική μας γιορτή ολοκληρώθηκε με τις/τις μαθητές/τριες να αποδίδουν στη Νοηματική Γλώσσα το τραγούδι “Σφύριξε χαρούμενα μπορείς”.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!



















