Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης ταξιδέψαμε με τη φαντασία μας στον μαγικό βυθό της θάλασσας. Με χρώματα, δημιουργικότητα και πολλή χαρά φτιάξαμε ψαράκια, κοχύλια, φύκια και όμορφα θαλάσσια τοπία. Μέσα από τη δραστηριότητα συνεργαστήκαμε, μάθαμε νέα πράγματα για τη θάλασσα και γεμίσαμε την τάξη μας με χρώματα και χαμόγελα.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, θυμηθήκαμε πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον και ιδιαίτερα τις θάλασσες και τους ωκεανούς μας. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια υπενθύμιση ότι όλοι μπορούμε, με μικρές καθημερινές πράξεις, να συμβάλλουμε στη φροντίδα και την προστασία του πλανήτη μας!!!




