Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά με τον πιο ευχάριστο και δροσερό τρόπο.
Στο προαύλιο του σχολείου, με τη βοήθεια της γυμνάστριάς μας κ. Δήμητρας Σούρλα, τα παιδιά συμμετείχαν σε πρωτότυπα παιχνίδια με νερό, γεμάτα φαντασία, κέφι και γέλια. Με λεκάνες, νεροπίστολα και νερόμπομπες έπαιξαν ένα ξέφρενο μπουγέλο, απολαμβάνοντας μοναδικές στιγμές διασκέδασης και δροσιάς.
Στη συνέχεια, με φρούτα εποχής που προσέφερε ο οπωροπώλης του χωριού μας κ. Σπύρος Μακρής, φτιάξαμε μια νόστιμη και δροσιστική φρουτοσαλάτα, την οποία απόλαυσαν όλοι οι μαθητές. Η όμορφη αυτή ημέρα ολοκληρώθηκε με ένα παγωτάκι που χάρισε ακόμη περισσότερα χαμόγελα στα παιδιά.
Με τις καλύτερες αναμνήσεις από τη σχολική χρονιά που ολοκληρώθηκε, ευχόμαστε σε όλους ένα καλό, ξεκούραστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!🌞