….θα ήταν μια καρδιά από παιδικά χέρια,
ένα μπουκέτο από λουλούδια του αγρού,
μια κατασκευή φτιαγμένη με υπομονή
και μια λέξη που χωράει τα πάντα:
ΜΑΜΑ.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες που κάνουν τον κόσμο πιο φωτεινό !!!
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ξεχωριστή δράση στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης « Στη βιβλιοθήκη μας γνωρίζουμε την Κάτω Ιταλία».
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στον κόσμο της παράδοσης και του πολιτισμού της Κάτω Ιταλίας μέσα από τους ζωηρούς ρυθμούς της περίφημης Ταραντέλας 🎵
Στην εκδήλωση φιλοξενήσαμε χορευτές από τον Λαογραφικός Χορευτικός Όμιλος Πατρών- ΛΑΧΟΠ, οι οποίοι παρουσίασαν στα παιδιά διαφορετικά είδη του παραδοσιακού αυτού χορού και μοιράστηκαν μαζί τους στοιχεία της ιστορίας και της κουλτούρας που τον συνοδεύουν.
Η ατμόσφαιρα ήταν ιδιαίτερα ζεστή και ευχάριστη Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό, χόρεψαν, διασκέδασαν και έδειξαν αληθινό ενδιαφέρον για αυτή τη μοναδική εμπειρία. Με τη βοήθεια των χορευτών γνώρισαν βήματα της Ταραντέλας και έγιναν για λίγο μέρος αυτής της όμορφης πολιτιστικής παράδοσης.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Πρόεδρο του Λαογραφικού Χορευτικού Ομίλου Πατρών – ΛΑΧΟΠ κ. Διογένη Οικονόμου , καθώς και προς τους χορευτές του Ομίλου κ. Αγάθη Μπαρδάκη, κ. Βικτωρία Κλουκινιώτη, κ. Μαρία Ντίνη και κ. Κώστα Παναγιωτόπουλο, για την πρόθυμη ανταπόκριση, την εξαιρετική παρουσία τους και τη χαρά που πρόσφεραν στους μαθητές μας.
Η συμβολή τους έκανε τη δράση μας μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία για όλους! ❤️
Η δραστηριότητα «Φύτεμα λουλουδιών και μυρωδικών» αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία σύνδεσης της Α΄ τάξης του Δημοτικού με το Νηπιαγωγείο, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των παιδιών.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης υποδέχτηκαν τους μικρούς φίλους από το Νηπιαγωγείο και μαζί έγιναν μια χαρούμενη ομάδα «μικρών κηπουρών». Φύτεψαν λουλούδια και μυρωδικά, συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν ρόλους και μοιράστηκαν εμπειρίες, με τους μεγαλύτερους να καθοδηγούν και να ενθαρρύνουν τους μικρότερους.
Μέσα από αυτή τη κοινή, βιωματική δραστηριότητα, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου γνώρισαν το περιβάλλον του Δημοτικού με τρόπο ευχάριστο και παιχνιδιάρικο, ενώ οι μαθητές της Α΄ τάξης ανέπτυξαν την υπευθυνότητα και την ενσυναίσθηση.
Έτσι, το σχολείο γέμισε χρώματα, αρώματα και χαμόγελα, κάνοντας τη μετάβαση μια εμπειρία ζεστή, συνεργατική και… ανθισμένη!
Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Καρυάς συμμετείχαν στον 15ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης, μια πανελλήνια εκπαιδευτική δράση φιλαναγνωσίας των εκδόσεων Μεταίχμιο.
Στόχος του προγράμματος είναι να καλλιεργήσει την αγάπη των παιδιών για το βιβλίο και τη λογοτεχνία, να ενισχύσει τη φαντασία τους και να τα βοηθήσει να αναπτύξουν κριτική σκέψη μέσα από την ανάγνωση και τη δημιουργική επεξεργασία λογοτεχνικών έργων.
Οι μαθητές της Γ΄-Δ΄και Ε΄- Στ΄τάξης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την κορυφαία συγγραφέα Αγγελική Δαρλάση και τους ήρωές της, μέσα από τα βιβλία της, να συζητήσουν στη βιβλιοθήκη μας για τις ιστορίες που διάβασαν και να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από βιβλιοπαρουσιάσεις, ερωτηματολόγια και ομαδική συνεργασία.
Η εμπειρία αυτή γέμισε την τάξη με χαμόγελα, έμπνευση και αγάπη για το βιβλίο, κάνοντας την ανάγνωση μια πραγματική γιορτή!
Το Δημοτικό Σχολείο Καρυάς συνεχίζει με χαρά να υποστηρίζει δράσεις που προάγουν τη φιλαναγνωσία και την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών του.📚