Επίσκεψη στο Μουσείο Σαμοθράκης για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων
Τη Δευτέρα 18 Μαΐου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων, οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικό Σχολείο Καμαριώτισσας επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Σαμοθράκης και συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση αφιερωμένη στην ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα εκθέματα του μουσείου και να ανακαλύψουν τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.
Συνάντηση με τον πρωταθλητή Ποδοσφαίρου Γιώργο Καραγκούνη

Ο Γιώργος Καραγκούνης επισκέφτηκε τον αθλητικό όμιλο της Σαμοθράκης, όπου συναντήθηκε με τους μαθητές, μίλησε μαζί τους και υπέγραψε αυτόγραφα, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στα παιδιά.
Χελιδονίσματα 2026- Ανοιξιάτικα καλωσορίσματα
Τα «Χελιδονίσματα 2026 – Ανοιξιάτικα Καλωσορίσματα» είναι μια εκπαιδευτική και πολιτιστική δράση που θα πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2026 στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με τη συμμετοχή σχολείων και μαθητών. Το σχολείο μας έλαβε μέρος στην δράση αυτή στην Σαμοθράκη με στόχο της εκδήλωσης την αναβίωση του παραδοσιακού εθίμου των χελιδονισμάτων, δηλαδή των τραγουδιών που έλεγαν τα παιδιά παλαιότερα για να καλωσορίσουν την άνοιξη και την επιστροφή των χελιδονιών. Μέσα από τη δράση αυτή προβλήθηκε η λαϊκή παράδοση, η συνεργασία των σχολικών κοινοτήτων και η σημασία της συλλογικότητας, ενώ παράλληλα δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά σε μια γιορτή πολιτισμού και άνοιξης!
Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο – Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026 – Διαδικτυακές ενημερώσεις μαθητών/μαθητριών
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!
ΕΘΙΜΟ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας οι μαθητές /τριες συμμετείχαν στη δράση “Το έθιμο της Τσικνοπέμπτης”.
Μερικά από τα δρώμενα που πραγματοποιήθηκαν στις παραπάνω φωτογραφίες!!!
Φυσικά τα καθιερωμένα σουβλάκια είχαν την τιμητική τους!!!!
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ……
ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑΣ
Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, το Δημοτικό Σχολείο Σαμοθράκης συμμετείχε σε μια όμορφη δράση ανταλλαγής χριστουγεννιάτικων καρτών με το σχολείο Neringa Gymnasium της πόλης Neringa στη Λιθουανία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν με φαντασία και χαρά τις δικές τους κάρτες, γράφοντας ευχές για τις γιορτές στα αγγλικά.
Οι κάρτες στάλθηκαν στο σχολείο της Λιθουανίας και αντίστοιχα οι μαθητές μας έλαβαν χριστουγεννιάτικες ευχές από τους μαθητές του Neringa Gymnasium (G.D. Kuverto street 12, Neringa). Μέσα από αυτή τη δράση τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, να εξασκήσουν την αγγλική γλώσσα και να αισθανθούν τη χαρά της επικοινωνίας και της συνεργασίας με συνομηλίκους τους από το εξωτερικό.
Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε το πνεύμα των Χριστουγέννων, την εξωστρέφεια του σχολείου και την καλλιέργεια αξιών όπως η φιλία, η συνεργασία και ο σεβασμός μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών.















