Άρθρα κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
Συμμετοχή στο πρόγραμμα FRANGOPHILES B τάξη Δ.Σ. Καμαριώτισσας
Από την συμμετοχή της τάξης μας στο πρόγραμμα Frangophiles σε συνεργασία με το γαλλικό ινστιτούτο και την γαλλική πρεσβεία δημιουργήθηκε ο παρακάτω γαλλικός τουριστικός οδηγός για την Σαμοθράκη με στοιχεία και φωτογραφίες που στείλαμε.
Το τελικό αποτέλεσμα:FRANCOPHîles – SAMOTHRACE (4) (1)
Παρακάτω παρουσιάζουμε ένα μικρό μέρος απο το υλικό και τις δράσεις μας που στείλαμε στην Γαλλία για να δημιουργήσουν εκείνον τον γαλλικό οδηγό:
Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων – Δράση Β’ τάξη
Για την ναφίσα πατήστε εδώ: αφισα
Υπεύθυνη Ζολώτα Αθανασία
Δημιουργήσαμε αφίσα για την Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων (4/4/2026) και επισκεφτήκαμε γατοαποικία, όπου ταίσαμε γατάκια, μιλήσαμε με εθελοντές και με την κα. Νάγια Φωτάκη, περιβαντολλόγο και υπεύθυνη του προγράμματος αδέσποτων του Δήμου Σαμοθράκης. Μοιράσαμε φυλλάδιο με οδηγίες για την φροντίδα αδέσποτων ζώων. Στην δράση συμμετείχε η κα. Μαρία Γάτσου, εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης της Β’ τάξης.
Συνεργασία της Β΄ τάξης του Δ.Σ. Καμαριώτισσας με το 13ο Δ.Σ. Κομοτηνής
Υπεύθυνη Αθανασία Ζολώτα
Τα δυο σχολεία αντάλλαξαν λαϊκά παραμύθια στα πλαίσια του ενεργού πολίτη (δυο τόποι, δυο σχολεία, ένα ταξίδι στο λαϊκό παραμύθι) και οι μαθητές τα εικονογράφησαν και εκτυπώθηκαν. Η δράση παρουσιάστηκε στα σεμινάρια καλών πρακτικών που πραγματοποιήθηκε στις 18/06/2026 στην Αλεξανδρούπολη με πρωτοβουλία της κα. Παπανικολάου Μαριγούς.
Πατήστε εδώ:
Επίσκεψη συγγραφέα Β΄τάξη Δ.Σ. Καμαριώτισσας
Θεατρική παράσταση Λωξάνδρα-Β τάξη Δ.Σ. Καμαριώτισσας
«Ας τα Ξαναφορέσουμε!» – Μια δράση αγάπης και αλληλεγγύης στη Σαμοθράκη
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το χαριστικό παζάρι παιδικών ρούχων «Ας τα Ξαναφορέσουμε!» στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης. Μια δράση που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τα σχέδια δράσης του ενεργού πολίτη. Μια όμορφη δράση ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης παιδικών ρούχων που έφερε κοντά μικρούς και μεγάλους, με στόχο τη στήριξη της αλληλεγγύης και της προσφοράς στην τοπική κοινωνία. Γονείς και παιδιά είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν ρούχα που δεν χρειάζονταν πλέον και να βρουν ό,τι ήταν χρήσιμο για τις οικογένειές τους. Με το σύνθημα «Δίνουμε ό,τι δεν χρειαζόμαστε, παίρνουμε ό,τι μας χρειάζεται», η δράση ανέδειξε τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης, της φροντίδας και της συνεργασίας. Η πρωτοβουλία διοργανώθηκε από την Κυριακή Σταφυλα, δασκάλα του Δημοτικού Σχολείου Καμαριώτισσας Σαμοθράκης, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Σαμοθράκης «Σάων», προσφέροντας μια ξεχωριστή στιγμή χαράς και αλληλεγγύης στο νησί.
Τιμητική Εκδήλωση για τις Τρεις Πρώην Διευθύντριες του Δημοτικού Σχολείου Σαμοθράκης
Τιμητική εκδήλωση αφιερωμένη στις τρεις πρώην διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων της Σαμοθράκης, Δέσποινα Τόλιου, Βροντάγια Ευτυχία και Κορδόνια Δέσποινα που υπηρέτησαν με αφοσίωση την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του νησιού, διοργανώθηκε προς τιμήν τους, αναγνωρίζοντας την πολύχρονη προσφορά και το έργο τους στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η απονομή του αναμνηστικού έγινε απο τον Διευθυντή Α’/Βάθμιας Εκπάιδευσης Έβρου κ. Κωνσταντινίδη Μαρίνο. Η εκδήλωση αποτελεί μια συμβολική κίνηση αναγνώρισης της πολυετούς προσφοράς των στελεχών της εκπαίδευσης, τα οποία στήριξαν τη σχολική κοινότητα και συνέβαλαν στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Έβρου.
Δράση για τη «Βιώσιμη Κινητικότητα και Κυκλοφοριακή Αγωγή»
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργάνωσε στη Σαμοθράκη δράση για τη «Βιώσιμη Κινητικότητα και Κυκλοφοριακή Αγωγή», με τη συμμετοχή μαθητών των δημοτικών σχολείων του νησιού. Οι μαθητές παρακολουθήσαν και συμμετείχαν σε βιωματικούς σταθμούς: 1. Χρήση ποδηλάτου και μικροκινητικότητας 2.Βασική συντήρηση ποδηλάτου 3.Χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς 4.Εκπαίδευση σε περίπτωση πυρκαγιάς σε λεωφορείο 5.Πρώτες βοήθειες. Σε όλους τους συμμετέχοντες δόθηκαν: Δίπλωμα ποδηλάτη, φωσφορούχο γιλέκο και ενημερωτικό υλικό,
























