Το συγκεκριμένο άρθρο γράφεται περισσότερο για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του e twinning σεμιναρίου με τίτλο “Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων – Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία” που μαζί με τα άλλα σεμινάρια με βοήθησαν να δημιουργήσω έργα e twinning και να μάθω να χρησιμοποιώ νέα εργαλεία για έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης.
Θεωρώ όμως ότι δεν στερείται αξίας. Αποτελεί απόδειξη του μότο που έχω για τη ζωή: “γηράσκω αεί διδασκόμενος”. Έχω την τύχη να είμαι “μια ζωή” στο χώρο της εκπαίδευσης. Δεν έφυγα ποτέ από το σχολείο! Μαθήτρια, εκπαιδευτικός, εκπαιδευτικός στο σχολείο από το οποίο αποφοίτησα, συνάδελφος των καθηγητών/τριών μου, εκπαιδευτικός σε χωριά, στην παραμεθόριο, σε κωμοπόλεις, στην πόλη που έχτισα την ενήλικη ζωή μου.
Είμαι ευτυχισμένη που είμαι πάντα “μαθήτρια”. Ελπίζω αυτό να αποτελεί το μεγαλύτερο μήνυμα που θέλω να στείλω στα παιδιά μου, τόσο τα βιολογικά, που με στηρίζουν και με ενθαρρύνουν πάντα, όσο και στους μαθητές/τριές μου.
Σε ό,τι αφορά τα συνεργατικά εργαλεία που χρησιμοποίησα θα σας παρουσιάσω το συνεργατικό μας padlet που έγινε για τις ανάγκες του έργου μας “Οδοιπορικό στη Βόρεια Εύβοια: Μελετώντας τον περιβαλλοντικό και πολιτιστικό της πλούτο” καθώς και ένα βιντεάκι που δημιουργήσαμε με τα παιδιά στο πλαίσιο του παραπάνω έργου.
