Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
1) Ας δούμε μαζί ένα βίντεο για τις διάφορες συσκευές που συνθέτουν ένα υπολογιστικό σύστημα.
2)
3) Ας δούμε τώρα ένα βίντεο για το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας
4) Ας δούμε δύο βίντεο για τα πιο εξελιγμένα ρομπότ
5) Μονάδες εισόδου και εξόδου.
Άσκηση (πηγή Leaarning apps, δημιουργός prokoudi).
Σύρε την κάθε εικόνα δεξιά αν δείχνει συσκευή ΕΙΣΟΔΟΥ ή αριστερά αν δείχνει συσκευή ΕΞΟΔΟΥ.
Εισόδου είναι αν εισάγει δεδομένα από τον έξω κόσμο στον υπολογιστή και εξόδου αν εξάγει δεδομένα από τον υπολογιστή στον έξω κόσμο.
Στο τέλος πάτησε το μπλε σύμβολο για να ελέγξεις την απάντησή σου. Καλή επιτυχία!!!
6) Τα μέσα αποθήκευσης. Βρες τα ζευγάρια. (πηγή Leaarning apps, δημιουργός mikexatz).
7) Πώς πρέπει να καθόμαστε μπροστά στον υπολογιστή; (πηγή Leaarning apps, δημιουργός diminik).
8) Πληκτρολόγηση συμβόλων.
6) Και τώρα μπορείς να κάνεις 4 δραστηριότητες για να δεις τι θυμάσαι. Πάτησε πρώτα στο κουμπί “εγγραφή”, γράψε το όνομά σου και πάτησε ΟΚ.
- Αρχική
- HELMEPA (όχι πλαστικά στην θάλασσα)
- Κάπνισμα
- Ο κανόνας του εσώρουχου
- Διατροφή
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Το μετρό της Θεσσαλονίκης
- Κυκλική οικονομία
- GIGO microbit compatible #1269 (κιτ ρομποτικής)
- Το βουνό
- Γη
- Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
- Πλημμύρες
- Η ιστορία του διαδικτύου
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- 3D εκτυπωτής
- Το Οικολογικό Αποτύπωμα
- Project: Σχεδιασμός και δημιουργία βιώσιμης πόλης
- Πνευματική Ιδιοκτησία & Συγγενικά Δικαιώματα
- Ρομπότ
- Makey makey
- Living Mathematics (etwinning 2025)
- Ανακύκλωση
- WEB2 εργαλεία
- Η έξυπνη πόλη
- eTwinning 2023-24
- Etwinning #1 “Having fun with tales” 2023-24 (δραστηριότητες)
- Etwinning #2 “City of the future with STEM” 2023-24 (δραστηριότητες)
- Etwinning #3 We learn active citizenship values through childrens’ games (δραστηριότητες)
- eTwinning #1 Having fun with tales 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- eTwinning #2 City of the future with STEM 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- eTwinning #3 We learn active citizenship values through childrens’ games 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- Microbit
- POWERPOINT
- 28η Οκτωβρίου 1940
- 2024-25 διαγωνισμός BEBRAS
- Mindstorms
- SCRATCH
Πρόσφατα σχόλια