Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση

ΤΣΙΛΙΒΙΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Etwinning #2 “City of the future with STEM” 2023-24 (δραστηριότητες)

etwlogoLOGO FINAL CITYΕυρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας 2024!!!

 

1. Πράσινη ενέργεια και έξυπνη πόλη.

Θα μελετήσουμε πως λειτουργούν οι:

  • ανεμογεννήτριες
  • φωτοβολταϊκά
  • υδροηλεκτρικά εργοστάσια
  • ηλιακοί συλλέκτες
  • μηχανές παραγωγής ενέργειας από τα κύματα
  • γεωθερμία
  • μπαταρίες
  • αισθητήρες
  • έξυπνες συσκευές
  • έξυπνη πόλη

2. Βίντεο για την Πανοραμούπολη, την πράσινη και έξυπνη πόλη μας.

Μαθαίνουμε να λύνουμε προβλήματα που σχετίζονται με την πράσινη ενέργεια.

PROJECT ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

3. Αυτές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι μαθητές πριν ασχοληθούν με τις δραστηριότητες.

Παρακαλώ απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις, θέλουμε απλά τη γνώμη σας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

4. Αυτές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι μαθητές μετά τις δραστηριότητες του Ιανουαρίου 2024.

Παρακαλώ απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις, θέλουμε απλά τη γνώμη σας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

5. Βίντεο για την αιολική ενέργεια και τον άνεμο (πηγή: ΕΛΕΤΑΕΝ))

ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

 

6. Βίντεο για το πώς λειτουργεί μια ανεμογεννήτρια (πηγή: ΕΛΕΤΑΕΝ))

ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΕΔΩ

 

7. Η μακέτα της πόλης μας. Την ολοκληρώσαμε και την παρουσιάσαμε σε άλλες τάξεις.

1000025144

1000025146

1000025145

Φεβρουάριος 2024

Τι κάνει τα παιδιά να αισθάνονται καλά, ασφαλή και χαρούμενα στο σχολείο.

8. Δραστηριότητα με παζλ σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

puzzle 1

 

puzzle 2

 

puzzle 3

 

puzzle 4

 

9. Επόμενη δραστηριότητα είναι να πάρουμε την γνώμη των μαθητών σχετικά με το τι τους κάνει να αισθάνονται καλά, ασφαλείς και χαρούμενοι στο σχολείο.

Τα παιδιά έγραψαν σε χρωματιστά χαρτάκια τι τους κάνει να αισθάνονται χαρούμενοι στο σχολείο. Τα χαρτάκια τα κόλλησαν γύρω από έναν “Λευκό Πύργο”, το σύμβολο της Θεσσαλονίκης, που όμως είχαν χρωματίσει για να γίνει πιο όμορφος.

despina tsiliviti greece happy pupils

 

ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Το θερμόμετρο των συναισθημάτων

 

Πατήστε ΕΔΩ για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο του Φεβρουαρίου 2024.

Μάρτιος 2024

ΤΟ ΝΕΡΟ και η εξοικονόμησή του.

March 22nd is the World Day of Water, so the activities of March were about water and how to save it.

First we watched  a presentation in class, about the importance of water and some tips on what to do in order to save water.

Then we discussed our everyday habits and the pupils decided to talk about saving water with their parents the same day!

Παρουσίαση για το νερό

Then we created the problem. We watched a presentation about it.

Δημιουργία προβλήματος για την εξοικονόμηση νερού

Let’s assume that we have made a garden, we have planted the flowers, we have watered them and then one day there is no more water because of damage in a water pipe.

What can we do?

We need a long-term solution.

After brainstorming a pupil came up with the idea of collecting rainwater.

But rainwater is full of leaves and dirt and this can clog the pipes.

So we understood that we would have to clean rainwater and then keep it in a tank and use it to water our plants whenever needed.

Then, we watched 2 videos about the construction of water filters for rainwater.

We decided to make the filter from the video below.

Βίντεο για μια κατασκευή

Βίντεο για το πώς μπορούμε να καθαρίσουμε το νερό

We decided to make the filter which used rocks, sand, and cotton in 3 different plastic cups.

We made it and we tested it, but it was not successful.

1st water filter

We hadn’t thought that the sand would clog the straw, and when this happened the water stopped.

Furthermore, the junctions were leaking and finally all of the water was lost.

So we understood that we needed some kind of net after the sand and a solution to the leakage problem.

We thought and tested other materials for connecting the plastic cups, but they were not successful.

Finally we thought of using gravity and vertical arrangement of the cups.

For net, under the sand, we used a yellow piece of fabric with sparse knitting.

We made the filter using plastic bowls and caps for coffee.

We made holes on the bottom of each bowl exactly where the cap had the hole for the straw, so there was no leakage.

constr 2nd water filter

We tested the water filter and this time it was successful!!!

We poured very dirty water in our filter and the outcome was transparent!

testing of 2nd water filter

 

We demonstrated the function of our filter to other classes and they were amazed by the clarity of the filtered water.

presentation 2nd

Besides learning about water and filters we learned another valuable lesson.

IF YOU FAIL ONCE, KEEP TRYING AND YOU WILL SUCEED.

NEVER QUIT!!!

ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ.

ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο για την χρησιμότητα του νερού.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

 

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να συμπληρώσετε το τελευταίο ερωτηματολόγιο, σχετικά με το πώς σας φάνηκε το etwinning project.

ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας!!!

Ελπίζουμε να διασκεδάσατε όσο εμείς και να μάθατε όσα εμείς!!!

 

Δημιουργήσαμε και τα εξής συνεργατικά έργα:

1. Τραγούδι

2. Βίντεο με ζωγραφιές των παιδιών που μιλάνε!!

 

Πρόσφατα σχόλια

    Απρίλιος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  


    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων