Etwinning #2 “City of the future with STEM” 2023-24 (δραστηριότητες)
Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας 2024!!!
1. Πράσινη ενέργεια και έξυπνη πόλη.
Θα μελετήσουμε πως λειτουργούν οι:
- ανεμογεννήτριες
- φωτοβολταϊκά
- υδροηλεκτρικά εργοστάσια
- ηλιακοί συλλέκτες
- μηχανές παραγωγής ενέργειας από τα κύματα
- γεωθερμία
- μπαταρίες
- αισθητήρες
- έξυπνες συσκευές
- έξυπνη πόλη
2. Βίντεο για την Πανοραμούπολη, την πράσινη και έξυπνη πόλη μας.
Μαθαίνουμε να λύνουμε προβλήματα που σχετίζονται με την πράσινη ενέργεια.
PROJECT ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024
3. Αυτές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι μαθητές πριν ασχοληθούν με τις δραστηριότητες.
Παρακαλώ απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις, θέλουμε απλά τη γνώμη σας.
4. Αυτές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι μαθητές μετά τις δραστηριότητες του Ιανουαρίου 2024.
Παρακαλώ απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις, θέλουμε απλά τη γνώμη σας.
5. Βίντεο για την αιολική ενέργεια και τον άνεμο (πηγή: ΕΛΕΤΑΕΝ))
6. Βίντεο για το πώς λειτουργεί μια ανεμογεννήτρια (πηγή: ΕΛΕΤΑΕΝ))
7. Η μακέτα της πόλης μας. Την ολοκληρώσαμε και την παρουσιάσαμε σε άλλες τάξεις.
Φεβρουάριος 2024
Τι κάνει τα παιδιά να αισθάνονται καλά, ασφαλή και χαρούμενα στο σχολείο.
8. Δραστηριότητα με παζλ σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
9. Επόμενη δραστηριότητα είναι να πάρουμε την γνώμη των μαθητών σχετικά με το τι τους κάνει να αισθάνονται καλά, ασφαλείς και χαρούμενοι στο σχολείο.
Τα παιδιά έγραψαν σε χρωματιστά χαρτάκια τι τους κάνει να αισθάνονται χαρούμενοι στο σχολείο. Τα χαρτάκια τα κόλλησαν γύρω από έναν “Λευκό Πύργο”, το σύμβολο της Θεσσαλονίκης, που όμως είχαν χρωματίσει για να γίνει πιο όμορφος.
ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
Πατήστε ΕΔΩ για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο του Φεβρουαρίου 2024.
Μάρτιος 2024
ΤΟ ΝΕΡΟ και η εξοικονόμησή του.
March 22nd is the World Day of Water, so the activities of March were about water and how to save it.
First we watched a presentation in class, about the importance of water and some tips on what to do in order to save water.
Then we discussed our everyday habits and the pupils decided to talk about saving water with their parents the same day!
Then we created the problem. We watched a presentation about it.
Δημιουργία προβλήματος για την εξοικονόμηση νερού
Let’s assume that we have made a garden, we have planted the flowers, we have watered them and then one day there is no more water because of damage in a water pipe.
What can we do?
We need a long-term solution.
After brainstorming a pupil came up with the idea of collecting rainwater.
But rainwater is full of leaves and dirt and this can clog the pipes.
So we understood that we would have to clean rainwater and then keep it in a tank and use it to water our plants whenever needed.
Then, we watched 2 videos about the construction of water filters for rainwater.
We decided to make the filter from the video below.
Βίντεο για το πώς μπορούμε να καθαρίσουμε το νερό
We decided to make the filter which used rocks, sand, and cotton in 3 different plastic cups.
We made it and we tested it, but it was not successful.
We hadn’t thought that the sand would clog the straw, and when this happened the water stopped.
Furthermore, the junctions were leaking and finally all of the water was lost.
So we understood that we needed some kind of net after the sand and a solution to the leakage problem.
We thought and tested other materials for connecting the plastic cups, but they were not successful.
Finally we thought of using gravity and vertical arrangement of the cups.
For net, under the sand, we used a yellow piece of fabric with sparse knitting.
We made the filter using plastic bowls and caps for coffee.
We made holes on the bottom of each bowl exactly where the cap had the hole for the straw, so there was no leakage.
We tested the water filter and this time it was successful!!!
We poured very dirty water in our filter and the outcome was transparent!
We demonstrated the function of our filter to other classes and they were amazed by the clarity of the filtered water.
Besides learning about water and filters we learned another valuable lesson.
IF YOU FAIL ONCE, KEEP TRYING AND YOU WILL SUCEED.
NEVER QUIT!!!
ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ.
ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο για την χρησιμότητα του νερού.
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να συμπληρώσετε το τελευταίο ερωτηματολόγιο, σχετικά με το πώς σας φάνηκε το etwinning project.
Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας!!!
Ελπίζουμε να διασκεδάσατε όσο εμείς και να μάθατε όσα εμείς!!!
Δημιουργήσαμε και τα εξής συνεργατικά έργα:
1. Τραγούδι
2. Βίντεο με ζωγραφιές των παιδιών που μιλάνε!!
- Αρχική
- HELMEPA (όχι πλαστικά στην θάλασσα)
- Κάπνισμα
- Ο κανόνας του εσώρουχου
- Διατροφή
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Το μετρό της Θεσσαλονίκης
- Κυκλική οικονομία
- GIGO microbit compatible #1269 (κιτ ρομποτικής)
- Το βουνό
- Γη
- Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
- Πλημμύρες
- Η ιστορία του διαδικτύου
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- 3D εκτυπωτής
- Το Οικολογικό Αποτύπωμα
- Project: Σχεδιασμός και δημιουργία βιώσιμης πόλης
- Πνευματική Ιδιοκτησία & Συγγενικά Δικαιώματα
- Ρομπότ
- Makey makey
- Living Mathematics (etwinning 2025)
- Ανακύκλωση
- WEB2 εργαλεία
- Η έξυπνη πόλη
- eTwinning 2023-24
- Etwinning #1 “Having fun with tales” 2023-24 (δραστηριότητες)
- Etwinning #2 “City of the future with STEM” 2023-24 (δραστηριότητες)
- Etwinning #3 We learn active citizenship values through childrens’ games (δραστηριότητες)
- eTwinning #1 Having fun with tales 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- eTwinning #2 City of the future with STEM 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- eTwinning #3 We learn active citizenship values through childrens’ games 2023-24 (πορεία και τελικά προϊόντα)
- Microbit
- POWERPOINT
- 28η Οκτωβρίου 1940
- 2024-25 διαγωνισμός BEBRAS
- Mindstorms
- SCRATCH
Πρόσφατα σχόλια