Δραστηριότητα στα Μαθηματικά με Revelation Natural Art

Στο 60ο κεφάλαιο των μαθηματικών με τίτλο “Ανακλάσεις” οι μαθητές έρχονται σε επαφή με την έννοια της συμμετρίας. Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν συμμετρικά σχήματα και να τα κατασκευάζουν ως προς κάποιον άξονα συμμετρίας. Σε αυτό πολύ μας βοήθησε το εκπαιδευτικό εργαλείο “Revelation Νatural Art”. Το λογισμικό Natural Art αποτελεί ένα ανοιχτό εκπαιδευτικό εργαλείο με τα εποικοδομητικά κριτήρια ενός εκπαιδευτικού λογισμικού  που μπορεί να γίνει πολύτιμο γνωστικό εργαλείο στα χέρια του δημιουργικού δασκάλου. Ο ίδιος σε συνεργασία με τους μαθητές του, μπορεί να το αξιοποιήσει στην τάξη για την καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης, του οπτικού αλφαβητισμού, στα πλαίσια της οπτικής και της συναισθηματικής εκπαίδευσης, για την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Το εκπαιδευτικό εργαλείο μπορεί να λειτουργήσει και ως γνωστικό εργαλείο εποικοδομητικής μάθησης.

Έτσι λοιπόν οι μαθητές στο συγκεκριμένο κεφάλαιο χρησιμοποίησαν το εργαλείο αυτό για να δημιουργήσουν σχήματα με κάθετη συμμετρία (εικόνα 1), με οριζόντια συμμετρία (εικόνα 2) και με οριζόντια και κάθετη συμμετρία ταυτόχρονα. Οι μαθητές διασκέδασαν πολύ αποκτώντας  την ικανότητα της γεωμετρικής κατανόησης της συμμετρίας δηλαδή των ιδιοτήτων των σχημάτων και των σχηματισμών. Παρακάτω παρουσιάζονται κάποιες εργασίες τους!

Χρήση εργαλείου δημιουργίας οριζόντιου άξονα συμμετρίας

Χρήση εργαλείου δημιουργίας κάθετου άξονα συμμετρίας

Χρήση εργαλείου δημιουργίας οριζόντιου και κάθετου άξονα συμμετρίας


Δημιουργία συμμετρικών μοτίβων με χρήση στάμπας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *