Γνωρίζουμε το γράμμα Χ χ
Δραστηριότητα στην παρεούλα:
- βρίσκουμε λέξεις που ξεκινούν από τη φωνούλα Χ χ (φωνολογική επίγνωση)
- γράφουμε όπως μπορούμε το γραμμα Χ χ
Φύλλο εργασίας για το γράμμα Χ χ:
βιντεάκι για το γράμμα Χ χ Παιδική γωνιά
Γνωρίζουμε το γράμμα Χ χ
Δραστηριότητα στην παρεούλα:
Φύλλο εργασίας για το γράμμα Χ χ:
βιντεάκι για το γράμμα Χ χ Παιδική γωνιά
Με αφορμή το παραμύθι:“Λιγουλάκι Χειμώνας”, συζητήσαμε στην παρεούλα για τη χειμερία νάρκη.
Παρακολουθήσαμε και ένα σχετικό βιντεάκι (έχει άφθονα στο διαδίκτυο)
Παίξαμε το “Σπασμένο τηλέφωνο” με λέξεις μόνο από τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Ακολούθησε σχετικό φύλλο εργασίας:
Προετοιμασία στην παρεούλα:
1. Τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν τις λέξεις των ηρώων του παραμυθιού:
ΛΑΓΟΣ
ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ
2. Παρουσιάζεται η δομή του σταυρολέξου και ο τρόπος λύσης του:
Ακολουθεί το σχετικό φύλλο εργασίας:
Στην παρεούλα τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν τη λέξη “χειμώνας” σύμφωνα με το πρότυπο:
Ακολουθεί σχετικό φύλλο εργασίας:
Η παπλωματού μας χάρισε και άλλο ” φανταστικό” πάπλωμα!!!
Τα παιδιά “προγραμματίζουν’ την έξυπνη μελισσούλα να κινείται από λουλούδι σε λουλούδι πάνω στο πάπλωμα.
Μετράω… πόσα βήματα μπροστά…δεξιά…αριστερά….πίσω…. για να φτάσω π.χ. στο κόκκινο λουλούδι …πατάω τα ανάλογα πλήκτρα και τέλος το πλήκτρο GO!!!
Η Παπλωματού χάρισε ένα “φανταστικό” πάπλωμα με αριθμούς στα παιδιά για να παίξουν ένα πολύ διασκεδαστικό αλλά ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό παιχνίδι :
“Πάπλωμα τουίστερ με αριθμούς”
Τα παιδιά, είτε σε ρόλο εντολέα είτε σε ρόλο παίκτη, καλούνται να δώσουν οδηγίες ή να υπακούσουν σε αυτές και έτσι αβίαστα και μέσα από παιγνιώδη τρόπο μαθαίνουν να αναγνωρίζουν αριθμούς και πλευρές του σώματος τους (δεξί-αριστερό)!!!
Παρατηρήσαμε ότι τα παπλώματα της Παπλωματούς αποτελούνται από μοτίβα με υπέροχα σχήματα και χρώματα.
Στην παρεούλα τα παιδιά καλούνται να συνεχίσουν ένα μοτίβο ή και να δημιουργήσουν το δικό τους.
Ακολούθησε σχετικό φύλλο εργασίας:
Συνεχίσαμε με το γνωστό μας παιχνίδι μνήμης:
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το δώρο της Παπλωματούς “ (ξεκινήσαμε την Τετάρτη αλλά ολοκληρώσαμε την ανάγνωση την Πέμπτη για να μην κουραστούν και να κατανοήσουν καλύτερα το παραμύθι -βέβαια χρησιμοποιήσαμε σελιδοδείκτη).
Ζωγραφίσαμε το παραμύθι… και με τις ζωγραφιές μας δημιουργήσαμε και μεις ένα φανταστικό πάπλωμα!!!