Νηπιαγωγείο Χρυσοχωράφων

Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο μας!!!

αναμνήσεις από τη βρεφική ηλικία

Νοέ 20254

Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων κηδεμόνων έφεραν στο σχολείο ή έστειλαν στο mail του σχολείου φωτογραφίες από τη βρεφική τους ηλικία.

  • Παιχνίδι αναγνώρισης:

Στον Ηλεκτρονικό υπολογιστή προβάλλονταν οι φωτογραφίες  και τα παιδιά καλούνταν να αναγνωρίσουν ποιο παιδί είναι…

  • Διήγηση μίας ιστορίας από τη βρεφική τους ηλικία
  • Φύλλο εργασίας: Ζωγραφίζω πως είμαι τώρα



Λήψη αρχείου

  • Ομαδική εργασία

Γράφουμε το όνομα μας και το κολλάμε στο κάτω μέρος από το χαρτί του μέτρου , από πάνω κολλάμε τις φωτογραφίες από τη βρεφική τους ηλικία  και γράφουμε τη λέξη ΜΩΡΟ . Στη συνέχεια κολλάμε  φωτογραφίες από την παιδική τους ηλικία και γράφουμε τη λέξη ΠΑΙΔΙ. Στο τέλος ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν πως φαντάζονται τον εαυτό τους ως ενήλικα ή και έφηβο.

IMG 20251103 140817 Antigrafh

Για ευνόητους λόγους δεν αναρτήθηκαν πουθενά οι φωτογραφίες των παιδιών.

 

το αίνιγμα της σφίγγας

Οκτ 202529

Στην παρεούλα  τα παιδιά καλούνται να βρουν την απάντηση στο αίνιγμα:

«Ποιο ον στην αρχή στέκεται στα τέσσερα, έπειτα στα δύο και προς το τέλος της ζωής του στα τρία;».

Είναι «ο άνθρωπος»!

  • Τέσσερα: Το βρέφος που μπουσουλάει.
  • Δύο: Ο ενήλικας που περπατά όρθιος.
  • Τρία: Ο γέρος που περπατά με τη βοήθεια του μπαστουνιού.

Τα παιδιά έμαθαν για το αίνιγμα της Σφίγγας και την ιστορία που το συνοδεύει.

Η Σφίγγα, ένα τέρας με κεφαλή γυναίκας και σώμα λιονταριού, καθόταν στην είσοδο της Θήβας και έθετε στους περαστικούς αινίγματα- γρίφους.

Ο Οιδίποδας ήταν αυτός που έδωσε τη σωστή απάντηση σε αυτό το αίνιγμα.

Oedipus and the Sphinx of Thebes Red Figure Kylix c. 470 BC from Vulci attributed to the Oedipus Painter Vatican Museums 9665213064

Συνεχίσαμε με την παρακάτω εργασία:

ο αριθμός πέντε από τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου

Οκτ 202529

Στην παρεούλα μετρήσαμε τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου  που είναι πέντε. Ακολούθησε η γνωριμία με τον αριθμό 5 .

 βιντεάκι με τον αριθμό 5 Ευγενία Σιαμπανοπούλου

Δραστηριότητες στην παρεούλα:

  • Τα παιδιά καλούνται να φέρουν μέσα από την τάξη 5 αντικείμενα της επιλογής τους.

IMG 20251022 134934

  • Τα παιδιά γράφουν, στο συννεφάκι με το όνομα τους,  τον αριθμό 5 όπως μπορούν:

IMG 20251029 132608

  • φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5:



Λήψη αρχείου

κατασκευή ανθρωπάκι με τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου

Οκτ 202522

Συλλογικός προγραμματισμός- Σχέδιο δράσης (σχολικό έτος 2025-2026)

Οκτ 202522

Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας ο Σύλλογος Διδασκόντων  του Νηπιαγωγείου μελετά την Τελική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης (σχολικό έτος 2024-2025), επιλέγει τον άξονα και τους  συγκεκριμένους στόχους βελτίωσης,  αποφασίζει το Σχέδιο Δράσης που θα υλοποιηθεί για την επίτευξη των στόχων αυτών,  συγκροτεί την Ομάδα Δράσης και ορίζει την Συντονίστρια της  Ομάδας.

Ο τίτλος και οι στόχοι του Σχεδίου Δράσης αποτελούν τον Συλλογικό Προγραμματισμό της σχολικής μονάδας.

Ο Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας  αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ και εξάγεται ως εξής: 



Λήψη αρχείου

Συμμετέχουμε και εμείς!!!

Οκτ 202518

6Ο Σύλλογος Διδασκόντων στα πλαίσια των προγραμμάτων που υλοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας (Εργαστήρια Δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και των Δράσεων Ενεργού Πολίτη- Ευχές και δώρα από καρδιάς) αποφάσισε να στηρίξει το Σωματείο Εθελοντών Μη Κερδοσκοπικού  Χαρακτήρα ο «Τοίχος της Καλοσύνης» στη Δράμα  συμμετέχοντας   στη δράση «Από Παιδί σε Παιδί».

IMG 20251022 153244 IMG 20251022 153248

από κάτω από: τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετέχουμε και εμείς!!!    

βάζω τις εικόνες στη σειρά και διηγούμαι το παραμύθι

Οκτ 202518

Στην παρεούλα βάζουμε στη σειρά τις εικόνες του παραμυθιού και διηγούμαστε την ιστορία:

Στη συνέχεια ακολούθησε σχετικό φύλλο εργασίας:



Λήψη αρχείου

a43722bf7cd8525eaef36dbf5510a15c

από κάτω από: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο βάζω τις εικόνες στη σειρά και διηγούμαι το παραμύθι    

εμπνέομαι από το παραμύθι …και προσφέρω…

Οκτ 202515

Τα παιδιά δουλεύοντας ομαδικά  δημιούργησαν  το δικό τους δέντρο, τη  μηλιά της τάξης μας.

Σχεδίασαν το δέντρο, έγραψαν τον τίτλο του παραμυθιού και πρόσθεσαν χρώματα(κορμό, φύλλα, χορταράκια).

Στην συνέχεια, εμπνευσμένα τα παιδιά από την  ανιδιοτελή αγάπη της μηλιάς και την χαρά που νιώθεις κάθε φορά που προσφέρεις, δημιούργησαν “τα μήλα της προσφοράς”.

Απάντησαν στην ερώτηση ” Αν ήσουν η μηλιά, τι θα ήθελες να έδινες και σε ποιόν”, χρωμάτισαν τα μήλα, τα έκοψαν και τα κόλλησαν στο δέντρο.

Τέλος υπέγραψαν την ομαδική τους εργασία.

 

από κάτω από: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο εμπνέομαι από το παραμύθι …και προσφέρω…    

Παραμύθι: “Το δέντρο που έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν

Οκτ 202515

20211222163150 to dentro pou edine

Διαβάσαμε το παραμύθι του Σελ Σιλβερστάιν “Το δέντρο που έδινε”, στο οποίο αναπτύσσεται μια φιλία ανάμεσα σε μία μηλιά και σε ένα αγόρι.

Η μηλιά “δίνει ” στο αγόρι ότι μπορεί και ότι χρειάζεται σε κάθε στάδιο ανάπτυξης της ζωής του.

βιντεάκι με το παραμύθι: Το δέντρο που έδινε

Συζητήσαμε το παραμύθι την παρεούλα και το ζωγραφίσαμε ατομικά σε φύλλο εργασίας

 

από κάτω από: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμύθι: “Το δέντρο που έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν    

Ψηφιακό παιχνίδι- άσκηση: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου:

Οκτ 202510

Ψηφιακό παιχνίδι“τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου”

Πάτησε πάνω στον σύνδεσμο και παίξε:

Τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου

 

από κάτω από: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό παιχνίδι- άσκηση: τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου:    
« Παλιότερα άρθρα


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων