Πρότυπη Διδασκαλία στους μαθητές Γ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Τρικάλων. Οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησαν και ακολουθώντας μια σειρά λογικών βημάτων μέτρησαν με τη βοήθεια των καθηγητών τους Ζουλιανίτη Θοδωρή και Καρκανιά Μιχάλη το λόγο του φορτίου προς τη μάζα του ηλεκτρονικού (πείραμα Thomson). Ευχαριστώ πολύ τους Συναδέλφους για την εξαιρετική συνεργασία
Πρότυπη Διδασκαλία στο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων
4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Πρότυπη Διδασκαλία στη Φυσική Προσανατολισμού Β Λυκείου. Οι μαθητές βιντεοσκόπησαν τρένα που εκτελούσαν ομαλή κυκλική κίνηση και με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού tracker διεύρυναν βιωματικά τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ψηφιακές δεξιότητες. Ευχαριστώ πολύ τους αξιόλογους συναδέλφους Ζαχαρία Ζάχο και Ελένη Λιάπη για τη βοήθεια και την άριστη συνεργασία
Πρότυπη συνδιδασκαλία στο ΓΕΛ Μουζακίου
Πρότυπη Συνδιδασκαλία υψηλών απαιτήσεων και προσδοκιών στους μαθητές της Γ Λυκείου στο ΓΕΛ Μουζακίου. Οι μαθητές εφάρμοσαν τις γνώσεις τους στο στατικό ηλεκτρισμό, στον ηλεκτρισμό ,στον μαγνητισμό, την αρχή διατήρησης της ενέργειας και τις αρχές της κινηματικής . Μετρώντας μακροσκοπικές παραμέτρους , με τη βοήθεια του καθοδικού σωλήνα , υπολόγισαν το λόγο φορτίου προς μάζας του ηλεκτρονίου ( πείραμα Thomson). Πολλά ευχαριστώ στον εκλεκτό συνάδερφο Ηλιάδη Αργύρη για τη συνεργασία
Πρότυπη Διδασκαλία στο Γυμνάσιο Οιχαλίας
Πρότυπη διδακτική παρέμβαση στο Γυμνάσιο Οιχαλίας Τρικάλων στους μαθητές της Γ Γυμνασίου κάνοντας πράξη την ομαδοσυνεργατική μάθηση και την συμπερίληψη.Πολλά ευχαριστώ στη συνάδερφο Κομματά Αγορή για την πρόσκληση και την συνεργασία
Συνδιδασκαλία στο Μουσικό Γυμνάσιο Τρικάλων
Συνδιδασκαλία με την νεοδιόριστη εκπαιδευτικό του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων Σταφυλά Μαρία στους μαθητές της Β Γυμνασίου πάνω στη μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης με το λογισμικό Tracker διάρκειας τριών διδακτικών ωρών. Την ευχαριστώ θερμά
Συνδιδασκαλία στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Μαγούλας
Η πρώτη μου συνδιδασκαλία ως Σύμβουλου Εκπαίδευσης έγινε στο Γυμνάσιο – Λ. Τ. Μαγούλας, σε κλίμα συνεργασίας και αναστοχασμού, με εξαιρετικούς συναδέρφους και παρά τα προβλήματα των υλικοτεχνικών υποδομών. Οι μαθητές βιντεοσκόπησαν την κίνηση ενός τρένου και στη συνέχεια μελέτησαν τα μεγέθη και τα χαρακτηριστικά της κίνησης με το ελεύθερο λογισμικό tracker. Η διδακτική παρέμβαση στηρίχτηκε στην ανακαλυπτική – διερευνητική μάθηση, είχε διάρκεια τριών διδακτικών ωρών και έκανε πράξη τη συμπερίληψη αφού στις τέσσερις ομάδες εργασίας που δημιουργήθηκαν συμμετείχαν και οι μαθητές του τμήματος ένταξης
Ένα Webinar για την αξιολόγηση και το πεδίο Α2
Λειτουργία θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης
Πολυμεσική Διδασκαλία Στατικού Ηλεκτρισμού
Διαδραστική πολυμεσική παρουσίαση του Στατικού Ηλεκτρισμού
Η διαδραστική παρουσίαση του στατικού ηλεκτρισμού γίνεται μέσα από την πλατφόρμα Nearpod. Ο μαθητής μέσω ενός κωδικού που κοινοποιείται από τον εκπαιδευτικό, συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω ενός tablet. Η παρουσίαση περιλαμβάνει :
Δυσλεξία και Υποστηρικτικές Τεχνολογίες
Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων του μαθητή που αφορούν την ανάγνωση, τη γραφή και την ορθογραφία. Οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών προσφέρουν επικοινωνία, πολυαισθητηριακή και γνωστική προσβασιμότητα όπως και ανεξαρτησία στους μαθητές με δυσλεξία. Έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές με δυσλεξία μπορούν να ωφεληθούν από τη χρήση κειμενογράφου ως προς την ορθογραφία και τον τονισμό και με κατάλληλη παρέμβαση μπορούν να βελτιώσουν το γραπτό λόγο (Βασιλείου, 2010). Οι μαθητές με δυσλεξία μπορούν να επωφεληθούν από εφαρμογές προγραμμάτων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών που έχουν ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικοποίησης και την τόνωση της συναισθηματικής τους κατάστασης.