Πρότυπη Διδασκαλία στο 2ο ΓΕΛ Τρικάλων

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024 10:40 μμ |

Πρότυπη Διδασκαλία στους μαθητές Γ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Τρικάλων. Οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησαν και ακολουθώντας μια σειρά λογικών βημάτων μέτρησαν με τη βοήθεια των καθηγητών τους Ζουλιανίτη Θοδωρή και Καρκανιά Μιχάλη το λόγο του φορτίου προς τη μάζα του ηλεκτρονικού (πείραμα Thomson). Ευχαριστώ πολύ τους Συναδέλφους για την εξαιρετική συνεργασία

2γελ1 2γελ2 2γελ3 2γελ4

Πρότυπη Διδασκαλία στο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2024 10:33 μμ |

4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Πρότυπη Διδασκαλία στη Φυσική Προσανατολισμού Β Λυκείου. Οι μαθητές βιντεοσκόπησαν τρένα που εκτελούσαν ομαλή κυκλική κίνηση και με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού tracker διεύρυναν βιωματικά τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ψηφιακές δεξιότητες. Ευχαριστώ πολύ τους αξιόλογους συναδέλφους Ζαχαρία Ζάχο και Ελένη Λιάπη για τη βοήθεια και την άριστη συνεργασία

peir tri1peir tri2 peir tri3 peir tri4 peir tri5 peir tri6

Πρότυπη συνδιδασκαλία στο ΓΕΛ Μουζακίου

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2024 2:11 μμ |

Πρότυπη Συνδιδασκαλία υψηλών απαιτήσεων και προσδοκιών στους μαθητές της Γ Λυκείου στο ΓΕΛ Μουζακίου. Οι μαθητές εφάρμοσαν τις γνώσεις τους στο στατικό ηλεκτρισμό, στον ηλεκτρισμό ,στον μαγνητισμό, την αρχή διατήρησης της ενέργειας και τις αρχές της κινηματικής . Μετρώντας μακροσκοπικές παραμέτρους , με τη βοήθεια του καθοδικού σωλήνα , υπολόγισαν το λόγο φορτίου προς μάζας του ηλεκτρονίου ( πείραμα Thomson). Πολλά ευχαριστώ στον εκλεκτό συνάδερφο Ηλιάδη Αργύρη για τη συνεργασία

μουζάκι1μουζάκι2μουζάκι3

Πρότυπη Διδασκαλία στο Γυμνάσιο Οιχαλίας

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Κυριακή, 3 Μαρτίου 2024 10:38 πμ |

gym oixalias1gym oixalias2gym oixalias3

Πρότυπη διδακτική παρέμβαση στο Γυμνάσιο Οιχαλίας Τρικάλων στους μαθητές της Γ Γυμνασίου κάνοντας πράξη την ομαδοσυνεργατική μάθηση και την συμπερίληψη.Πολλά ευχαριστώ στη συνάδερφο Κομματά Αγορή για την πρόσκληση και την συνεργασία

Συνδιδασκαλία στο Μουσικό Γυμνάσιο Τρικάλων

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Κυριακή, 3 Μαρτίου 2024 10:34 πμ |

mousiko tri1mousiko tri2mousiko tri3

Συνδιδασκαλία με την νεοδιόριστη εκπαιδευτικό του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων Σταφυλά Μαρία στους μαθητές της Β Γυμνασίου πάνω στη μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης με το λογισμικό Tracker διάρκειας τριών διδακτικών ωρών. Την ευχαριστώ θερμά

Συνδιδασκαλία στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Μαγούλας

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2024 10:27 μμ |

Η πρώτη μου συνδιδασκαλία ως Σύμβουλου Εκπαίδευσης έγινε στο Γυμνάσιο – Λ. Τ. Μαγούλας, σε κλίμα συνεργασίας και αναστοχασμού, με εξαιρετικούς συναδέρφους και παρά τα προβλήματα των υλικοτεχνικών υποδομών. Οι μαθητές βιντεοσκόπησαν την κίνηση ενός τρένου και στη συνέχεια μελέτησαν τα μεγέθη και τα χαρακτηριστικά της κίνησης με το ελεύθερο λογισμικό tracker. Η διδακτική παρέμβαση στηρίχτηκε στην ανακαλυπτική – διερευνητική μάθηση, είχε διάρκεια τριών διδακτικών ωρών και έκανε πράξη τη συμπερίληψη αφού στις τέσσερις ομάδες εργασίας που δημιουργήθηκαν συμμετείχαν και οι μαθητές του τμήματος ένταξης

Μαγούλα 2 Μαγούλα 3 Μαγούλα 5 Μαγούλα1

 

Ένα Webinar για την αξιολόγηση και το πεδίο Α2

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2024 8:21 μμ |
axiologisia2
Με χαρά οι σχολικοί σύμβουλοι και ο ΔΔΕ Καρδίτσας ανταποκριθήκαμε στο ενδιαφέρον διευθυντριών και διευθυντών της Καρδίτσας να εμβαθύνουμε μαζί στα ζητήματα που τίθενται από το πεδίο Α2 της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση είναι ένα σοβαρό αντικείμενο και χρειάζεται εντρύφηση και μελέτη.
Ελπίζουμε να βοηθήσαμε!
Θερμές ευχαριστίες και από εμάς!

Λειτουργία θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης

Κάτω από: Εκδηλώσεις | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2024 8:12 μμ |
eae1
Από απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η επιμορφωτική εκδήλωση με θέμα “Λειτουργία θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης” που οργάνωσαν οι Σύμβουλοι Konstantinos Oikonomou (Φιλολόγων) Χρήστος Παπαθανασίου (Φυσικών) και Δήμητρα Παπανδρέου (Ενταξιακής) σε συνεργασία με την προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Καρδίτσας Βασω Μπουτζα υπό την αιγίδα του ΔΔΕ Καρδίτσας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ . Στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο αμφιθέατρο του 1ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας προσήλθε μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και Διευθυντές σχολείων. Σκοπός της συνάντησης ήταν να αναδειχθούν πρακτικά ζητήματα τα οποία συχνά παραμένουν ασαφή και προβληματίζουν. Στα συμπεράσματα της εκδήλωσης ανήκουν: η διαπίστωση της υψηλής προσφοράς των συναδέλφων ΕΑΕ, αλλά και η ανάγκη να αυξηθεί η συνέργεια μεταξύ ΕΑΕ και ΓΕ και η καθολική διάχυση του πνεύματος της ΕΑΕ. Κάθε σχολείο διαθέτει αρκετούς πόρους προκειμένου να προωθηθεί η συμπερίληψη, που είναι ο σκοπός της εκπαίδευσης σήμερα. Αισιοδοξούμε για την ύπαρξη συνέχειας!
Νομίζω ότι ήταν μια ουσιαστική συνάντηση για την ΕΑΕ. Κοινός στόχος η Συμπερίληψη. Ελπίζω η εισήγηση μου σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς

Πολυμεσική Διδασκαλία Στατικού Ηλεκτρισμού

Κάτω από: Διδακτική Πράξη,Λογισμικό | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020 7:59 πμ |  Με ετικέτα |
Διαδραστική διδασκαλία

Διαδραστική πολυμεσική παρουσίαση του Στατικού Ηλεκτρισμού

Η διαδραστική παρουσίαση του στατικού ηλεκτρισμού γίνεται μέσα από την πλατφόρμα Nearpod. Ο μαθητής μέσω ενός κωδικού που κοινοποιείται από τον εκπαιδευτικό, συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω ενός tablet. Η παρουσίαση περιλαμβάνει :

(Συνεχίστε…)

Δυσλεξία και Υποστηρικτικές Τεχνολογίες

Κάτω από: Έρευνα | ΤΟΥΛΙΑ ΜΑΡΙΑ
Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2019 1:05 μμ |  Με ετικέτα |

Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων του μαθητή που αφορούν την ανάγνωση, τη γραφή και την ορθογραφία. Οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών προσφέρουν επικοινωνία, πολυαισθητηριακή και γνωστική προσβασιμότητα όπως και ανεξαρτησία στους μαθητές με δυσλεξία.  Έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές με δυσλεξία μπορούν να ωφεληθούν από τη χρήση κειμενογράφου ως προς την ορθογραφία και τον τονισμό και  με κατάλληλη παρέμβαση μπορούν να βελτιώσουν το γραπτό λόγο (Βασιλείου, 2010).  Οι μαθητές με δυσλεξία μπορούν να επωφεληθούν από εφαρμογές προγραμμάτων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών που έχουν ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικοποίησης και την τόνωση της συναισθηματικής τους κατάστασης.

(Συνεχίστε…)

Επόμενη Σελίδα: »