Δευτέρα 15 Απριλίου και Τετάρτη 17 Απριλίου πραγματοποιήσαμε δύο πρότυπες – διαθεματικές Διδασκαλίες βασισμένες στα νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών στο 9ο Γυμνάσιο Τρικάλων. Εξαιρετικοί μαθητές τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στις ψηφιακές δεξιότητες αλλά και Σπουδαίοι Εκπαιδευτικοί. Πολλά ευχαριστώ στην Γαρδίκα Μαρία και Ντάνα Ειρήνη για την εποικοδομητική συνεργασία και την φιλοξενία
Πρότυπη διδασκαλία στους μαθητές Β Λυκείου – κατεύθυνσης του 5ο ΓΕΛ Καρδίτσας
Οι μαθητές με το κινητό τους τηλέφωνο κατέγραψαν την κυκλική κίνηση ενός τρένου και στη συνέχεια μελέτησαν την κίνηση με το ελεύθερο λογισμικό tracker. Η διδακτική παρέμβαση είχε διάρκεια τρεις ώρες με σκοπό την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ενδοσχολική επιμόρφωση στο 1ο Γυμνάσιο Σοφάδων
Ενδοσχολική επιμόρφωση στο 1ο Γυμνάσιο Σοφάδων με θέμα “Οι Διαπολιτισμικές προκλήσεις και η αντιμετώπιση τους”. Έγινε ένας εποικοδομητικός διάλογος και αναστοχασμός από την Διεύθυνση και τους Εκπαιδευτικούς του Σχολείου με προτάσεις και δράσεις για την Νέα σχολική χρονιά
Διδακτική παρέμβαση πάνω στο κεφάλαιο θερμότητα στο Γυμνάσιο Οιχαλίας Τρικάλων
Μελέτη θερμικής ισορροπίας με Arduino στο 1ο Γυμνάσιο Τρικάλων
Διαθεματική Διδασκαλία στο 1ο Γυμνάσιο Τρικάλων. Χρησιμοποιώντας την ανοιχτή πλατφόρμα του Arduino ( εκτός από τη ρομποτική μπορεί να έχει εφαρμογή στις φυσικές επιστήμες) και αδιάβροχους αισθητήρες θερμοκρασίας, οι μαθητές της Α και Β Γυμνασίου μελέτησαν την θερμική ισορροπία που διδάχθηκαν, σύμφωνα με το Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Το κόστος ενός τέτοιου συστήματος καταγραφής και επεξεργασίας δεδομένων είναι κάτω των 50 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ τους εξαιρετικούς Συναδέλφους Καρνέζη Αθανάσιο και Γκουγκουστάμου Ανθίτσα για την πολύτιμη συνεργασία αυτής της πρότυπος διδασκαλίας η οποία είχε διάρκεια τρεις διδακτικές ώρες.
Πρότυπη Διδασκαλία στο 2ο ΓΕΛ Τρικάλων
Πρότυπη Διδασκαλία στους μαθητές Γ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Τρικάλων. Οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησαν και ακολουθώντας μια σειρά λογικών βημάτων μέτρησαν με τη βοήθεια των καθηγητών τους Ζουλιανίτη Θοδωρή και Καρκανιά Μιχάλη το λόγο του φορτίου προς τη μάζα του ηλεκτρονικού (πείραμα Thomson). Ευχαριστώ πολύ τους Συναδέλφους για την εξαιρετική συνεργασία
Πρότυπη Διδασκαλία στο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων
4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Πρότυπη Διδασκαλία στη Φυσική Προσανατολισμού Β Λυκείου. Οι μαθητές βιντεοσκόπησαν τρένα που εκτελούσαν ομαλή κυκλική κίνηση και με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού tracker διεύρυναν βιωματικά τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ψηφιακές δεξιότητες. Ευχαριστώ πολύ τους αξιόλογους συναδέλφους Ζαχαρία Ζάχο και Ελένη Λιάπη για τη βοήθεια και την άριστη συνεργασία
Πρότυπη συνδιδασκαλία στο ΓΕΛ Μουζακίου
Πρότυπη Συνδιδασκαλία υψηλών απαιτήσεων και προσδοκιών στους μαθητές της Γ Λυκείου στο ΓΕΛ Μουζακίου. Οι μαθητές εφάρμοσαν τις γνώσεις τους στο στατικό ηλεκτρισμό, στον ηλεκτρισμό ,στον μαγνητισμό, την αρχή διατήρησης της ενέργειας και τις αρχές της κινηματικής . Μετρώντας μακροσκοπικές παραμέτρους , με τη βοήθεια του καθοδικού σωλήνα , υπολόγισαν το λόγο φορτίου προς μάζας του ηλεκτρονίου ( πείραμα Thomson). Πολλά ευχαριστώ στον εκλεκτό συνάδερφο Ηλιάδη Αργύρη για τη συνεργασία
Πρότυπη Διδασκαλία στο Γυμνάσιο Οιχαλίας
Πρότυπη διδακτική παρέμβαση στο Γυμνάσιο Οιχαλίας Τρικάλων στους μαθητές της Γ Γυμνασίου κάνοντας πράξη την ομαδοσυνεργατική μάθηση και την συμπερίληψη.Πολλά ευχαριστώ στη συνάδερφο Κομματά Αγορή για την πρόσκληση και την συνεργασία
Συνδιδασκαλία στο Μουσικό Γυμνάσιο Τρικάλων
Συνδιδασκαλία με την νεοδιόριστη εκπαιδευτικό του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων Σταφυλά Μαρία στους μαθητές της Β Γυμνασίου πάνω στη μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης με το λογισμικό Tracker διάρκειας τριών διδακτικών ωρών. Την ευχαριστώ θερμά