Τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού έχουν αυξημένες δυσκολίες στο μάθημα της φυσικής αγωγής και χρειάζονται ιδιαίτερη υποστήριξη και προσέγγιση. Η νευροδιαφορετικότητά τους τους συνοδεύει συχνά με έντονη κινητική αδεξιότητα, δυσβάσταχτη ή ακόμη και αβάσταχτη ευαισθησία στις φωνές, την ένταση, τη σωματική επαφή, τον ήλιο, τη ζέστη, τη σωματική κόπωση ή τους πολύ ελαφρείς τραυματισμούς. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις μειωμένες κοινωνικές τους δεξιότητες και τη διάσπαση προσοχής μετατρέπουν την ώρα της Φυσικής Αγωγής σε μία εφιαλτική ώρα. Τι μπορούν άραγε και τι πρέπει να κάνουν οι συμμαθητές τους και οι καθηγητές τους προκειμένου να συμμετέχουν και αυτά τα παιδιά ανώδυνα και με χαρά στο μάθημα της γυμναστικής;
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο της ειδικής φυσικής αγωγής!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!