Εικόνα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
  • KOYIZ
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
    • Σεμινάριο Etwinning

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΝΤΕΟ
Η Εργασία του Θανάση σε μορφή video με μουσική υπόκρουση. Μπράβο Θανάση !!!! →

Εργασία του Θανάση Πουρνάρα στο μάθημα της Τεχνολογίας και Πληροφορικής!!!

ΜΠΡΑΒΟ ΘΑΝΑΣΗ!!!!!!

Μέρος 1.2

 

Μέρος 1.2

 

 

Δημοσιεύθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2015 από τον/την ΚΑΛΩΤΑ ΧΙΟΝΙΑ στο Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Permalink

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΝΤΕΟ
Η Εργασία του Θανάση σε μορφή video με μουσική υπόκρουση. Μπράβο Θανάση !!!! →

Η ώρα είναι

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πρόσφατα άρθρα

  • δραση
  • Ταπερίστας
  • Βιωματικο εργαστήρι«Δικαιώματα και Υποχρεώσεις: Ό,τι μας ενώνει, ό,τι μας χωρίζει…»
  • Βιωματικό Εργαστήρι
  • Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα από το ETwinning

Ιστορικό

  • Μάιος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2017
  • Φεβρουάριος 2016
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοέμβριος 2013
  • Νοέμβριος 2012

Πρόσφατα σχόλια

    Kατηγορίες

    Ιανουάριος 2015
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
    « Δεκ   Φεβ »

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    Αρχαία ελληνική τεχνολογία (1) εξ αποστάσεως (1) επιμόρφωση (2)
    European Radio Logo

    Blogroll

    • Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
    • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
    • Δικτυακή πύλη sch.gr
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Accessibility by WAH
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
    • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
    • Σύνδεση
    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή