Πρόκειται για μία συλλογική εργασία στην οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου.
Δημιουργήσαμε δύο μεγάλα χάρτινα ψηφιδωτά, χρησιμοποιώντας χαρτοσακούλες, συσκευασίες, εφημερίδες και περιοδικά.
Η άσκηση εξελίχθηκε σε πέντε στάδια.
- Ζητήθηκε από τους μαθητές να επισκεφθούν με τους γονείς τους το Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά ή κάποιο άλλο αρχαιολογικό μουσείο/ αρχαιολογικό χώρο και να τραβήξουν φωτογραφίες.
- Επιλέχθηκαν δύο φωτογραφίες οι οποίες μεγεθύνθηκαν από τους μαθητές με τη μέθοδο του κάναβου.
- Στη συνέχεια οι μαθητές έκοψαν τις “ψηφίδες” και τις ομαδοποίησαν.
- Δούλεψαν σε μικρές ομάδες τμήματα του συνόλου.
- Μόλις ολοκληρώθηκαν τα τμήματα ενώθηκαν μεταξύ τους, δίνοντας το τελικό αποτέλεσμα.
30 Γυμνάσιο Πειραιά, 2015-2016