Χάρτινα ψηφιδωτά

Πρόκειται για μία συλλογική εργασία στην οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου.

Δημιουργήσαμε δύο μεγάλα χάρτινα ψηφιδωτά, χρησιμοποιώντας χαρτοσακούλες, συσκευασίες, εφημερίδες και περιοδικά.

Η άσκηση εξελίχθηκε σε πέντε στάδια.

  1. Ζητήθηκε από τους μαθητές να επισκεφθούν με τους γονείς τους το Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά ή κάποιο άλλο αρχαιολογικό μουσείο/ αρχαιολογικό χώρο και να τραβήξουν φωτογραφίες.
  2. Επιλέχθηκαν δύο φωτογραφίες οι οποίες μεγεθύνθηκαν από τους μαθητές με τη μέθοδο του κάναβου.
  3. Στη συνέχεια οι μαθητές έκοψαν τις “ψηφίδες” και τις ομαδοποίησαν.
  4. Δούλεψαν σε μικρές ομάδες τμήματα του συνόλου.
  5. Μόλις ολοκληρώθηκαν τα τμήματα ενώθηκαν μεταξύ τους, δίνοντας το τελικό αποτέλεσμα.

30 Γυμνάσιο Πειραιά, 2015-2016

 

  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση