H ταινία αφορά στη βιομηχανία διαφημίσεων στις Η.Π.Α. και τη διαδικασία προκειμένου να σχεδιαστούν εμβληματικές καμπάνιες όπως οι: “Just do it,” “Think different,” and “Got Milk?” Περιλαμβάνει συνεντεύξεις από τις δημιουργικές ομάδες των διαφημιστικών εταιρειών που βρίσκονται πίσω από αυτές τις καμπάνιες, οι οποίοι αποκαλύπτουν από πού πήραν την έμπνευσή τους και πώς κατάφεραν να επηρεάσουν εκατομμύρια ανθρώπων με τα μηνύματά τους. Είναι μια συναρπαστική μελέτη του εμπορίου, της τέχνης και της ανθρώπινης ψυχολογίας.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ταινία εδώ.