ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΓΟ eTwinning

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΓΟ eTwinning

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 φέτος θα συμμετάσχουν σε συνεργατικό έργο eTwinning με τίτλο: «Όταν τα ειδώλια αφηγούνται».

IMG 20231218 162108

Πρόκειται για ένα σύντομο έργο διάρκειας 4 – 6 μηνών σε μια συνεργασία σχολείων από την Ελλάδα και την Κύπρο. Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί θα γνωριστούν και θα χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα του eTwinning για επικοινωνία και συνεργασία, δημιουργία συλλογικών προϊόντων ώστε να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και συγκεκριμένα τα κυκλαδικά και κυπριακά ειδώλια και το προσφυγόσημο της Κύπρου, τα οποία αφού τα γνωρίσουν και τα επεξεργαστούν στη συνέχεια θα τα αποτυπώσουν μέσω της τέχνης, με τον δικό τους σύγχρονο  τρόπο.

 

Η πλατφόρμα eTwinning, μέρος της ESEP (Πλατφόρμα Ευρωπαϊκής Σχολικής Εκπαίδευση), είναι ένας διαδικτυακός χώρος αποκλειστικά για σχολικές συνεργασίες ευρωπαϊκών χωρών, ώστε να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να αναπτύσσουν έργα, να μοιράζονται και να αισθάνονται και να συμμετέχουν στην πιο συναρπαστική κοινότητα μάθησης στην Ευρώπη.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning

 

ΣΤΟΧΟΙ

Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα κυκλαδικά και τα κυπριακά ειδώλια, καθώς και το προσφυγόσημο της Κύπρου. Θα τα επεξεργαστούν και αφού τα γνωρίσουν σε βάθος, στη συνέχεια θα προσπαθήσουν να τα αποτυπώσουν μέσα από διάφορες μορφές τέχνης.

Σε επίπεδο γνώσεων

  • Γνωριμία του τρόπου καθημερινής ζωής των ανθρώπων που ζούσαν στην Κυκλάδες
  • Γνωριμία με τα κυκλαδικά και κυπριακά ειδώλια
  • Γνωριμία με το προσφυγόσημο της Κύπρου
  • Αναγνώριση των βασικών χαρακτηριστικών της κυκλαδικής και κυπριακής τέχνης
  • Κατάκτηση βασικού λεξιλογίου κυκλαδικού – κυπριακού πολιτισμού

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία έργων εμπνευσμένων από την κυκλαδική και κυπριακή τέχνη
  • Μελέτη και αποτύπωση των ειδωλίων και του προσφυγόσημου μέσα από διάφορες μορφές τέχνης
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων επιλογής, οργάνωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
  • Εξοικείωση με το περιβάλλον του ηλεκτρονικού υπολογιστή και των ΤΠΕ
  • Απόκτηση δεξιοτήτων ακρόασης και επικοινωνίας
  • Καλλιέργεια συνεργασίας και συλλογικής προσπάθειας
  • Καλλιέργεια δημιουργικότητας

Σε επίπεδο στάσεων

  • Ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, συναισθηματικής νοημοσύνης και φαντασίας
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Αναγνώριση αξίας αντιπροσωπευτικών έργων κυκλαδικής και κυπριακής τέχνης
  • Αποτίμηση του προγράμματος και έκφραση θετικών και αρνητικών έτσι όπως βιώθηκαν από τα παιδιά
  • Έκφραση συναισθημάτων και σκέψεων σχετικά με το πρόγραμμα

Εκτενέστερη ενημέρωση θα γίνεται στην ιστοσελίδα του σχολείου μας κάθε μήνα.

https://blogs.sch.gr/5dimagvar/

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση