ΑΠΡΙΛΗΣ…

Αthumbnail IMG 6058thumbnail IMG 6059thumbnail IMG 6071thumbnail IMG 6113thumbnail IMG 6042thumbnail IMG 6066thumbnail IMG 6080thumbnail IMG 6115thumbnail IMG 6116thumbnail IMG 6122thumbnail IMG 6118thumbnail IMG 6133thumbnail IMG 6134

Απρίλης…και ποιος δεν γέλασε με τα αστεία ψεματάκια της Πρωταπριλιάς..

Εκτός από τους εορτασμούς των Παγκόσμιων Ημερών του Παιδικού βιβλίου,αλλά και των αδέσποτων ζώων,ασχοληθήκαμε και γνωρίσαμε το Ανθρώπινο σώμα,τα όργανά του και τις λειτουργείες του!!

Οι προετοιμασίες ωστόσο για τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα επίσης κυριάρχησαν στις δραστηριότητες και στο καθημερινό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μας!!

MAΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙΑ ΚΑΝΕΙ…

thumbnail IMG 5910thumbnail IMG 5911thumbnail IMG 5935thumbnail IMG 5948thumbnail IMG 5939thumbnail IMG 6057thumbnail IMG 6011thumbnail IMG 6030

Ο ερχομός της Άνοιξης και του πρώτου της παιδιού ..του Μάρτη…έφερε στο σχολείο μας την Αποκριά και τη γιορτή της 25Μαρτίου!!

Ασχοληθήκαμε με τις αλλαγές που φέρνει στη ζωή μας η καινούρια εποχή ,αλλά και με το νόημα των γιορτών ..της χαρούμενης Αποκριάς και της 25Μαρτίου!!

 

ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΜΠΑΛΟΝΙΑ-ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!

6/3/: Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Το Νηπιαγωγείο μας,thumbnail Image 1 1thumbnail Image 1 2thumbnail Image 1 3 σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Εργαστηρίου ΜΕΚΘΕΜΕ του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με περισσότερα από 520 σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα, σήμερα είπε το δικό του Οχι ενάντια στη βία και το σχολικό εκφοβισμό.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2024-2025

 Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-

προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των

κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας

συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου

μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του

άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το

Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο

των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο

Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι

συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να

υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο

που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-

προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με

ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο

σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από

το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

 δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςστο Προαιρετικό

Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

 ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη

σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

 Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

 α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

 β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής

του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι

 γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

 «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

 Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).__

Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΚΙ Ο ΦΛΕΒΑΡΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Καλώς  ήρθες  Χειμώνα!!

Κάποιες κρύες μέρες του Γενάρη παρατηρήσαμε πως όλοι ερχόμαστε στο σχολείο φορώντας χοντρά ρούχα που συνοδεύονταν από σκούφους ,γάντια ,κασκόλ.

Το ίδιο έγινε και με την κούκλα της τάξης μας!!Ετσι δόθηκε το έναυσμα για να μιλήσουμε για την πιο κρύα εποχή του χρόνου το Χειμώνα.

Παρακολουθήσαμε σχετικά βιντεάκια ,συζητήσαμε για τις αλλαγές στη φύση. αλλά και στον δικό μας τρόπο ζωής.Ντυθήκαμε , παίξαμε και γνωρίσαμε τα Χειμωνιάτικα ρούχα,

φτιάξαμε χειμωνιάτικες ιστορίες με χειμωνιάτικες σύνθετες λεξούλες όπως Χιονοπόλεμος, Χιονάνθρωπος κλπ. Απο εκεί μέσα ξεφύτρωσε και η φωνούλα Χ!thumbnail IMG 5723thumbnail IMG 5731thumbnail IMG 5726thumbnail IMG 5728

Από την ενασχόλησή μας με τον κρύο Χειμώνα δεν θα μπορούσε να λείπει και η γνωριμία μας με τα Ζώα των Πάγων ,αλλά κι αυτών που πέφτουν σε Χειμέρια Νάρκη!

Κατά τη διάρκεια κάποιων ηλιόλουστων ημερών επισκέφτηκε την τάξη μας η Αλκυόνη . Μας είπε την ιστορία της κι εμείς της προσφέραμε καταφύγιο για να γεννήσει τα αυγά της!!

Η νυφούλα του Χειμώνα η αμυγδαλιά ανθισε βιαστικά στη γειτονιά του σχολείthumbnail IMG 5822ου μας κι εμείς μάθαμεthumbnail IMG 5849 thumbnail IMG 5813 1τα πάντα γι αυτήν.thumbnail IMG 5829thumbnail IMG 5831

Τέλος να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πρόσκληση που μας έκανε κι εμείς με χαρά συμμετείχαμε στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο χώρο του

Δημοτικού Σχολείου!thumbnail IMG 5791

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Θεματικός Αξονας «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υποθεματική: STEM/STEAM Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Το ενδιαφέρον των παιδιών κινητοποιήθηκε απο την ανάγνωση και επεξεργασία της ιστορίας του Σταγονούλη καθώς και από τον προβληματισμό που τέθηκε σχετικά με το πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάποια πολικά ζωάκια να απεγκλωβιστούν από τους πάγους που τα είχαν παγιδεύσει.Έτσι γνωρίσαμε τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συγκέντρωσης ,της βροχόπτωσης-χιονόπτωσης όπως και της τήξης-πήξης.Επιπλέον μάθαμε και επεξεργαστήκαμε το ποιήμα του Ζαχ.Παπαντωνίου, “Από που είσαι ποταμάκι.”

Με τη βοήθεια του Υπολογιστή της τάξης μας δημιουργήσαμε εννοιλογικό χάρτη,βάλαμε στη σωστή σειρά εικόνες που παρουσίαζαν τον κύκλο του Νερού,τον ζωγραφίσαμε στην οθόνη μας και στη συνέχεια προχωρήσαμε στην κατασκευή ομαδικής μακέτας και ατομικού κολάζ.

thumbnail IMG 5750thumbnail IMG 5841thumbnail IMG 5748thumbnail IMG 5810thumbnail IMG 5836thumbnail IMG 5839thumbnail IMG 5852thumbnail IMG 5816thumbnail IMG 5855thumbnail IMG 5853

Η αφήγηση και επεξεργασία του μύθου Ο Ηρακλής και οι σταύλοι του Αυγεία μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε τη δύναμη του νερού και να μιλήσουμε γενικότερα για τη χρησιμότητά του.

thumbnail IMG 5882

Και ήρθε η ώρα στην παρέα μας να μπει η φίλη μας μία μελισσούλα ρομπότ η Βee Bot που θέλησε κι αυτή να γνωρίσει τον Κύκλο του Νερού και τα παιδιά της τάξης μας προσφέρθηκαν να το κάνουν.Αφού πρώτα συζητήσαμε και μάθαμε τι είναι ένα ρομπότ και πώς λειτουργεί κι αφού γνωρίσαμε τις λειτουργείες της Βee Bot πρώτα με το σώμα μας και σταδιακά με τη χρήση υλικού όπως καρτέλες με βελάκια , πλαστικό τετραγωνισμένο χαλι, κάρτες με τον Κύκλο του Νερού ,με χαρά διαπιστώσαμε πως με τις δικές μας οδηγίες το ρομποτάκι μας γνώρισε κι αυτό τον Κυκλο του Νερού!

thumbnail IMG 5904thumbnail IMG 5901 1

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ.

  1. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα στο νηπιαγωγείο.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ,

Σκοπός του προγράμματος ήταν να προωθήσει και να καλλιεργήσει τον αυτοσεβασμό και τον αλληλοσεβασμό ανάμεσα στα νήπια, καθώς και την έννοια και την αξία της διαφορετικότητας. Καλλιεργήθηκαν δεξιότητες του 21ου αιώνα, και συγκεκριμένα: Δεξιότητες Μάθησης, Δεξιότητες Ζωής, Δεξιότητες του Νου και Δεξιότητες της Τεχνολογίας και της Επιστήμης.

Είναι σημαντικό τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας να κατακτήσουν γνώσεις, να καλλιεργήσουν δεξιότητες και να αναπτύξουν στάση σεβασμού απέναντι στη διαφορετικότητα, τόσο στο καθημερινό τρόπο ζωής τους, όσο και στη συμπεριφορά τους.

Τα πρώτα εργαστήρια συμπεριλάμβαναν δραστηριότητες γνωριμίας και συγκρότησης της ομάδας, το συμβόλαιο της ομάδας μας.

thumbnail IMG 5239thumbnail IMG 5245thumbnail IMG 5283χ’ι

Συνεχίσαμε με δραστηριότητες όπου τα παιδιά αποτύπωσαν την πρότερη γνώση τους σχετικά με το τι είναι διαφορετικό,ήρθαν σε επαφή και επεξεργάστηκαν εικόνες και έργα τέχνης που απεικόνιζαν διαφορετικά μεταξύ τους ζώα και φυτά και προχωρήσαμε στην επεξεργασία έργων τέχνης του γνωστού καλλιτέχνη Πικάσο,με τα διαφορετικά παράξενα πρόσωπα.Συνθέσαμε και κατασκευάσαμε και τα δικά μας διαφορετικά πρόσωπα και μιλήσαμε και για τα διαφορετικά συναισθήματα που αυτά προβάλλουν.

thumbnail IMG 5512 1thumbnail IMG 5575thumbnail IMG 5598thumbnail IMG 5601

Ένα από τα εργαστήρια που κέντρισαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν αυτό με την κατασκευή ανθρώπινων χάρτινων φιγουρων οι οποίες ήταν όμοιες στην αρχή και στη συνέχεια απέκτησαν ενδιαφέρον και μοναδικότητα όταν το κάθε παιδί τις διακόσμησε με το δικό του διαφορετικό τρόπο και διήγηθηκε τη δική του διαφορετική ιστορία.thumbnail IMG 5712thumbnail IMG 5716thumbnail IMG 5720

Τα εργαστήριά μας εμπλουτίστηκαν με επεξεργασία βιβλίων σχετικών με τη διαφορετικότητα όπως ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙ ,ΕΛΜΕΡ Ο ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ κ.α.

καθώς και φύλλα εργασίας και δημιουργίες που στόχο είχαν να αναπτύξουν την κριτική ικανότητα και σκέψη των νηπίων, να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της Τέχνης μέσα απο τις διαδικασίες της παρατήρησης και της αναπαραγωγής.

 

 

 

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ- ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Ο Δεκέμβρης ,το πρώτο παιδί του Χειμώνα μαζί με την αλλαγή της εποχής μας έφερε και τις τόσο συναρπαστικές προετοιμασίες για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς!Αναζητήσαμε πληροφορίες και γνωρίσαμε μέσα απο ιστορίες, ντοκυμαντέρ ,πίνακες ζωγραφικής όλα εκείνα τα γεγονότα που συνέβησαν πολλά χρόνια πριν,όταν γεννήθηκε ο Χριστός,τα έθιμα και τα Κάλαντα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κι έτσι η προετοιμασίες μας απέκτησαν περισσότερο ενδιαφέρον και νόημα.Λίγο πρίν αποχαιρετήσουμε το σχολείο μας για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές μας όλοι μαζί,Παιδιά ,Γονείς και με την πάντα πρόθυμη συμμετοχή του Συλλόγου μας οργανώσαμε μία όμορφη Γιορτούλα .Ελατάκια,αστεράκια ,ηλιαχτίδες και αγγελάκια κατέκλυσαν το χώρο του Νηπιαγωγείου μας και όλοι μαζί ζήσαμε το Θάυμα των Χριστουγέννων!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ  ΟΛΟΥΣ!!χριστ κατασ γιορτη αρ 4 ημερ thumbnail IMG 5665 thumbnail IMG 5668

ΝΟΕΜΒΡΗ ΟΡΓΩΜΑΤΑ ΚΙ ΕΛΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

Νοέμβρης και το Φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά στο σχολείο μας!Οι επισκέπτες που εμφανίστηκαν μια φθινοπωρινή μέρα στην αυλή μας και δεν ήταν άλλα από ξερά κιτρινοκαφέ φύλλα

κέντρισαν το ενδιαφέρον μας και στάθηκαν η αφορμή για πολλές δραστηριότητες.Αναζητήσαμε πληροφορίες και μάθαμε γιατί τα φύλλα αλλάζουν χρώμα το Φθινόπωρο.Συλλέξαμε ξερά φύλλα

κάναμε συγκρίσεις,μετρήσεις ,κατασκευές και με τη βοήθειά τους γνωρίσαμε τη φωνούλα Φ.Με αμείωτο το ενδιαφέρον μας κατά τις βροχερές ημέρες εξερευνήσαμε το φαινόμενο της βροχής και μάθαμε για τον κύκλο του νερού με τη βοήθεια του Νούλη του Σταγονούλη.Η Λέλα η Ομπρέλα που μας επισκέφθηκε μας είπε την ιστορία της και μας έμαθε τη φωνούλα Ο.Μέσα απο αυτά ξεπήδησε και ο κ. Κύκλος που μπήκε κατρακυλώντας στην τάξη μας!

Η γιορτή του Πολυτεχνείου μας βοήθησε να γνωρίσουμε τις φωνούλες Δ (Δικτατορία Δημοκρατία)και Π(Πολυτεχνείο Πυλη,Περιστέρι).

Και βέβαια δεν μπορούσαμε να μη μεταμορφωθούμε σε Γεωργούς και Ελαιοπαραγωγούς .Αναζητήσαμε πληροφορίες ,δραματοποιήσαμε και αναπαραστήσαμε το τόσο γνωστό αλλά και κοπιαστικό λιομάζωμα και η μικρή μας φίλη η Ελιά μας μίλησε για τη χρησιμότητά της και μας γνώρισε και τη φωνούλα Ε!Με το λαδάκι και τις ελιές φτιάξαμε πεντανόστιμα λαδοκούλουρα και δεν χάσαμε την ευκαιρία να μάθουμε για όλα τα προϊοντα με βάση το λάδnoem 1ι! filla 1 kyklow neroy 1 kyklos neroy 1 omprela 1 thumbnail IMG 5638 1 polyt 1

Οι δύο αυτοί μήνες μας έφεραν και αρκετές γιορτές κι εμείς δεν είχαμε παρά να τις χαρούμε και να τις γιορτάσουμε .

Έτσι γνωρίσαμε τον Τρύγο,φέραμε στην τάξη άφθονα φρούτα φθινοπωρινά ,τα οποία έγιναν θρεπτική φρουτοσαλάτα και συμμετείχαν στο Φρουτοπάρτυ μας!

Γιορτάσαμε τον Παππού και τη Γιαγιά,με χαρά και λεβεντιά πραγματοποιήσαμε τη σχολική μας γιορτή με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.Πήραμε τα σημαιάκια μας και παρελάσαμε καμαρωτά και τέλος γνωρίσαμε και την κ.Αποταμίευση,που μας εξήγησε τι σημαίνει το δύσκολο όνομά της και μας έπεισε να αποταμιεύουμε τις οικονομίες μας στους όμορφους κουμπαράδες που φτιάξαμε με τα χεράκια μας!!

trygosφρουτοσ φρουτ ουρ.τοξο πλανητες apotam