3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

 

  • Για να γράψουν το διαφημιστικό φυλλάδιο οι μαθητές αρχικά με τη βοήθεια του Internet Explorer θα συλλέξουν πληροφορίες  και φωτογραφικό υλικό για τον τόπο τους.
  • Στη συνέχεια , θα το επεξεργαστούν και θα απομονώσουν εκείνες τις πληροφορίες τις οποίες θεωρούν σημαντικές για την εργασία τους.
  • Τέλος, με τον κειμενογράφο (word) θα συντάξουν το κείμενο, θα το εμπλουτίσουν με φωτογραφίες και θα το διαμορφώσουν κατάλληλα.

 

Αναλυτικότερα:

 

Βήμα 1ο:

Οι μαθητές συνδέονται στο διαδίκτυο με τις παρακάτω σελίδες όπου θα διαβάσουν και θα αντλήσουν πληροφορίες για  τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς του τόπου τους.

 

Βήμα 2ο:

Οι μαθητές αναζητούν στο διαδίκτυο εικόνες κατάλληλες για τη σύνθεση του διαφημιστικού φυλλαδίου

Τις εικόνες που θα επιλέξουν θα τις αποθηκεύσουν σε τοπικό φάκελο του υπολογιστή τους. Για τη συγκεκριμένη αποθήκευση θα επιλέξετε την επιλογή «Αποθήκευση εικόνας ως».

 

 

Βήμα 3ο:

 

Οι μαθητές ανοίγουν στον τοπικό υπολογιστή την εφαρμογή του κειμενογράφου  (Word) και δημιουργούν διαφημιστικά φυλλάδια επιλέγοντας τις κατάλληλες εικόνες και το κατάλληλο κείμενο.

 

Βήμα 4ο:

Με την ολοκλήρωση όλων των διαφημιστικών φυλλαδίων, οι μαθητές ανακοινώνουν, ανά ομάδα,  τα αποτελέσματα στην τάξη. Μετά από διάλογο οι μαθητές κάνουν τις απαιτούμενες τροποποιήσεις και ολοκληρώνουν την τουριστική προβολή του τόπου τους.

 

Βήμα 5ο:

Τα διαφημιστικά φυλλάδια τυπώνονται και μοιράζονται σε όλους τους μαθητές του σχολείου. Επίσης αντιπροσωπευτικό δείγμα θα δοθεί και στο Δήμο της πόλης με σκοπό τα φυλλάδια  να προβληθούν και στους δημότες της πόλης.. Ακόμα μπορούν να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του σχολείου ή στην ιστοσελίδα του δήμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *