Ένα ακόμη βίντεο για τον αυτισμό
Ακαδημία των Ειδικών
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 15 Φεβρουαρίου 2016
Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ακαδημία των Ειδικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 19 Ιανουαρίου 2014
Κατηγορία ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 19 Ιανουαρίου 2014
| ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
_____ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ _____ 5H ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση : Ερμού 70 Ταχ.Κωδ. : 262 21, Πληροφορίες : Αθανάσιος K. Ρισβάς ( : 2610229204 Κινητό : 6989298603 Fax : 2610229205 e-mail : grassea5p@dipe.ach.sch.gr e-mail: trisvas60@hotmail.com |
ΠΑΤΡΑ 24 – 09 – 2015 Αρ. Πρωτ: 560
ΠΡΟΣ: 1. Τις Σχολικές Μονάδες Προσχολικής, Δημοτικής & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (μέσω των αντίστοιχων Δ/νσεων Εκπ/σης Αχαΐας, Αιτ/νίας, Ηλείας) ΚΟΙΝ.: 1. Τμήματα ΕΠΚ, Δ.Ε. & Π.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτ. Ελλάδας 2. Σχολικοί Σύμβουλοι Π.Ε. & Δ.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτ. Ελλάδας 3. Δ/νσεις Π.Ε. & Δ.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτ. Ελλάδας 4. ΚΕΔΔΥ Περ. Δ/νσης Δυτ. Ελλάδας 5. ΣΜΕΑΕ Π.Ε. & Δ.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτ. Ελλάδας |
Σχετ.
1 Ν. 3699/2008 Άρθρο 6
Θέμα 1Ο: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) Διαδικασία έγκρισης ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Ν. 3699/2008, άρθρο 6
- «Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος ή στα τμήματα ένταξης, λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθητών αυτών παρέχεται»:
………
γ) «Με διδασκαλία στο σπίτι, όταν αυτή κρίνεται αναγκαία, για σοβαρά βραχυχρόνια ή χρόνια προβλήματα υγείας, τα οποία δεν επιτρέπουν τη μετακίνηση και φοίτηση των μαθητών στο σχολείο. Η έγκριση της διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται με απόφαση του […] διευθυντή εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας στην οποία φοιτά ο μαθητής, κατόπιν αιτιολογημένης πρόσφατης ιατρικής γνωμάτευσης, στην οποία αναγράφεται η διάρκεια επιβεβλημένης παραμονής στο σπίτι. Η γνωμάτευση αυτή παρέχεται από δημόσια ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ή δημόσια υγειονομική επιτροπή. Οι προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις διέπονται από τις διατάξεις των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων. Στο πρόγραμμα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να χρησιμοποιείται και το σύστημα της τηλε-εκπαίδευσης».
Υπ. αριθμ. 102224/Γ6/28.08.09 έγγραφο της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής με τίτλο: «Ειδικότερα θέματα φοίτησης μαθητών με αναπηρία: παράλληλη στήριξη, στήριξη με ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και διδασκαλία στο σπίτι»
Γ. Διδασκαλία στο σπίτι
Σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 4 περ. γ’ εδ. β’ του ν. 3699/2008 και το υπ’ αριθμ. 6622/Γ6/20.01.09 έγγραφο της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ., η έγκριση της διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται από τον Δ/ντή Εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας. Θα πρέπει ο κατάλογος των εγκεκριμένων διδασκαλιών στο σπίτι να διαβιβάζεται από την Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη Δ/νση Ειδικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ. για ενημέρωση.
Σύμφωνα με τα παραπάνω ακολουθείται η εξής διαδικασία για έγκριση διδασκαλίας μαθητή στο σπίτι:
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ:
- Προσκομίζουν στο σχολείο, γνωμάτευση από δημόσια ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ή δημόσια υγειονομική επιτροπή που αναγράφει την πάθηση και προτείνει τη Διδασκαλία στο Σπίτι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που δεν ξεπερνά το πέρας του σχολικού έτους.
- Αιτούνται μέσω του σχολείου, στην οικεία Δ/νση Εκπ/σης, Διδασκαλία στο Σπίτι για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ:
Διαβιβάζει στη Δ/νση Εκπ/σης τα παρακάτω έγγραφα:
- Την αίτηση του γονέα.
- Την γνωμάτευση.
- Βεβαίωση φοίτησης σπουδών του μαθητή στην σχολική μονάδα.
Η Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ:
- Ο Δ/ντης Εκπαίδευσης εγκρίνει τη Διδασκαλία στο σπίτι.
ΤΟ ΚΕΔΔΥ:
- Το ΚΕΔΔΥ προτείνει τα μαθήματα και τις ώρες διδασκαλίας
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ:
- Θεωρεί το πρόγραμμα του μαθητή
Θέμα 2Ο: Διδασκαλίας στο σπίτι μέσω Skype
Στο πρόγραμμα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να χρησιμοποιείται και το σύστημα της τηλε-εκπαίδευσης (Σχετ. 1) και συγκεκριμένα το Skype.
Επιτρέπει στους μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία από το σπίτι, ή επιτρέπει στους μαθητές με εεα όπως για παράδειγμα με προβλήματα όρασης, ακοής να επικοινωνούν μέσω του ήχου, κειμένου ή βίντεο.
Θα είμαστε αρωγοί για τον τρόπο εγκατάστασης και της χρήσης του Skype σε όσα σχολεία επιθυμούν να το χρησιμοποιήσουν.
|
Συνημμένα:
ΕΝΤΥΠΟ 1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Κατηγορία ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟ ΚΑΝΑΡΙΝΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 3 Ιανουαρίου 2014
Η ταινία το «Καναρινί ποδήλατο» σκηνοθετήθηκε από τον Δημήτρη Σταύρακα και είναι βασισμένη σε πραγματικό «επεισόδιο».
Σε σχολείο της Αθήνας ένας νεαρός δάσκαλος αναλαμβάνει την έκτη τάξη. Ο Λευτέρης, μαθητής του τελευταίου θρανίου, δεν γνωρίζει ανάγνωση, γραφή, και αριθμητική. Φαίνεται ότι ο δάσκαλος είναι ευαισθητοποιημένος και ενημερωμένος σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών και ειδικών μαθησιακών δυσκολιών όπως είναι η δυσλεξία. Αποφασίζει να τον βοηθήσει εξατομικευμένα, να του δώσει ρόλους όπως για παράδειγμα του ταμία όπου με βιωματικό τρόπο μαθαίνει αρίθμηση. Είναι γεγονός ότι οι μαθητές αυτοί έχουν χαμηλή σχολική επίδοση, γιατί δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το ρυθμό της τάξης και μπορεί να παρουσιάζουν προβλήματα στον κοινωνικό, συναισθηματικό και επαγγελματικό τομέα. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, με κατάλληλη παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση και προσαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών μπορούν να ολοκληρώσουν την φοίτηση όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Οι δυσκολίες των μαθητών αυτών δεν μπορούν να αποδοθούν σε νοητική ανεπάρκεια ή σε τεμπελιά τους και αυτό έκδηλα φανερώνεται με την ικανότητα του Λευτέρη να συναρμολογήσει ένα καναρινί ποδήλατο. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν προβλήματα, όπως: στη μνήμη, στην προσοχή, στην αντίληψη, στη συμπεριφορά, στα κίνητρα και στις μεταγνωστικές ικανότητες.
Όταν ο εκπαιδευτικός έχει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη του θα πρέπει να συνεργάζεται με τις διαγνωστικές υπηρεσίες για να εφαρμοστεί η κατάλληλη παρέμβαση με προσαρμογές στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και η διδασκαλία γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών.
Σοβαρό εμπόδιο για τις προσαρμογές της εκπαίδευσης του Λευτέρη ήταν ο Διευθυντής και οι συνάδελφοί του όμως ο δάσκαλος υποστηρίζει «με τα παιδιά δεν έχω πρόβλημα. Οι άλλοι είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι όλο το υπόλοιπο σχολείο». Η συνεργασία τόσο μεταξύ του συλλόγου διδασκόντων όσο και του Διευθυντή είναι σημαντική για την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών.
Όταν την τάξη αναλαμβάνει άλλος δάσκαλος, ο Λευτέρης σταματά τη φοίτηση στο σχολείο, επειδή ο δάσκαλος που ανέλαβε δεν τον «υπολογίζει» και δε λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Παρόλο που τα τελευταία χρόνια σημειώθηκαν σημαντικές μεταβολές στο σχολείο, όπως για παράδειγμα η λειτουργία παράλληλης στήριξης, τμημάτων ένταξης και ενισχυτικής διδασκαλίας, χρειάζεται πολιτεία, εκπαιδευτικοί, γονείς, φορείς ακόμη και οι ίδιοι μαθητές μέσα από αναλυτικά προγράμματα, υλικοτεχνική υποδομή και νέες τεχνολογίες, να έχουν στόχο την καθολική συμμετοχή των μαθητών στο σχολείο και στην ευρύτερη κοινωνία δημιουργώντας ένα σχολείο για όλους.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Είναι επιτακτική ανάγκη να επιμορφωθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών, αφού πρώτα τα στελέχη της εκπαίδευσης καταρτιστούν επαρκώς, ώστε να γίνουν πολλαπλασιαστές αυτού του εγχειρήματος.
Κατηγορία ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΚΑΝΑΡΙΝΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
18-11-13 Πρόσληψη εξήντα δύο (62) ΕΑΕ αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)πλήρους ωραρίου, για το σχολικό έτος 2013-2014
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 20 Νοεμβρίου 2013
Πρόσληψη εξήντα δύο (62) ΕΑΕ αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)πλήρους ωραρίου, για το σχολικό έτος 2013-2014, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη εξήντα δύο(62)ΕΑΕ αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)πλήρους ωραρίου στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» για το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 19-11-2013έως και την Πέμπτη 21-11-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στη ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.
Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 18-11-13 Πρόσληψη εξήντα δύο (62) ΕΑΕ αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)πλήρους ωραρίου, για το σχολικό έτος 2013-2014
“Χαιρετισμός έναρξης σχολικού έτους”
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 14 Νοεμβρίου 2013
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ _____ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ _____ 5H ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση : Πατρέως 53 Ταχ.Κωδ. : 262 21, Πληροφορίες : Αθανάσιος K. Ρισβάς ( : 2610229204 Κινητό : 6989298603 Fax : 2610229205 e-mail : grassea5p@dipe.ach.sch.gr |
ΠΑΤΡΑ 08 – 09 – 2013 Αρ. Πρωτ: 188
ΠΡΟΣ:
(μέσω των αντίστοιχων Δ/νσεων Εκπ/σης Αχαΐας, Αιτ/νίας, Ηλείας)
ΚΟΙΝ.: Όπως ο πίνακας αποδεκτών |
Θέμα: “Χαιρετισμός έναρξης σχολικού έτους”
Αγαπητές/τοί Συνάδελφοι,
«Η εκπαίδευση, παρέχοντας σε όλους τη δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση, επιφορτίζεται με το οικουμενικό καθήκον να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντιληφθούν πληρέστερα τον κόσμο, να κατανοήσουν βαθύτερα τους άλλους και να γνωρίσουν καλύτερα τον ίδιο τους τον εαυτό» (Unesco 1999, 74).
Τα νέα καθήκοντα, τα οποία έχουν ανατεθεί στην εκπαίδευση ανέδειξαν μία καινούρια παιδαγωγική έννοια: την «inclusive εκπαίδευση». Ο όρος μπορεί να αποδοθεί με περιφραστικό τρόπο στην ελληνική γλώσσα ως η εκπαίδευση που συμπεριλαμβάνει όλους και η οποία λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες και τη διαφορετικότητα όλων. Το επίθετο inclusive προέρχεται από το λατινικό ρήμα includere που σημαίνει συμπεριλαμβάνω. Ο όρος θα μπορούσε να αποδοθεί συνοπτικά και ως συμμετοχικότητα, αφού αναφερόμαστε σε πρόσωπα και όχι σε πράγματα.
Μετά την παγκόσμια συνδιάσκεψη της Unesco (Σαλαμάνκα, 1994), αναδείχθηκε η αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού του όρου «ειδικές ανάγκες» και επισημάνθηκε ότι ο όρος δεν αναφέρεται αποκλειστικά στην «αναπηρία», αλλά συνδέεται και με τις εξαιρετικές δεξιότητες καθώς και τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες. Με τη ίδια Διακήρυξη, η Unesco καλεί τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών της να εντείνουν τις προσπάθειές τους, ώστε να αναπτυχθεί ένα Πλαίσιο Δράσης για την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να υλοποιηθεί το «inclusion» και το «Σχολείο για όλους»:
«(…) τα σχολεία πρέπει να εξυπηρετούν όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από τις φυσικές τους, πνευματικές, κοινωνικές, συναισθηματικές, γλωσσικές ή άλλες καταστάσεις. Το Πλαίσιο Δράσης μπορεί να περιλαμβάνει παιδιά προικισμένα ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εργαζόμενα, παιδιά του δρόμου, απομακρυσμένους ή νομαδικούς πληθυσμούς, παιδιά από γλωσσικές, εθνικές ή πολιτισμικές μειονότητες και από άλλες μη προνομιακές ή περιθωριοποιημένες περιοχές ή ομάδες» (Unesco 1996,20).
Σε επισκέψεις μου σε σχολεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, έζησα από κοντά τη φοίτηση μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία γενικής και ειδικής αγωγής. Εκπαιδευτικοί και μαθητές υιοθέτησαν τη δημοκρατική αντίληψη της συμμετοχικότητας και έδωσαν ελπίδα, ότι μέσω ενός κοινού σχολείου και μιας διδακτικής απαλλαγμένης από προκαταλήψεις και στερεότυπα θα καταφέρουμε να ζήσουμε με λιγότερες φοβίες σε μια κοινωνία συνεργασίας και αλληλοαποδοχής.
Το «Σχολείο για Όλους» προετοιμάζει το μαθητή, ως μελλοντικό ενήλικα όχι μόνο απλώς να συμμετέχει στην κοινωνική ζωή, αλλά και να παρεμβαίνει ενεργητικά συνδιαμορφώνοντας τις κοινωνικές εξελίξεις.
Για να λειτουργήσει το «Σχολείο για Όλους» απαιτείται η ουσιαστική συμπαράσταση της Πολιτείας, η επιμόρφωση και στήριξη των εκπαιδευτικών, η αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, η συμμετοχή των γονέων και η υποστήριξη του «Σχολείου για Όλους» από το μαθητικό πληθυσμό, ώστε να μετασχηματιστεί η κοινωνία σε μία κοινωνία για Όλους.
Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εργάζονται σε ΣΜΕΑΕ, καλούνται να εκπαιδεύσουν μαθητές που έχουν δικαίωμα στη γνώση, η οποία θα τους στηρίξει στη ζωή και θα τους οδηγήσει στην κοινωνική ένταξη. Με σεβασμό σε κάθε πρόσωπο, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί πασχίζουν να βρουν τις κρυμμένες δυνατότητες των μαθητών τους, οι οποίες δεν είναι καθόλου αυτονόητες. Είναι γι’ αυτούς στάση ζωής, χρέος αγάπης.
Με σεμνότητα και ήθος μια τέτοια παιδεία, πραγματώνει το ιδεώδες της, τον πλήρη άνθρωπο, την αυτάρκη οντότητα που ακτινοβολεί φως.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
Ο σχολικός σύμβουλος ΕΑΕ 5ης Περιφέρειας
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς
Πίνακας αποδεκτών:
1. Δ/νση Ειδικής Αγωγής ΥΠΑΙΘ, 2. Τμήματα ΕΠΚ, Π.Ε. & Δ.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτικής Ελλάδας, 3. Σχολικοί Σύμβουλοι Π.Ε. & Δ.Ε. Περ. Δ/νσης Δυτικής Ελλάδας, 4. Δ/νσεις Π.Ε. & Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας, 5. ΚΕΔΔΥ Δυτικής Ελλάδας
Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Χαιρετισμός έναρξης σχολικού έτους”
Καλωσήρθατε
Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 12 Νοεμβρίου 2013
Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο https://blogs.sch.gr/atrisvas του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής Θάνου Ρισβά.
Κατηγορία ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, Σ.Μ.Ε.Α.Ε., ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλωσήρθατε