Η εκπαιδευτική ρομποτική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αποτελεί μια δραστηριότητα απόλυτα εναρμονισμένη με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των μαθητών. Με ελκυστικό τρόπο επιτυγχάνεται η εκπαίδευση STEAM που είναι καθοριστική στην οικοδόμηση της γνώσης πάνω σε γερά και επιστημονικά θεμέλια. Προάγεται η πρωτότυπη σκέψη γιατί επιζητούμε την ΙΔΕΑ, η συνεργασία γιατί μόνο μέσα από τη συνεργασία η ομάδα είναι αποτελεσματική και η τεχνολογική γνώση μέσω της κατασκευής και του κώδικα που θα δώσει ζωή στην κατασκευή.
Η εκπαιδευτική ρομποτική δεν είναι αυτοσκοπός αλλά αποτελεί το μέσο για την κατανόηση των θετικών επιστημών, την καλλιτεχνική έκφραση, την ανάπτυξη ήθους και συνεργασίας, την καλλιέργεια του λόγου που αποτελεί βασικό μέσο επικοινωνίας.