Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να κατεβάσετε το αρχείο κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
1 Οκτωβρίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα Μεσοκάθετος
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να κατεβάσετε το αρχείο κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
Κατηγορία ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, Κεφ.1 | 177 Σχόλια »
1 Οκτωβρίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα Κριτήρια ισότητας τριγώνων
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΛΗΨΗ”
Κατηγορία ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, Κεφ.1 | 177 Σχόλια »
30 Σεπτεμβρίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Έχει ενδιαφέρον όταν οι μαθητές προσπαθούν να κατασκευάσουν τετράπλευρα με το λογισμικό.
Προτείνω την κατασκευή τους να μην μπορώ να την “χαλάσω”…..δηλαδή να μην χάνουν τις ιδιότητές τους ………..
κι εκεί αρχίζει η περιπέτεια….
Πολλοί μαθητές κατασκευάζουν τα τετράπλευρα με τη βοήθεια πλέγματος και για να μην τους τα “χαλάω” κάνουν τις κορυφές τους σταθερά σημεία.
Μεγάλη η απογοήτευση όταν καταφέρνω να τους τα χαλάσω…..
Η Ευαγγελία μαθήτρια του Β2 τα κατάφερε να τα σχεδιάσει με δυναμικό τρόπο.
Και μάλιστα σχεδίασε και ένα παραλληλόγραμμο με συγκεκριμένες διαστάσεις, έφερε τα ύψη και η έκπληξη ήταν όταν σκέφτηκε να βάλει ίχνος ενεργό στα ίχνη των υψών του για να δει το σχήμα που δημιουργούν όταν κινούνται….
Μπράβο Ευαγγελία…
Για να δείτε και να κατεβάσετε τα αρχεία της κλικ στους παρακάτω συνδέσμους.
Κατηγορία ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ, Σχολικό Έτος 2016-2017 | 177 Σχόλια »
7 Σεπτεμβρίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα Σχολικό ημερολόγιο
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Για να κατεβάσετε το ημερολόγιο σε μορφή word κλικ εδώ, σε μορφή pdf κλικ εδώ.
Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ | 177 Σχόλια »
13 Ιουλίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα Διακοπές, καλοκαίρι
Η Ιωάννα ήθελε να μάθει πως μπορεί να δημιουργήσει κύματα στο Geogebra και τα κατάφερε.
Στη Β Γυμνασίου οι μαθητές μαθαίνουν μόνο την έννοια της συνάρτησης και απλές συναρτήσεις όπως η y=ax και η y=a/x.
Της είπα για τη συνάρτηση ημίτονο και αυτή πειραματίστηκε και ιδού το όμορφο αποτέλεσμα.Μπράβο Ιωάννα!
Για να δείτε και να κατεβάσετε το αρχείο της κλικ εδώ.
Κατηγορία ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ, Σχολ. Έτος 2015-16 | 177 Σχόλια »
20 Ιουνίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα summer, waves, καλοκαίρι, κύματα
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας κλικ εδώ και επιλέξτε “λήψη”
Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ | 177 Σχόλια »
11 Ιουνίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα ευχές, καλοκαίρι

Οι ευχές της Ευαγγελίας για καλό καλοκαίρι εκφράστηκαν στον καμβά του Geogebra αφού έγραψε και το τελευταίο της μάθημα σήμερα. Καλά αποτελέσματα Ευαγγελία σε σένα και σε όλους τους μαθητές και καλή ξεκούραση.
Για να δείτε και να κατεβάσετε το αρχείο της κλικ εδώ.
Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ, Σχολ. Έτος 2015-16 | 177 Σχόλια »
21 Μαΐου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα εξετάσεις, ευχές
Η Ευαγγελία Παληοδήμου μαθήτρια του Α2 έκλεψε λίγο χρόνο από το διάβασμά της για να ευχηθεί σε όσους διαγωνίζονται στις εξετάσεις Καλό Διάβασμα και Καλή Επιτυχία.
Για να δείτε και να κατεβάσετε το αρχείο της κλικ εδώ.
Κατηγορία ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ, Σχολ. Έτος 2015-16 | 177 Σχόλια »
15 Μαΐου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα εξετάσεις
Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ | 177 Σχόλια »
28 Απριλίου 2016 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ και με ετικέτα ευχές, καμπύλη αυγό, Πάσχα
Ευχές σε όλους για ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Μαθηματικές καμπύλες “σε δράση” για την προσομοίωση των αυγών…
Για να δείτε το αρχείο κλικ επάνω στην εικόνα.
Για να το κατεβάσετε κλικ εδώ και επιλέξτε “λήψη”
Κατηγορία ΓΕΝΙΚΑ | 177 Σχόλια »