Στοματική υγιεινή

0

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Αγωγή υγείας | , στις 23-11-2014

Μέσα στην ενότητα για το σώμα είναι και το θέμα της  υγείας του στόματος και των δοντιών. Τα παιδιά με την βοήθεια ενός καθρέφτη περιγράφουν το πως είναι τα δόντια τους , τι χρώμα έχουν , τα μετρούν και μαθαίνουν τις ονομασίες των δοντιών τους ( κοπτήρες κυνόδοντες τραπεζίτες ). Φτιάξαμε έναν πίνακα για τις τροφές που κάνουν καλό στα δόντια και σε αυτές που δεν κάνουν.

DSC09167 [800x600]

DSC09171 [800x600]

μάθαμε τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών με τις οδοντόβουρτσες που είχαν φέρει τα παιδιά μαζί τους εκείνη την ημέρα

DSC09177 [800x600]

…διαβάσαμε το παραμύθι ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη

DSC09172 [800x600]

και φτιάξαμε τις δικές μας οδοντόβουρτσες με πολύχρωμα γλωσσοπίεστρα…

DSC09173 [800x600]

DSC09174 [800x600]

 

Το σώμα μου

0

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Αγωγή υγείας | , στις 23-11-2014

Πρωινή βάρδια σήμερα και δυο παιδιά στη γωνιά της βιβλιοθήκης ξεφυλλίζουν ένα βιβλίο για το ανθρώπινο σώμα.Τους έκαναν εντύπωση οι εικόνες και άρχισαν να με ρωτούν για διάφορα θέματα όπως πχ,πως γεννιέται ένα μωρό,γιατί έχουμε κόκκαλα κα. Μ ε αφορμή το γεγονός αυτό όταν μαζευτήκαμε στην παρεούλα μας ξεκινήσαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το σώμα μας.Τοποθέτησα ένα ολόσωμο καθρέφτη καιένα ένα τα νήπια στέκονταν μπροστά του και περιέγραφαν τον εαυτό τους. Σε έναν πίνακα έγραψε το καθένα το όνομά του στην κάθετη στήλη και στην οριζόντια κοιτάζοντας τον εαυτό τους στον καθρέφτη καταγράψαμε το χρώμα των ματιών , των μαλλιών και το ύψος μας. Βάλαμε ένα παιδί της τάξης μας να ξαπλώσει ανάσκελα πάνω σε ένα χαρτί του μέτρου και χαράξαμε το περίγραμμά του.

DSC09111 [800x600]

DSC09214 [800x600]

Μιλήσαμε για τα μέρη από τα οποία αποτελείται το σώμα μας κεφάλι , πάνω και κάτω άκρα , για τα όργανα που βλέπουμε ( μάτια μύτη , στόμα κτλπ ) και για αυτά που δεν φαίνονται ( καρδιά , εγκέφαλος , στομάχι κτλπ ) Την επόμενη μέρα μιλήσαμε για τον ανθρώπινο σκελετό και ότι αυτός αποτελείται από κόκκαλα και σε τι μας χρησιμεύουν αυτά. Τα νήπια έφτιαξαν με μπατονέτες τον σκελετούλη και να το δημιουργημά μας.

DSC09112 [800x600]

Διαμορφώσαμε  μία γωνιά της τάξης μας σε ιατρείο και εκεί τα παιδιά μπήκανε στον ρόλο του γιατρού και του ασθενή.

DSC09114 [800x600]

DSC09115 [800x600]

Επίσης ασχολειθήκαμε αρκετά με τα δάκτυλα του χεριού μας , κάναμε την διάκριση δεξί-αριστερό….

DSC09156 [800x600]

DSC09157 [800x600]

DSC09158 [800x600]

….και μάθαμε τις ονομασίες των δακτύλων του χεριού μας ( αντίχειρας δείκτης , μεσαίος , παράμεσος και μικρός ) και για να είναι πιο χαρούμενη η όλη διαδικασία για τα παιδιά φτιάξαμε μικρές χαριτωμένες δακτυλόκουκλες.

DSC09159 [800x600]

DSC09160 [800x600]

DSC09161 [800x600]

 

Φύλλο εργασίας με θέμα το νερό.

0

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Περιβάλλον | , στις 14-11-2014

Φύλλο εργασίας - νερό

Δραματοποίηση του ποιήματος ρόδα είναι και γυρίζει.

0

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Περιβάλλον | , στις 14-11-2014

Ρόδα είναι και γυρίζει

ροδα ειναι και γυριζει 1

ροδα ειναι και γυριζει 2

Προσπαθήσαμε λοιπόν να ζωντανέψουμε το ταξίδι του νερού αυτοσχεδιάζοντας , ακούγοντας το παραπάνω ποιήμα ρόδα είναι και γυρίζει. Για τον λόγο αυτό σχεδιάσαμε , ζωγραφίσαμε και κόψαμε συννεφάκια , σταγόνες , εργοστάσιο καθαρισμού του νερού και έναν ήλιο.

DSC09138 [1024x768]

DSC09139 [1024x768]

DSC09140 [1024x768]

DSC09141 [1024x768]

……μετα μοιράσαμε τους ρόλους και ξεκίνησε η δραματοποίηση ………….

DSC09142 [1024x768]

DSC09143 [1024x768]

DSC09145 [1024x768]

DSC09151 [1024x768]

Οι μικρές παιχνιδιάρες σταγόνες της βροχής  λένε γλυκά στα συννεφάκια << έχε για φίλοι μας >> , καθώς ξεκινούν για το θαυμάσιο ταξίδι τους από τον ουρανό στην γη και έπειτα πάλι στα ουράνια. Ταξιδεύουμε και εμείς σαν σταγόνες . Οι στίχοι του ποιήματος μας οδηγούν !!!!!!!!!!~

Κατασκευή μακέτας με θέμα τον κύκλο του νερού

1

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Περιβάλλον | , στις 12-11-2014

Σήμερα στην απογευματινή βάρδια με τα ζουζούνια μου κατασκευάσαμε μια μακέτα με θέμα τον κύκλο του νερού. Κόψαμε ένα χαρτόκουτο και το βάψαμε με τέμπερα ,

 

DSC09121 [1024x768]

……..φτιάξαμε συννεφάκια από χαρτόνι και βαμβάκι

DSC09120 [1024x768]

……..φτιάξαμε ήλιο , ουράνιο τόξο ,σταγόνες της βροχής , βουνά , ποτάμια και θάλασσα….

DSC09124 [1024x768]

DSC09126 [1024x768]

DSC09135 [1024x768]

………….. και έτοιμη η μακέτα μας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DSC09127 [1024x768]

Η βροχή – Ο κύκλος του νερού

0

Συγγραφέας: ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | Κατηγορία Περιβάλλον | , στις 11-11-2014

Καλημέρα ! Καλώς ήρθατε στην παρεούλα μας! Σήμερα το πρωί η αυλή του μικρού σχολείου μας είχε γεμίσει από μικρούς και μεγάλους νερόλακους , έπειτα από την χθεσινή βροχούλα .

DSC09090 [1600x1200]

Το γεγονός αυτό κίνησε το ενδιαφέρον των παιδιών αφού τα περισσότερα ήθελαν να βγουν έξω και να τσαλαβουτήσουν στα νερά. Κάποια εξέφρασαν την απορία που πάει το νερό της βροχής όταν πέφτει κάτω, γιατί δημιουργούνται αυτοί οι νερόλακοι κτλπ.Με αφορμή λοιπόν αυτό το γεγονός αρχίσαμε μια συζήτηση γύρω από το πως δημιουργούνται οι σταγόνες της βροχής και αποφασίσαμε να κάνουμε την παρακάτω ομαδική  κατασκευή : ο συννεφένιος και φίλες του οι σταγονίτσες.

DSC09088 [1600x1200]

Και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην φτιάξουμε τις πολύχρωμες   ομπρελίτσες  μας που διακοσμούν όμορφα την τάξη μας. Τα παιδιά το καταχάρηκαν.

 

DSC09099 [1600x1200]

DSC09103 [1600x1200]

DSC09102 [1600x1200]

DSC09101 [1600x1200]

DSC09100 [1600x1200]

DSC09108 [1600x1200]

DSC09107 [1600x1200]

DSC09106 [1600x1200]

DSC09105 [1600x1200]

DSC09104 [1600x1200]

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση