ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αφορμή για αυτό το θέμα υπήρξε το παραμύθι της Έλενας Δοριάκη, ο κύριος Κοκοδούλης μαθάινει για την κυκλοφοριακή αγωγή 1, εκδ. Περσείδες
Το ενδιαφέρον των παιδιών αρχικά στράφηκε στα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης. 100-166-199
Αφού τα επεξεργαστήκαμε λίγο (ποιον αριθμό από αυτούς γνωρίζουν, από ποια νούμερα αποτελείται, αν έχουν ακούσει κάποιο κλπ), πήραμε το τηλέφωνο από το κουκλόσπιτο της τάξης και ξεκινήσαμε να τα πληκτρολογούμε και να βρίσκουμε τους σωστούς αριθμούς στο τηλέφωνο.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με το θέμα μας στο youtube και τα συζητήσαμε στην τάξη καθώς ανακαλύψαμε πολλές νέες πληροφορίες που δεν γνωρίζαμε πριν.
Φτιάξαμε τα δικά μας σήματα μέσα στην τάξη και παίξαμε με αυτά…
Επειδή δε θα μπορούσαμε να μείνουμε μόνο στην αναγνώριση των σημάτων και να παίζουμε με αυτά οδηγώντας τα φανταστικά αυτοκίνητά μας, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας αυτοκίνητα και να κάνουμε στην αυλή μας πίστα με σήματα για να δούμε αν μπορέσουμε να οδηγήσουμε με ασφάλεια στο δρόμο.Όποιος καταφέρει και φέρει εις πέρας την αποστολή του θα πάρει δίπλωμα οδήγησης!!!
Πρώτα βάψαμε τα αυτοκίνητα όπως το κάθε παιδί ήθελε…
Κόψαμε τις ρόδες, τα φώτα, το τιμόνι και γράψαμε τις πινακίδες …
τα αυτοκινητάκια μας είναι έτοιμα!!!! Εννοείται προσθέσαμε και ζώνη.
Η οδήγηση ξεκινάει…
Τι κάνω όταν πεζός βρίσκεται στη διάβαση πεζών;
τι κάνω στο σήμα STOP;
Αναγνωρίζω τι πρέπει να κάνω στα υπόλοιπα σήματα;
Στο φανάρι πως αντιδρώ; προσέχω πολύ το χρώμα που μου δείχνει…
Οι οδηγοί μας ήταν εκπληκτικοί!!! Τα κατάφεραν περίφημα!!! Πήραν και το δίπλωμά τους!!!
Για το τέλος κάναμε μια διαδρομή για το ρομποτάκι μας τον Μόη. Του βάλαμε απαγορευτικά σήματα στα τετραγωνάκια που δεν θα μπορεί να πατήσει. Μπορεί να βρει το τυράκι του χωρίς να πατήσει στο τετράγωνο που δεν επιτρέπεται η είσοδος;

















































































































































































































































































































