Επιμορφωτικές Δράσεις και Δειγματικές Διδασκαλίες

Αγαπητοί συνάδελοι,

Σας ενημερώνω ότι θέτοντας την τρέχουσα σχολική χρονιά ως στόχο τη βελτίωση της διδακτικής προσέγγισης της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στα σχολεία της επιστημονικής και παιδαγωγικής μου ευθύνης κατά το μήνα Μάρτιο 2015 με σκοπό τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας μας και την εμβάθυνση των παιδαγωγικών μας μεθόδων προγραμμάτισα την υλοποίηση τριών επιμορφωτικών δράσεων και συναντήσεων παιδαγωγικού και διδακτικού χαρακτήρα:

α) Ενημερωτική Ομιλία-Εισήγηση με θέμα: «Η αξία του Προτύπου ως συντελεστής προόδου και πνευματικής καλλιέργειας των νέων»,

β) «Δειγματικές διδασκαλίες Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου από πρωτότυπο και από μετάφραση (Ιλιάδα)» και

γ) «Δειγματική διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Γ΄ Λυκείου (Θεματογραφία) οι οποίες απευθύνονται στους/στις εκπαιδευτικούς κλάδου-ΠΕ02 των Γυμνασίων και Λυκείων της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας του Πίνακα Αποδεκτών.

Οι επιμορφωτικές συναντήσεις θα υλοποιηθούν σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα:

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ /   ΩΡΑ ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ  ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ-

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

 

ΘΕΜΑΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
 Δευτέρα

09-03-2015

19:00-21:00

 

Πρώην κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδος

Αγρίνιο

κ. Φουντοπούλου Μαρίζακαθηγήτρια του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) «Η αξία του Προτύπου ως συντελεστής της προόδου και της πνευματικής καλλιέργειας των νέων» Οι εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές των σχολικών μονάδων παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης του Σχολικού Συμβούλου κ. Βετσόπουλου Απόστολου, αρμοδιότητας της Δ/νσης Δ.Ε. Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.
Τρίτη10-03-2015

11:00-13:00

 

4ο Γυμνάσιο Αγρινίου κ. Φουντοπούλου Μαρίζακαθηγήτρια του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)

 

κ. Βετσόπουλος Απόστολος

Σχολικός Σύμβουλος κλάδου ΠΕ02

«Διδακτική προσέγγιση των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο: Δειγματική διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών Β΄ Γυμνασίου από μετάφραση και από πρωτότυπο» Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, που υπηρετούν στα Γυμνάσια παιδαγωγικής και επιστημονικής   ευθύνης του κ. Βετσόπουλου Απόστολου, αρμοδιότητας της Δ/νσης Δ.Ε. Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.
Τρίτη10-03-2015

13:00-15:00

 

5ο ΓΕΛ Αγρινίου κ. Φουντοπούλου Μαρίζακαθηγήτρια του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)

 

«Διδακτική προσέγγιση των Αρχαίων Ελληνικών στο Λύκειο: Δειγματική διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών Γ΄ Λυκείου και αξιολόγηση-συζήτηση» Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, που υπηρετούν στα Λύκεια παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης του κ. Βετσόπουλου Απόστολου, αρμοδιότητας της Δ/νσης Δ.Ε. Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.

Επισημαίνεται ότι τα σχολικά προγράμματα θα αναδιαμορφωθoύν, ώστε να μη διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και η μετακίνηση των συμμετεχόντων θα πραγματοποιηθεί χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο.

 

Ο Σχολικός Σύμβουλος

 

Δρ Απόστολος Βετσόπουλος

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

  1. Παπαστράτειο 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  2. 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  3. 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  4. 5ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  5. 7ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  6. Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου-Λυκειακές Τάξεις
  7. Γυμνάσιο Νεάπολης
  8. Γυμνάσιο Καλυβίων
  9. Ιδιωτικό Γυμνάσιο & Λύκειο «Παναγία Προυσιώτισσα»
  10. Γυμνάσιο Ματαράγκας
  11. Γυμνάσιο Γαβαλούς
  12. Εσπερινό Γυμνάσιο Αγρινίου-Λυκειακές Τάξεις
  13. Γυμνάσιο Βόνιτσας
  14. Γυμνάσιο Μοναστηρακίου
  15. Γυμνάσιο Κανδήλας
  16. Γυμνάσιο Παλαίρου-Λυκειακές Τάξεις
  17. Γυμνάσιο Εμπεσού
  18. 1ο ΓΕΛ Αγρινίου
  19. 5ο ΓΕΛ Αγρινίου
  20. ΓΕΛ Ματαράγκας
  21. ΓΕΛ Γαβαλούς
  22. ΓΕΛ Εμπεσού
  23. ΓΕΛ Βόνιτσας
  24. ΓΕΛ Μύτικα
  25. Γυμνάσιο Αγίου Βλασίου
  26. 2ο ΓΕΛ Αγρινίου
  27. 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
  28. ΓΕΛ Παναιτωλίου
  29. Γυμνάσιο Παναιτωλίου
  30. Γυμνάσιο Κατούνας
  31. Γυμνάσιο Φυτειών-Λυκειακές Τάξεις
  32. ΓΕΛ Κατούνας
  33. Γυμνάσιο Λουτρού
  34. Γυμνάσιο Μαλεσιάδας
  35. 6ο ΓΕΛ Αγρινίου

 

Για να δείτε το έγγραφο, πατήστε εδώ.

 

Αφήστε μια απάντηση