apostol’s blog

12 Ιανουαρίου, 2008

 

 

Από την υγρή αχλή

 

 

 

 

 

διασχίζοντας ερείπια

 

κατηφορίζεις για την Ιθάκη.

 

Μα εκεί ανάμεσα στα γερμένα πλατάνια

 

και τις καλαμιές

 

βαρκάρη δεν συναντάς

 

να σε περάσει απέναντι.

 

 

Κι έτσι ριζώνεις

αναπολώντας τη ρίγανη και το θυμάρι.

Καστοριά, Δεκέμβρης 2007

3 Responses προς “”

  1.   Ch@rilaos  είπε:
        

    Χρόνια καλά και πολλά κύριε Αποστολίδη!! Επιτέλους “ανοίξατε” τον δικό σας εκδοτικό οίκο- ημερολόγιο, να χαιρόμαστε κι εμείς που θέλουμε να σας διαβάζουμε αλλά κυρίως να.. ακούμε τις σκέψεις σας..

    ένας απολυμένος φαντάρος
    και αιώνιος μαθητής σας!

  2.   Ch@rilaos  είπε:
        

    Χρόνια πολλά και καλά κ. Αποστολίδη! Υγεία και προκοπή στην οικογένεια και στους φίλους σας..Επιτέλους 🙂 “ανοίξατε” τον δικό σας εκδοτικό οίκο..να μπορούμε κι εμείς να διαβάζουμε, αλλά κυρίως να αφουγκραζόμαστε, τις σκέψεις σας…

    ένας “απολυμένος” φαντάρος
    και αιώνιος μαθητής σας..

  3.   φεγγαραγκαλιες  είπε:
        

    φοβερες οι φωτογραφιες..γραφικος τοπος η καστορια..

Αφήστε μια απάντηση

©2026 apostol’s blog Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση