Ερευνητές του πανεπιστημίου MIT, αναγνωρίζοντας το ρόλο που διαδραματίζουν τα παιχνίδια στη μάθηση, προχώρησαν σε συμφωνία με εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών και δημιούργησαν το ερευνητικό πρόγραμμα “Education Arcade” (http://www.educationarcade.org), μέσω του οποίου παρατήρησαν τις αλλαγές που προκαλούσε στις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος και λήψης αποφάσεων των μαθητών, η αξιοποίηση συγκεκριμένων παιχνιδιών που απαιτούσαν εφαρμογή συγκεκριμένων στρατηγικών από τους μαθητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά ως προς τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να φέρει η χρήση των κατάλληλων παιχνιδιών κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και μαθησιακά σενάρια.