ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Ιούν 20209
Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Μίλα τώρα» που διοργανώνει το Χαμόγελο του παιδιού, οι μαθητές μας της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν το ακόλουθο σποτ, “Ολοι μαζί μπορούμε καλύτερα”. Δεν χρειάζεται να είμαστε διχασμένοι σε στρατόπεδα, δεν πρέπει να αφήνουμε κανέναν έξω από την ομάδα. Όλοι μαζί μπορούμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα σε όποιον κίνδυνο και να είμαστε αγαπημένοι και χαρούμενοι.

Μικρέ: Μίλα Τώρα

Μεγάλε: Άκου τώρα, αύριο μπορεί να είναι αργά

Σχολικός εκφοβισμός

Δημιουργός: 1dimili, στις: 09-02-2020, διάρκεια: 00:01:00

Animation στο οποίο τονίζεται η δύναμη της ομάδας κι ότι κανένας δεν πρέπει να παραγκωνίζεται και να μένει μόνος του.

Σχολικός εκφοβισμός: Παρουσίαση στην ημερίδα του Μίλα Τώρα

Δημιουργός: 1dimili, στις: 08-03-2020, διάρκεια: 00:01:45 animation

από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ    

ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Ιούν 20209

Κάνουμε όλοι σωστή χρήση των κινητών τηλεφώνων και συσκευών; Μικροί και μεγάλοι; Για να δούμε παρακάτω την αλήθεια!!! Μια εξαιρετική εργασία από το Γ2 2018-2019 την ώρα της ευέλικτης ζώνης!!! Κάντε κλικ στο flip book για να δείτε το κόμικ των παιδιών!!!!

 

 

από κάτω από: flip book | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ    

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ II

Ιούν 20209
Το πολιτιστικό πρόγραμμα “Ιστορία της Ελληνικής τοιχογραφίας ΙΙ” υλοποιήθηκε από τη ΣΤ’ τάξη το σχολικό έτος 2018-2019. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα stop motion animation που ταξιδεύει το θεατή στο θαυμαστό κόσμο της Ελληνικής ζωγραφικής και συγκεκριμένα την τοιχογραφία από την Αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη street art. Έργα που χρησιμοποίησαν οι μαθητές ήταν η τοιχογραφία των δελφινιών από το παλάτι της Κνωσού και το graffiti «Eternal Traveler» του εικαστικού Λεωνίδα Γιαννακόπουλου που βρίσκεται πάνω από το Σταθμό Λαρίσης.
Έργο στο σταθμό Λαρίσης
Animation “Ιστορία της Ελληνικής τοιχογραφίας ΙΙ”
από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ II    

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ

Ιούν 20209
Το πολιτιστικό πρόγραμμα “Ιστορία της Ελληνικής τοιχογραφίας απο την αρχαιότητα μέχρι σήμερα” υλοποιήθηκε απο τη ΣΤ΄ τάξη το σχολικό έτος 2017-2018. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα stop motion animation που ταξιδεύει το θεατή στο θαυμαστό κόσμο της Ελληνικής ζωγραφικής και συγκεκριμένα την τοιχογραφία απο την Αρχαία Ελλάδα, το Βυζάντιο, τη Λαϊκή ζωγραφική και τέλος τη σύγχρονη street art.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ

Δημιουργός: 1dimili, στις: 08-06-2018, διάρκεια: 00:04:36

STOP MOTION ANIMATION

από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ    

ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Ιούν 20209
Το έργο που ακολουθεί είναι αφιερωμένο σε όλους τους πρόσφυγες που με βίαιο τρόπο εγκαταλείπουν την πατρίδα τους. Το Ελληνικό δημοτικό τραγούδι που μελέτησαν οι μαθητές του Δ2 , με θέμα την ξενιτιά, ξεδιπλώνει όλο τον πόνο που κρύβεται και είναι τόσο διαχρονικός και επίκαιρος ταυτόχρονα. Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης με την κυρία της πληροφορικής Αναστασία Λαμπροπούλου και είναι κολάζ με εικόνες απο το παρελθόν, το παρόν και στίχους δημοτικών τραγουδιών που έχουν θέμα αντίστοιχο. Ευχή των παιδιών είναι να σταματήσουν οι πόλεμοι και όλοι να ζουν στην πατρίδα που αγαπούν.

Διαβάστε περισσότερα: https://digiartschool.webnode.gr/prosfyges/

από κάτω από: Αφίσα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ    

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΩΣ

Ιούν 20209

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ;;; ΑΣΦΑΛΩΣ!!!

Το πρόγραμμα αγωγής υγείας “Κυκλοφορούμε ασφαλώς” υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2017-2018  με τη Γ τάξη, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ασφάλαιάς τους στην κίνησή τους στους δρόμους της μεγαλούπολης. Αποτέλεσμα ήταν η παραγωγή stop motion animation με το θέμα αυτό. Χαρτιά, χρώματα, ψαλίδια και πολύ φαντασία όλα μπήκαν σε δράση για να βγει το αποτέλεσμα που θέλαμε.Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ήταν οι : Οικονόμου Σταυρούλα ΠΕ70 και Λαμπροπούλου Αναστασία ΠΕ19. Ακολουθούν η ταινία και η παρουσίαση των μαθητών σε σεμινάριο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου ΙΟΑΣ.

Η ταινία

Η παρουσίαση

από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΩΣ    

ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Ιούν 20209

ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Το σχολικό έτος 2015-16 η ΣΤ τάξη του σχολείου μας δημιουργεί stop motion animation με θέμα την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εργασία των παιδιών πανω σ’αυτό το ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα. Μέσα απο όλη αυτή τη δράση έγιναν κατανοητοί οι κίνδυνοι και τα καλά του διαδικτύου καθώς επίσης ότι κάθε νέα τεχνολογία όταν χρησιμοπιείται με μέτρο και γνώση λειτουργεί προς ώφελός μας, διαφορετικά μπορεί να μας βλάψει.

 

από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ    

BULLING

Ιούν 20209
Το ακόλουθο έργο είναι μία σύνθεση απο αφίσες, που δημιουργήθηκαν απο μαθητές και μαθήτριες της Πέμπτης και της Έκτης, και ζωγραφικής με ακρυλικά χρώματα που έγινε απο μαθήτριες της Πέμπτης, με αφορμή την Πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού της 6ης Μαρτίου 2015.
Σκοπός ήταν να δωθεί η εντύπωση μίας πραγματικής αφισοκόλησης σε εξωτερικό χώρο.

Διαβάστε περισσότερα: https://digiartschool.webnode.gr/bulling/

από κάτω από: Αφίσα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο BULLING    

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

Ιούν 20209

ΛΑΪΚΗ-ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΙΚΗ: ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

Το πρόγραμμα της συγκεκριμένης χρονιάς που υλοποιείται απο τη ΣΤ΄ τάξη ονομάζεται: Λαϊκή ψηφιακή τέχνη μια σχέση μαγική- Ερωτόκριτος και βασίζεται στο ομόνυμο έργο του Βιτσέντζου Κορνάρου. Είναι stop motion animation όπου με τη χρήση κινούμενης τυπογραφίας και τρισδιάστατου σκηνικού με κούκλες (όλα φτιαγμένα απο τους μαθητές) περιγράφεται η ιστορία και δραματοποιείται η σκηνή του αποχωρισμού.  Ακολουθεί η παρουσίαση των σταδίων κατασκευής του σκηνικού και γενικά της διαδικασίας.

 

Πίνακας ο οποίος ήταν η έμπνευση μας, είναι το ομώνυμο έργο του Θεόφιλου, σπουδαίου λαϊκού μας ζωγράφου. Πρόκειται για ένα όμορφο πάντρεμα της λαϊκής μας παράδοσης και λογοτεχνίας με την νέα τεχνολογία. Για τους τίτλους αρχής και τέλους του έργου, ζωγραφίσαμε σε χαρτόνι με ακρυλικά χρώματα προσπαθώντας να δημιουργήσουμε κάποια ενδιαφέροντα εφέ.
Για την δημιουργία του σκηνικού χρησιμοποιήσαμε ανακυκλώσιμα υλικά όπως κουτιά από γάλα, εφημερίδες, περιοδικά, μπουκάλια. Επίσης ακρυλικά χρώματα, σύρματα και χαρτοταινία ήταν απαραίτητα για να πάρουν την τελική τους μορφή τα κτήρια και τα δέντρα που υπάρχουν. Πινέλα χρώματα και κόλες μπήκαν όλα σε δράση για την τελική μορφή του χώρου στον οποίο  κινήθηκε μια web camera, όπου με το αντίστοιχο πρόγραμμά της έγιναν οι λήψεις των φωτογραφιών.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι κατασκευάσαμε τις κούκλες που πρωταγωνιστούν μόνοι μας, τον Ερωτόκριτο, την Αρετούσα κι ένα παγώνι, το οποίο εμφανίζεται τακτικά στα έργα λαϊκής τέχνης και ειδικά στη ζωγραφική του Θεόφιλου. Οι κούκλες έχουν σκελετό από σύρμα ώστε να μπορούν να κινούνται όσο το δυνατό πιο πειστικά αλλά και να περιστρέφουν το κεφάλι.

Διαβάστε περισσότερα: https://digiartschool.webnode.gr/erotokritos/

από κάτω από: Animation | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ    

ΛΑΪΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Ιούν 20209

ΛΑΪΚΗ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ:  ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΙΚΗ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα με τα Ε1 και Ε2 τμήματα 2015-16, αποτελεί συνέχεια του προγράμματος  ” ΛΑΪΚΗ -ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ: ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΗ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΙΚΗ”  που υλοποιήθηκε την προηγούμενη χρονιά. Σκοπός των προγραμμάτων αυτών είναι να χρησιμοποιηθεί ο υπολογιστής δημιουργικά απο τα παιδιά και να λειτουργήσει σαν εργαλείο γνωριμίας τους με τον Ελληνικό Πολιτισμό.

Στόχοι του συγκεκριμένου προγράμματος επιπλέον είναι:

  1. Η γνωριμία των παιδιών με την Ελληνική Λαϊκή ζωγραφική, την αξία της, τους ζωγράφους που την αντιπροσωπεύουν και την προσφορά τους στην εξέλιξη της Νεοελληνικής ζωγραφικής.
  2. Η δημιουργία έργων ψηφιακών, με έμπνευση τις διάφορες αυτές μορφές και τη χρήση ειδικού προγράμματος επεξεργασίας εικόνας και συγκεκριμένα του pixlr.
  3. Έμμεσος στόχος αλλά εξίσου σημαντικός, η επαφή των παιδιών με την ψηφιακή επεξεργασία εικόνας και η κατανόηση απο μέρους τους, του πόσο πρέπει να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα όπως φωτογραφίες και video. Είναι πολύ ριψοκίνδυνο κάποιοι να έχουν δεδομένα μας που μπορούν να τα επεξεργαστούν και να μας εκθέσουν, πράγμα και το οποίο έγινε απόλυτα κατανοητό με την εμπειρία που απόκτησαν.

Λαμπροπούλου Αναστασία, εκπαιδευτικός ΤΠΕ, υπεύθυνη του προγράμματος

Ακολουθεί έκθεση των έργων

Διαβάστε περισσότερα: https://digiartschool.webnode.gr/programma-2015-16/

από κάτω από: Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΑΪΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια



    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων