ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στα πλαίσια των δράσεων για την πολυγλωσσία και την οικοδόμηση σωστών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας επιδιώχθηκε
1. να δοθεί βαρύτητα στις έννοιες:
2. να διερευνηθούν τα ανθρώπινα συναισθήματα μέσα από τις γλώσσες
Θεματική:
Η γλώσσα ως βασικό μέσο έκφρασης και επικοινωνίας, συναισθηματικής και καλλιτεχνικής έκφρασης των ανθρώπων.
Το δικό μας παιχνίδι:
Πώς είναι η αγάπη, η ελπίδα, η αλληλεγγύη και άλλες λέξεις που προωθούν αξίες στα ελληνικά, τα αγγλικά, τα γαλλικά και τα γερμανικά, στις γλώσσες δηλαδή που μαθαίνουμε στο σχολείο; Αν και διαφέρουν στο ηχόχρωμά τους, «μιλούν» με την ίδια ένταση και ζεστασιά στις ψυχές μικρών και μεγάλων και έτσι γίνονται μέσο και αφορμή για παιχνίδι, δημιουργική έκφραση, συνεργασία και επικοινωνία.
Το πρόγραμμα στηρίχθηκε στη γενική αρχή πως η πολυγλωσσία είναι μία αξία υπέρ του διαπολιτισμικού διαλόγου, της κοινωνικής συνοχής και της ευημερίας των λαών που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μάθηση καθώς και στις εσωτερικές σχέσεις των μελών της σχολικής κοινότητας.