ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Ένας άλλος τρόπος ενημέρωσης για την επίδοση του μαθητή.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΑΞΗ
ΤΜΗΜΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ

ΓΕΝΙΚΑ

Συμμετοχή
Ενδιαφέρεται για τα μαθήματα;
Συμμετέχει ενεργά στα μαθήματα;
Έχει μαζί του/της τα βιβλία & τετράδια
Είναι συνεπής στα καθήκοντα του/της
Επικοινωνία
Συμπεριφέρεται ευγενικά στους/τις συμμαθητές/συμμαθήτριες
Εργάζεται με μεθοδικότητα
Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες
Συνεργάζεται με τους συμμαθητές/συμμαθήτριες
Καταβάλει προσπάθεια βελτίωσης
Συμβάλει στην καλή διεξαγωγή του μαθήματος

ΓΛΩΣΣΑ

Δεξιότητες
Έχει ευκολία στο διάβασμα ;
Έχει  ευχέρεια στα προφορικά;
Τα γραπτά του/της είναι
Η ορθογραφία της/του είναι
Καταλαβαίνει αυτά που ακούει;


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Δεξιότητες
Αναγνωρίζει και γράφει αριθμούς;
Γνωρίζει τον πολλαπλασιασμό;
Έχει ευκολία στις πράξεις;
Κατανοεί τα προβλήματα;
Λύνει προβλήματα;

ΙΣΤΟΡΙΑ

Δεξιότητες
Παρακολουθεί την παράδοση;
Μπορεί να διηγηθεί το μάθημα;
Μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις;
Χρησιμοποιεί το βιβλίο για να αντλήσει πληροφορίες;

ΜΕΛΕΤΗ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Δεξιότητες
Συμμετέχει στη συζήτηση;
Αναλύει τις εικόνες;
Μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις;
Χρησιμοποιεί το βιβλίο για να αντλήσει πληροφορίες;
Θέτει ερωτήματα και απορίες;

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Δεν χρησιμοποιώ βαθμούς. Αντί για βελάκια βάζω φατσούλες ικανοποίησης, αδιαφορίας και λύπης. Δεν μπόρεσα να τα ανεβάσω.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *