ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ | |
ΤΑΞΗ | |
ΤΜΗΜΑ | |
ΕΠΩΝΥΜΟ | |
ΟΝΟΜΑ |
ΓΕΝΙΚΑ
↑ | ↔ | ↓ | |
Συμμετοχή | |||
Ενδιαφέρεται για τα μαθήματα; | |||
Συμμετέχει ενεργά στα μαθήματα; | |||
Έχει μαζί του/της τα βιβλία & τετράδια | |||
Είναι συνεπής στα καθήκοντα του/της | |||
Επικοινωνία | |||
Συμπεριφέρεται ευγενικά στους/τις συμμαθητές/συμμαθήτριες | |||
Εργάζεται με μεθοδικότητα | |||
Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες | |||
Συνεργάζεται με τους συμμαθητές/συμμαθήτριες | |||
Καταβάλει προσπάθεια βελτίωσης | |||
Συμβάλει στην καλή διεξαγωγή του μαθήματος |
ΓΛΩΣΣΑ
Δεξιότητες | |||
Έχει ευκολία στο διάβασμα ; | |||
Έχει ευχέρεια στα προφορικά; | |||
Τα γραπτά του/της είναι | |||
Η ορθογραφία της/του είναι | |||
Καταλαβαίνει αυτά που ακούει; |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δεξιότητες | |||
Αναγνωρίζει και γράφει αριθμούς; | |||
Γνωρίζει τον πολλαπλασιασμό; | |||
Έχει ευκολία στις πράξεις; | |||
Κατανοεί τα προβλήματα; | |||
Λύνει προβλήματα; |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Δεξιότητες | |||
Παρακολουθεί την παράδοση; | |||
Μπορεί να διηγηθεί το μάθημα; | |||
Μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις; | |||
Χρησιμοποιεί το βιβλίο για να αντλήσει πληροφορίες; |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Δεξιότητες | |||
Συμμετέχει στη συζήτηση; | |||
Αναλύει τις εικόνες; | |||
Μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις; | |||
Χρησιμοποιεί το βιβλίο για να αντλήσει πληροφορίες; | |||
Θέτει ερωτήματα και απορίες; |
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Δεν χρησιμοποιώ βαθμούς. Αντί για βελάκια βάζω φατσούλες ικανοποίησης, αδιαφορίας και λύπης. Δεν μπόρεσα να τα ανεβάσω.