ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ Τελικά Αποτελέσματα

αρχείο λήψης

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΦΙΛΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΑΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «Η σύγχρονη στρατηγική κατά του καρκίνου του Μαστού»

12426354t6

 

 

Ο Φιλοτεχνικός Όμιλος Σάμου ευχαριστεί δημόσια όσους συνέβαλαν στην οργάνωση της Ιατρικής Ημερίδας «Η σύγχρονη στρατηγική κατά του καρκίνου του Μαστού» που πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στο Αμφθιθέατρο του Γενικού Λυκείου Σάμου σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου

Η ημερίδα περιλάμβανε τέσσερις 15λεπτες εισηγήσεις με τα ακόλουθα αντικείμενα:

  • «Διαγνωστική προσέγγιση των παθήσεων του μαστού»
  • «Έγκαιρη διάγνωση & θεραπεία του καρκίνου του μαστού»
  • «Ογκολογική αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού»
  • «Ο ρόλος της πλαστικής χειρουργικής στον καρκίνο του μαστού»

Ευχαριστούμε ειδικότερα

  • Τους ιατρούς Μενέλαο Καλογερή, Ιωάννη Φύσσα, Αικατερίνη Κοτσώρη και Γεώργιο Γκρεμούτση καθώς επίσης και το Διευθυντή του Ιατρικού Κέντρου Παλαιού Φαλήρου κ. Πυρνοκόκη Ιωάννη.
  • Το ξενοδοχείο Σάμος για την προσφορά διανυκτέρευσης για δύο βράδια σε τέσσερις ιατρούς ογκολόγους του κλιμακίου του Ιατρικού Κέντρου
  • Το εστιατόριο ΕΛΙΑ στο Πυθαγόρειο Σάμου για το δείπνο φιλοξενίας που προσέφερε στο 7μελές κλιμάκιο του Ιατρικού Κέντρου Παλαιού Φαλήρου Αθηνών και σε μέλη του ΔΣ του Φιλοτεχνικού Ομίλου Σάμου, που συνόδευαν στο δείπνο το Ιατρικό κλιμάκιο
  • Την ΕΟΣΣ για την προσφορά επτά συσκευασιών σαμιώτικων κρασιών με τρία κρασιά η κάθε συσκευασία στο Ιατρικό κλιμάκιο ως δώρα φιλοξενίας .
  • Τον κύριο Γιακουμή Αμυρσώνη για την καταπληκτική σύνθεση από ορχιδέες που τοποθέτησε στο Τραπέζι(panel) της Ιατρική Ημερίδας ως  στολισμό.

Ευχαριστούμε επίσης την ιατρική ομάδα η οποία της πρωινές ώρες της 13ης και 14ης Ιουνίου εξέτασε στο κοινοτικό ιατρείο Βαθέος, 80 περίπου γυναίκες στο μαστό, προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες διάγνωσης – χειρουργικής αντιμετώπισης – ογκολογικής αντιμετώπισης και αποκατάστασης.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Βαρούμας

Η Γραμματέας

Κατσαμπά Κατερίνα

 

Οι φαντάροι απόφοιτοι παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών θα είναι αυτοί που θα καλύψουν τα κενά σε θέσεις εκπαιδευτικών

images (1)

 

 

 

Προς αυτή την κατεύθυνση φαίνεται πως κινείται η κυβέρνηση για την επόμενη σχολική χρονιά.

Χθες ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Καμμένος και πρόεδρος των ΑΝΕΛ υποδέχθηκε στο υπουργείο του τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά. Σύμφωνα με την «Καθημερινή», οι δύο υπουργοί συζήτησαν την πρόταση απόφοιτοι παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών (π.χ. μαθηματικοί, φιλόλογοι κ.ά.), οι οποίοι υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία σε ακριτικές περιοχές, να μπορούν να διδάξουν σε κοντινά σχολεία όπου υπάρχουν κενά, λαμβάνοντας τη μοριοδότηση που προβλέπεται.

Δεν κοστίζουν οι φαντάροι

Η προσπάθεια κάλυψης των κενών θα είναι φέτος ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς το υπουργείο Παιδείας έχει κάνει συνολικά 4.000 προσλήψεις σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Ομως, εξ αυτών οι 1.500 θέσεις θα δοθούν στους καθηγητές και διοικητικούς υπαλλήλους που ήταν σε διαθεσιμότητα, οι οποίοι θα επιστρέψουν στα πόστα τους. Ετσι, απομένουν περί τις 2.500 θέσεις, με αποτέλεσμα να υπολογίζεται ότι τα κενά θα υπερβούν τα επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2014.

Πέρυσι τον Σεπτέμβριο η σχολική χρονιά ξεκίνησε με 22.000 κενά, πολλά εκ των οποίων καλύφθηκαν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το οποίο, όμως, τώρα βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο, μέχρι να γίνει ο προγραμματισμός του επόμενου. Μάλιστα, ο πρώην υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος για την κάλυψη των κενών είχε προτείνει, μεταξύ άλλων, την εθελοντική εργασία, αλλά η πρόταση δεν προχώρησε λόγω αντιδράσεων. Ουσιαστικά, η αξιοποίηση των φαντάρων αποτελεί μια μορφή εθελοντικής εργασίας.

Πηγή: Θα στείλουν φαντάρους στα σχολεία για να καλύψουν τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/212126/tha-steiloyn-fantaroys-sta-sholeia-gia-na-kalypsoyn-tis-kenes-theseis-ekpaideytikon#ixzz3dEQ2sKxd

Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτήσεις στις 18 και 19 Ιουνίου

stelexi

 

 

Σύμφωνα με διευκρινιστική εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης οι προϋποθέσεις επιλογής και τοποθέτησης των Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν ως ακολούθως:

Προκήρυξη – Χρόνος υποβολής αιτήσεων

Α) Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή, να υποβάλουν σχετική αίτηση υποψηφιότητας για τη σχολική μονάδα όπου ανήκουν οργανικά στον Διευθυντή της εν λόγω σχολικής μονάδας, από την 18η Ιουνίου 2015 έως και την 19η Ιουνίου 2015.

Η πρόσκληση αναρτάται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και κοινοποιείται σε όλες τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς της.

Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών μονάδων θα πραγματοποιηθεί στις μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την 19η Ιουνίου 2015.

Επισημαίνουμε επίσης την ανάγκη προσεκτικής μελέτης και απαρέγκλιτης τήρησης των ρυθμίσεων του ν. 4327/2015, έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στη διαδικασία επιλογής.

Προκηρυσσόμενες θέσεις

Οι θέσεις των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκηρύσσονται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις.

Από τις διατάξεις αυτές προκύπτει ότι ο νομοθέτης καθορίζει την προϋπόθεση της ύπαρξης θέσης υποδιευθυντή με βάση τις ανάγκες λειτουργίας των σχολείων σύμφωνα με τον αριθμό των τμημάτων, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών.

Επομένως, για την προκήρυξη θέσης υποδιευθυντή σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως αυτές διαμορφώνονται με βάση το μαθητικό δυναμικό της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Προϋποθέσεις επιλογής (άρθρο 17 του ν.4327/2015)

Ως υποδιευθυντές δημοτικών σχολείων, επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οκταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε οργανική θέση, την οποία αφορά η επιλογή.

Ειδικά για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ως υποδιευθυντές μπορούν να επιλέγονται και μέλη Ε.Ε.Π. με οκταετή (8) τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε οργανική θέση ή θέση επί θητεία στη Σ.Μ.Ε.Α.Ε., την οποία αφορά η επιλογή.

Αν οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας δεν πληρούν την προϋπόθεση της οκταετούς διδακτικής υπηρεσίας, υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο υπηρεσίας.

1. Δεν επιλέγεται ως στέλεχος της εκπαίδευσης εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για πειθαρχικό παράπτωμα με την ποινή της προσωρινής ή της οριστικής παύσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του Υπαλληλικού Κώδικα (κ.ν. 3528/2007, Α ́ 26) ή για τον οποίον συντρέχουν τα κωλύματα διορισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του ίδιου Κώδικα.

Επίσης, δεν επιλέγεται ως στέλεχος της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός, του οποίου τα πιστοποιητικά των αντικειμενικών κριτηρίων που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά ή αναληθή με σκοπό την παραπλάνηση της υπηρεσίας.

2. Όπου στις διατάξεις του ν.4327/2015 προβλέπεται εκπαιδευτική υπηρεσία, υπολογίζεται η προϋπηρεσία τόσο στη δημόσια όσο και στην ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς και η προϋπηρεσία των υποψηφίων ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων με αναγωγή στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας.

Όπου στις διατάξεις του προαναφερόμενου νόμου προβλέπεται διδακτική υπηρεσία, λογίζεται:

α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

β) οι άδειες κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου,

γ) η θητεία σχολικού συμβούλου,

δ) η θητεία σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.),

ε) η θητεία σε θέσεις Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής, Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων,

στ) η θητεία των υπευθύνων ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ, ΣΕΠ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων.

3. Όπου στις ίδιες διατάξεις προβλέπεται εκπαιδευτική ή διδακτική υπηρεσία σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., υπολογίζεται η υπηρεσία των υποψηφίων σε Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., σε αυτοτελείς Σ.Μ.Ε.Α.Ε., σε Τμήματα Ένταξης, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, σε προγράμματα διδασκαλίας στο σπίτι ή στις εκπαιδευτικές δομές Ε.Α.Ε. που προβλέπονται στην περίπτωση β ́ της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α ́ 199).

4. Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων.

Τα κωλύματα επιλογής της παραγράφου 6 του άρθρου 17 του ν.4327/2015 δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης υποψηφιότητας όσο και κατά το χρόνο τοποθέτησης από το αρμόδιο όργανο.

Κριτήρια επιλογής (άρθρο 20 του ν.4327/2015) Κριτήρια επιλογής των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.), να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των  καθηκόντων τους. Βασικό κριτήριο είναι η γνώση του αντικειμένου του προς άσκηση έργου, η οποία συνάγεται από:

α) την επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση του υποψηφίου και κυρίως το επίπεδο των σπουδών και γενικότερα τις σπουδές του, την ύπαρξη σπουδών ή επιμορφώσεων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών και Τ.Π.Ε., υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και

β) την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει από τη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου αλλά και την προϋπηρεσία σε άσκηση διοικητικού έργου.

Κρίση και επιλογή (άρθρο 25 του ν.4327/2015) Ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας, σε συνεδρίασή του και με βάση τα κριτήρια του άρθρου 20 του ν. 4327/2015, αφού συγκροτήσει εφορευτική επιτροπή, προβαίνει σε μυστική ψηφοφορία και συντάσσει την αιτιολογημένη, βάση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας, απόφαση επιλογής υποδιευθυντή.

Η απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων μαζί με το πρακτικό της επιλογής διαβιβάζονται από τον Πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής στο διευρυμένο ΠΥΣΠΕ, το οποίο διενεργεί τον έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της απόφασης. Σε περίπτωση που το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ εγκρίνει την επιλογή του συλλόγου των διδασκόντων, επικυρώνει με πράξη του την τοποθέτηση.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να αιτιολογήσει πλήρως την απόφασή του αυτή προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο οποίος παίρνει την τελική απόφαση.

Αν ο σύλλογος των διδασκόντων παραλείψει να υποβάλει πρόταση, η τοποθέτηση γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, το οποίο λαμβάνει υπόψη τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων

Ο σύλλογος βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.

Ο ΣΔ συγκαλείται σε συνεδρίαση ύστερα από πρόσκληση του διευθυντή (προέδρου).

Επειδή η συγκεκριμένη συνεδρίαση είναι έκτακτη, η γνωστοποίηση γίνεται ή με ανάρτηση της πρόσκλησης στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου ή με προφορική ειδοποίηση.

Οι αποφάσεις του ΣΔ λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων.

Όταν οι προτάσεις είναι περισσότερες και καμιά δε συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ανάμεσα στις δυο επικρατέστερες.

Το μέλος που απέχει από την ψηφοφορία θεωρείται απόν.

Οι αποφάσεις του ΣΔ καταχωρούνται στο βιβλίο πράξεων του Συλλόγου και υπογράφονται υποχρεωτικά από τον πρόεδρο, το γραμματέα και τα παρόντα μέλη.

Στην ίδια πράξη καταχωρούνται και οι απόψεις της μειοψηφίας, αν ζητηθεί.

Επιλογή προϊσταμένων ολιγοθεσίων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων

Ο χρόνος έναρξης της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων ολιγοθεσίων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων θα καθοριστεί με επόμενη εγκύκλιο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

 

http://www.esos.gr/arthra/38783/dieykriniseis-shetika-me-tin-epilogi-ypodieythynton-sholikon-monadon-protovathmias

Πρόγραμμα ενίσχυσης κατόχων μεταπτυχιακών και διδακτορικών

work

 

 

1.500 νέοι επιστήμονες κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών αναμένεται να ενισχυθούν τα επόμενα τέσσερα χρόνια και για κάθε έτος μέσω του ΕΣΠΑ, με βάση προγράμματα που επεξεργάζεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Ήδη είναι έτοιμες από την πλευρά του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας κ. Φωτάκη δυο βασικές προτάσεις για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Η μια εξ αυτών θα απευθύνεται σε 700-800 περίπου κατόχους μεταπτυχιακών και θα έχει δυο βασικούς άξονες.

Ο πρώτος άξονας θα αφορά 400-450 κατόχους μεταπτυχιακών, που θα τοποθετηθούν σε ερευνητικά κέντρα, ερευνητικές μονάδες ή σε οποιοδήποτε φορέα έχει αναγνωριστεί ως ερευνητικός  για διάστημα 8 μηνών, δηλαδή για ένα ακαδημαϊκό έτος, ώστε να αποκτήσουν ερευνητική εμπειρία. Ο δεύτερος άξονας θα στηρίζεται σε μια διαγωνιστική διαδικασία καθώς θα δοθεί η δυνατότητα σε κατόχους μεταπτυχιακών διπλωμάτων να συγκροτούν ερευνητικές ομάδες μέχρι τρία άτομα και με ένα ίδρυμα υποδοχής θα καταθέτουν μια πρόταση προς χρηματοδότηση.

Σε πρώτη φάση θα υπάρξει η δυνατότητα να χρηματοδοτηθούν 100-130 προτάσεις. Με βάση τα οικονομικά δεδομένα προβλέπεται ότι οι 700-800 τελικοί ωφελούμενοι, που θα συμμετάσχουν στα δυο αυτά προγράμματα και θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ, θα έχουν ένα εισόδημα της τάξης των 5.500-6.000 ευρώ ετησίως. Το συνολικό κόστος των δυο αυτών προγραμμάτων ανέρχεται στα 5.000.000 ευρώ για ένα περίπου χρόνο.

Η δεύτερη πρόταση αφορά περίπου 700-800 κατόχους διδακτορικών, δηλαδή περίπου 2 άτομα ανά Τμήμα, οι οποίοι μετά από δημόσια πρόσκληση των Τμημάτων θα καταθέτουν αίτηση προκειμένου να παράσχουν διδακτικό έργο στα πλαίσια σεμιναριακών μαθημάτων.  Το πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί στο να ενισχύσει την εξωστρέφεια της δουλειάς των κατόχων διδακτορικών και παράλληλα να καλύψει υπαρκτές ανάγκες και κενά στα προγράμματα σπουδών. Όσοι επιλεχθούν, μετά από αξιολόγηση της πρότασής τους, εκτός από  το διδακτικό τους έργο θα εκπονούν και έρευνα, κάνοντας μια δημοσίευση σε ένα διεθνές συνέδριο με την παράλληλη κατάθεση και ενός άρθρου σε επιστημονικό περιοδικό. Το κόστος αυτού του προγράμματος ανέρχεται στα 5.000.000 ευρώ.

Τα δυο αυτά προγράμματα, που αναμένεται να ξεκινήσουν πιλοτικά για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16, μπορούν να συνεχισθούν για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

 

http://www.news.gr/

Πίνακες υποψηφίων Διευθυντών όλων των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

stelexi

 

 

Ανακοινώνονται σήμερα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί οι πίνακες υποψηφίων Διευθυντών σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ήδη σε πολλές ιστοσελίδες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας έχουν αναρτηθεί οι πίνακες με τα ονόματα των υποψηφίων, τα μόρια τους από τα “τυπικά” προσόντα και τις επιλογές τους.

Πατήστε παρακάτω στην αντίστοιχη Διεύθυνση ,   για να δείτε τους πίνακες (σ.σ. όλες οι Διευθύνσεις θα πρέπει στη διάρκεια της ημέρας να αναρτήσουν τους πίνακες):

Α’ ΑΘΗΝΑΣ

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

ΑΡΤΑΣ

ΑΧΑΙΑΣ

Β’ ΑΘΗΝΑΣ

ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Γ’ ΑΘΗΝΑΣ

ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Δ’ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΡΑΜΑΣ

ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΕΒΡΟΥ

ΕΥΒΟΙΑΣ

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΖΑΚΥΝΘΟΥ

ΗΛΕΙΑΣ

ΗΜΑΘΙΑΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΚΑΒΑΛΑΣ

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

ΚΙΛΚΙΣ

ΚΟΖΑΝΗΣ

ΚΟΡΙΝΘΟΥ

ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΛΑΡΙΣΑΣ

ΛΑΣΙΘΙΟΥ

ΛΕΣΒΟΥ

ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΞΑΝΘΗΣ

ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΕΛΛΑΣ

ΠΙΕΡΙΑΣ

ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΡΕΘΥΜΝΗΣ

ΡΟΔΟΠΗΣ

ΣΑΜΟΥ

ΣΕΡΡΩΝ

ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΦΩΚΙΔΑΣ

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΧΑΝΙΩΝ

ΧΙΟΥ

 

http://www.esos.gr/arthra/38625/pinakes-ypopsifion-dieythynton-olon-ton-sholeion-protovathmias-ekpaideysis

Στον “αέρα” είναι ακόμη τα αποτελέσματα για την πιστοποίηση Β επιπέδου ΤΠΕ Δ’ περιόδου

tpe

 

 

Οι εξετάσεις έγιναν τον Ιούνιο του 2014

 

Στις 17 Μαρτίου το esos είχε   ασχοληθεί   με το ζήτημα της μη έκδοσης αποτελεσμάτων  των εξετάσεων Επιμόρφωσης Β   Επιπέδου για όσους είχαν εξεταστεί τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2014 (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) .

Το ρεπορτάζ μας προκάλεσε την  πρόσκληση ενδιαφέροντος για εξεταστές η οποία είχε ημερομηνία λήξης 16-4-2015.

Έκτοτε ουδέν.

Ουδέποτε δόθηκαν γραπτά σε εξεταστές.

Στο παρόν διάστημα ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς  να απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο για την αποτίμηση του έργου.

Αυτό που απαιτούνταν με το τέλος της επιμόρφωσης το απάντησαν.

Τώρα ζητούν αυτό για να κλείσουν το έργο ενώ έπρεπε να το ζητούν πριν την έκδοση βεβαιώσεων από επιτυχή εξέταση και βέβαια μετά την έκδοση αποτελεσμάτων.

Το κείμενο και το ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί σχεδιάστηκε με στόχο την αποτίμηση του έργου που έχει διεξαχθεί τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Β’ επιπέδου ΤΠΕ, για εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70.

Ειδικότερα, έχει ως στόχο να μελετήσει πώς οι πρακτικές που σχετίζονται με ΤΠΕ και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ επηρεάζονται από το επιμορφωτικό πρόγραμμα Β’ επιπέδου.

Τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για επιστημονικούς σκοπούς οι οποίοι σχετίζονται αφενός με τη βαθύτερη κατανόηση της διαδικασίας επιμόρφωσης και αφετέρου με την προοπτική της βελτίωσής της. Σας παρακαλούμε θερμά να συμπληρώσετε με προσοχή όλα τα απαιτούμενα πεδία. Η διαδικασία δεν θα σας πάρει παραπάνω από μερικά λεπτά.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. 

 

http://www.esos.gr/arthra/38585/ston-aera-einai-akomi-ta-apotelesmata-gia-tin-pistopoiisi-v-epipedoy-tpe-d-periodoy

Ριζικές αλλαγές στο θεσμό του Σχολικού Συμβούλου. Θα κάνουν και μάθημα

work

 

 

Ριζικές αλλαγές στο θεσμό του σχολικού συμβούλου ετοιμάζει το υπουργείο παιδείας σύμφωνα με πληροφορίες του “e-mesara.gr”.

Συγκεκριμένα, αλλάζει ριζικά ο ρόλος τους και θα έχει χαρακτήρα υποστηρικτή των εκπαιδευτικών σε συγκεκριμένες γεωγραφικές ενότητες σχολείων (μεγέθους περίπου 10 μεγάλων σχολικών μονάδων), αλλά και θα έχει και διδακτικό ωράριο σε σχολική μονάδα (περίπου 25 έως 30 ώρες μηνιαίως). Πέρα από τα επιστημονικά του προσόντα εξετάζεται το ενδεχόμενο να έχουν γνώμη – μοριοδότηση στην επιλογή του και οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων της γεωγραφικής ενότητας που θα επιθυμεί να αναλάβει θέση. Αν ισχύσει αυτό, τότε θα καταργηθεί η συνέντευξη. Κάτι σχετικό δηλαδή με το αντίστοιχο που θα ισχύσει στους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Ήδη η θητεία των σχολικών συμβούλων έχει παραταθεί και οι οποίες αποφάσεις αναμένεται να γνωστοποιηθούν εντός του καλοκαιριού.

Ζ. Κ.

http://www.e-mesara.gr/

Βρετανία: Για πρώτη φορά γυναίκα στα «ηνία» του πανεπιστημίου της Οξφόρδης

Για πρώτη φορά στους οκτώ αιώνες ύπαρξής του, το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης επέλεξε σήμερα ως νέο διοικητή του μια γυναίκα, τη Λουίζ Ρίτσαρντσον, η οποία σήμερα είναι επικεφαλής του πανεπιστημίου Σεντ Άντριους της Σκωτίας.

Η Ρίτσαρντσον θα αναλάβει τα νέα καθήκοντά της στις αρχές του επόμενου έτους, παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από τον νυν αντιπρύτανη της Οξφόρδης Άντριου Χάμιλτον. Η θητεία της θα είναι επταετής.

Εφόσον ο διορισμός της εγκριθεί από τη Συνέλευση (το σύνολο των διδασκόντων του πανεπιστημίου), η Λουίζ Ρίτσαρντσον θα γίνει η πρώτη γυναίκα που καταλαμβάνει τη θέση αυτή από την ίδρυση της Οξφόρδης, το 1230.

«Η επιτροπή που την επέλεξε εντυπωσιάστηκε από την προσήλωση της καθηγήτριας στις εκπαιδευτικές και πανεπιστημιακές αξίες που τιμά η Οξφόρδη» εξήγησε ο Λόρδος Πάτεν, που κατέχει τον τιμητικό τίτλο του Πρύτανη του πανεπιστημίου.

Η Λουίζ Ρίτσαρντσον γεννήθηκε στην Ιρλανδία, είναι 56 ετών και μητέρα τριών παιδιών. Σπούδασε ιστορία στο Δουβλίνο και πολιτικές επιστήμες στην Καλιφόρνια ενώ έκανε το διδακτορικό της στο Χάρβαρντ.

http://www.kathimerini.gr/817296/article/epikairothta/kosmos/vretania-gia-prwth-fora-gynaika-sta-hnia-toy-panepisthmioy-ths-o3fordhs

Τα δικαιολογητικά για τις εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και την Α΄ Δημοτικού

ppp

 

 

Σύμφωνα με εγκύκλιο   υπουργείου Παιδείας οι εγγραφές των νηπίων και των μαθητών   θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 21 Ιουνίου (σ.σ. Κανονικά οι εγγραφές ξεκινούν 2 Ιουνίου, αφού 1η Ιουνίου είναι του Αγίου Πνεύματος και λήγουν στις 19 Ιουνίου αφού 20 κσι 21 είναι Σαββατοκύριακο).

  ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, το οποίο εκδίδεται το τελευταίο πριν την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

ε. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.

Λόγοι μη φοίτησης στο Νηπιαγωγείο

Όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση Βεβαίωσης παρακολούθησης νηπιαγωγείου, οι γονείς και κηδεμόνες των νηπίων υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε., στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης.

Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει την εγγραφή του μαθητή. Αν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δεν κάνει δεκτή την αίτηση των γονέων, τότε εφαρμόζονται οι διατάξεις της περιπτ. 26, της §4, του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87Α)  που ορίζουν  «επιβολή κυρώσεων, κατά τις ισχύουσες διατάξεις, στους γονείς και κηδεμόνες που δεν εγγράφουν τα παιδιά τους στο σχολείο και αμελούν για την τακτική φοίτησή τους».

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα   εγκύκλιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. τα πιστοποιητικά γέννησης των μαθητών αναζητούνται αυτεπάγγελτα και μόνο από τους Προϊσταμένους των Δημοσίων Νηπιαγωγείων και τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των Δημοσίων Δημοτικών Σχολείων.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης. Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο πιστοποιητικό γέννησης.

β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο Α.Δ.Υ.Μ.

δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου. ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.

 

 

http://www.esos.gr/arthra/38543/ta-dikaiologitika-gia-tis-eggrafes-sta-nipiagogeia-kai-ti-dimotikoy

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση