Η ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ

1

Ενδημικά φυτά του όρους Μπούρινος

Ενθυμήματα Στρατιωτικά της Επαναστάσεως των Ελλήνων 1821-1833

1

Ψηφιακό Μουσείο:Τιμή σ΄αυτούς που μας χάρισαν τη λευτεριά

.jpg

Η Σιάτιστα στον ιερό αγώνα του 1821

Σιάτιστα,στιγμές από τον Μακεδονικό Αγώνα

Μουσείο παλιών αντικειμένων

1

Νυφούλα της Μεσογείου

ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ
Φεβρουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Kατηγορίες

Translate

ΑΣΚΗΣΗ

1.Βρίσκω το υποκείμενο,αντικείμενο(άμεσο/έμμεσο),κατηγορούμενο στις παρακάτω προτάσεις:

  • Ο Χανς και ο Πίτερ βάδιζαν κατά μήκος της όχθης.
  • Ο Θάνος έδινε οδηγίες.
  • Τα νερά της βροχής έγιναν επικίνδυνα.
  • Ο χειμώνας είναι βαρύς,
  • Το σκυλί με δάγκωσε.
  • Το σκυλί δάγκωσε το χέρι μου.
  • Περιποιήθηκε τον ξένο.
  • Διδάσκει τον Νίκο μαθηματικά.
  • Ο Γιώργος κοιμάται βαριά.
  • Το τρένο σφύριξε περνώντας.
  • Θέλω να πάω εκδρομή.
  • Πρόκειται να έρθω εκδρομή.

Βρίσκω τους τοπικούς προσδιορισμούς(πού;)

  1. Περίμενε εδώ, θα πεταχτώ ως τον φούρνο.
  2. Θα πάμε στο θέατρο.
  3. Τα αεροπλάνα πετούσαν χαμηλά σαν να έφταναν στις στέγες των σπιτιών.
  4. Τα παιδιά έπαιζαν στην αυλή τρέχοντας πέρα δώθε.

ΧΡΟΝΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

 


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ

Νέο Microsoft PowerPoint Presentation 2

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ Σχολικό Περιοδικό

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Νέο ιστολόγιο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σιάτιστας

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ 5

Ο Καραγκιόζης Εθελοντής

ESCAPE ROOM:TO ΒΥΖΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ

1

Το Αλφαβητάρι της Κλιματικής Αλλαγής

αλφαβη

Erasmus-Διδασκαλία σε Κυπριακό Σχολείο

Βίντεο παρουσίασης του σχολείου μας

Σταμούλω-Παραδοσιακό τραγούδι της Σιάτιστας

Escape Room Πολιτιστική Κληρονομιά

ESCAPE ROOM

Τι γνωρίζω για την καρδιά;

kardia
European Radio Logo

Ιστορικό

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση