MyCV
Κάποια στιγμή γεννήθηκα και μετά μεγάλωσα. Μετά ήρθαν τα χειρότερα για τους μαθητές μου, έγινα καθηγητής τους (η ζωή είναι άδικη)!!!!
Ο χρόνος περνά και είμαι ακόμα καθηγητής….!
Και επειδή όπως μου έχουν πει πρέπει να επιμορφώνομαι, έφτιαξα αυτό το blog μήπως καταλάβω τι γίνεται με τις ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών). Αυτά προς το παρόν.