e-ϡρογρ@μμ@τίζειν του Μαζέρα Αχιλλέα ΠΕ86 M.Sc.

Υλικό και Ιδέες σχετικές με την Πληροφορική και άλλα θέματα της καθημερινότητας

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

 

Ευχές για καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση
  • Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη, χαρά και ανάταση προσωπική και οικογενειακή.

ΕΚ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΕΝΝΑΤΑΙ Η ΠΡΟΚΟΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΛΑΜΠΟΥΝ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΘΝΗ – ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ, ο Βελεστινλής

Πάει ο παλιός ο χρόνος – Καλή χρονιά

 

Πάει ο παλιός ο Χρόνος. Καλή Χρονιά 2024!Το νέο έτος να σας φέρει υγεία, χαρά, αγάπη. Πολλές ευχές αληθινές κι απ’ την καρδιά βγαλμένες. Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος.  

    

… το γράμμα στο Άγιο Βασίλη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έργα Micro:bit

Μερικά έργα Micro:bit στο περιβάλλον του makecode (makecode.microbit.org)

Οι παρακάτω δραστηριότητες έχουν υλοποιηθεί στην Κοινότητα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών eTwinning. Σε κάθε δραστηριότητα υπάρχει βίντεο με οδηγίες υλοποίησης από την κυρία Μαρία Ιωσηφίδου εκπαιδευτικό Πληροφορικής, στο YouTube.

  1. Μια καρδιά αναβοσβήνει
  2. LEDs και…ένα μήνυμα
  3. Με τα κουμπιά Α και Β και το logo
  4. Χάσαμε τα ζάρια μας
  5. logo touch αισθητήρας
  6. Μέτρηση Επιπέδου Ήχου
  7. Επιταχυνσιόμετρο
  8. Κουμπί και Φωτισμός
  9. Μέσος όρος Θερμοκρασιών
  10. Ειδοποιήσεις
  11. Αντίστροφη Μέτρηση
  12. Το micro:bit ως συσκευή συναγερμού
  13. Καταγραφή Θορύβου
  14. Υπενθύμιση για πότισμα
  15. Αγωγιμότητα και Εύρος τιμών
  16. Υπολογισμός μέσης τιμής υγρασίας με αισθητήτα υγρασίας εφάφους
  17. Το micro:bit ως πυξίδα (compass) 8 σημείων
  18. Σωστός Προσανατολισμός
  19. Απόσταση Ελάχιστη – Μέγιστη
  20. Θερμοκρασία Κελσίου και Φαρενάιτ
  21. Φως – Κούνημα – Ήχος Ο ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Το microbit καταγράφει τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος και ανάλογα ανάλογα με τον μέσο όρο των τιμών της φωτεινότητας και τη θέση του microbit δρα ανάλογα. Πιο συγκεκριμένα, κατά την έναρξη εμφανίζει μια καρδούλα στα LEDs και την αρχική τιμή φωτεινότητας που δέχεται ο εξωτερικός αισθητήρας φωτοαντίστασης συνδεδεμένος στον ακροδέκτη P1. Κάθε 90000ms για 4 φορές λαμβάνει την τιμή φωτεινότητας από το περιβάλλον, εμφανίζονται LEDs (μια γραμμούλα), καθαρίζει η οθόνη κι εμφανίζεται στρογγυλοποιημένη η τιμή της φωτεινότητας. Κάθε φορά η τιμή της φωτεινότητας εισάγεται στο άθροισμα το οποίο (μετά τις 4 λήψεις φωτεινότητας) θα χρησιμοποιηθεί για τον υπολογισμό του μέσου όρου. Στα LEDs εμφανίζεται ένα σχήμα “τικ” και στη συνέχεια ο στρογγυλοποιημένος μέσος όρος. Εάν το λογότυπο δείχνει προς τα επάνω και ταυτόχρονα ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος από 500 τότε ακούγεται μια μελωδία (δεν έχει σημασία ποια είναι αυτή).
  22. Τα micro:bit επικοινωνούν – Ερώτηση Απάντηση (Προσοχή τα μηνύματα να είναι στα Αγγλικά)

 

Δείτε τα βίντεο με οδηγίες υλοποίησης από την κυρία Μαρία Ιωσηφίδου εκπαιδευτικό Πληροφορικής, στο YouTube. (Να θυμίσω ότι στο YouTube μπορεί να προηγείται μη ελεγχόμενη διαφήμιση).

  1. Περιγραφή περιβάλλοντος προσομοίωσης προγραμματισμού MakeCode για το Micro:Bit*
  2. Μεταφορά προγράμματος στην πλακέτα του Micro:Bit*
  3. Μια καρδιά αναβοσβήνει – οδηγίες
  4. LEDs και…ένα μήνυμα – οδηγίες
  5. Ακολουθιακή Δομή*
  6. Με τα κουμπιά Α και Β και το logo – οδηγίες
  7. Χάσαμε τα ζάρια μας  – οδηγίες
  8. Απλή δομή Επιλογής
  9. logo touch αισθητήρας – οδηγίες
  10. Μέτρηση Επιπέδου Ήχου – οδηγίες
  11. Σύνθετη Επιλογή*
  12. Η εμφωλευμένη δομή επιλογής (ελέγχου) και άλλοι συνδυασμοί (1)*
  13. Η εμφωλευμένη δομή επιλογής (ελέγχου) και άλλοι συνδυασμοί (2)*
  14. Επιταχυνσιόμετρο*
  15. Επιταχυνσιόμετρο και κίνηση
  16. Κουμπί και Φωτισμός
  17. Μεταβλητή τυχαία*
  18. Μεταβλητή (max – Μέγιστος αριθμός)*
  19. Μέσος Όρος
  20. Καταμέτρηση πλήθους κινήσεων
  21. Τυχαίος Αριθμός
  22. Ρυθμός Μελωδίας
  23. Pin0 Pin1
  24. Το micro:bit ως συσκευή συναγερμού
  25. Καταγραφή θορύβου
  26. Αγωγιμότητα και εύρος τιμών
  27. Μέση τιμή υγρασίας με αισθητήτα υγρασίας εφάφους
  28. Πυξίδα 8 σημείων
  29. Σωστός Προσανατολισμός
  30. Απόσταση Ελάχιστη – Μέγιστη
  31. Θερμοκρασία Κελσίου Φαρενάιτ – Συναρτήσεις
  32. Επικοινωνία 2 micro:bit (Radio – Antenna)
  33. Τα micro:bit επικοινωνούν
  34. micro:bit και Scratch
  35. micro:bit παιχνιδάκι

                                                  *Συμπληρωματικές Οδηγίες σε βίντεο

Καλή Πρωτομαγιά

2023 05 01 - 5072023 05 01 - 232

Το εργαστήριο μου (2021 – σήμερα)

Και από μια άλλη οπτική γωνία – η πρώτη εικόνα όταν μπαίνεις.

Η εφημερίδα μας

10392543 II

Τι είναι Παιδεία

Τι είναι παιδεία κατά τον Μπρετόν:

“Παιδεία δεν είναι τα πτυχία μας, αλλά η αισθητική μας. Ο τρόπος με τον οποίο συνομιλούμε, φλερτάρουμε, περπατάμε στο δρόμο, κρατάμε την πόρτα να περάσει ο άγνωστος στο ασανσέρ.Παιδεία είναι οι λέξεις μας, η διακριτικότητά μας, η ελευθερία μας, τα όρια της ελευθερίας μας, η μουσική που ακούμε, η γλώσσα του σώματός μας, το πόσο αγαπάμε να μαθαίνουμε, να αλλάζουμε, να διαβάζουμε σαν να είμαστε κάθε φορά άγραφα χαρτιά.

Παιδεία είναι η ταπεινότητα αλλά και η επιμονή στις αξίες μας, το ότι δεν είμαστε προς πώληση, το ότι σεβόμαστε τον άνθρωπο, το παιδί του άλλου, την κυρία που καθαρίζει το γραφείο μας, τον κύριο που καθαρίζει το πάρκο στο οποίο βγάζουμε βόλτα το σκύλο μας, την κοπέλα στο ταμείο.

Παιδεία είναι η μεγαλοψυχία μας, το να ποτίσουμε μια άγνωστη γλάστρα, το να φροντίζουμε την πίσω όψη του σπιτιού μας.

Παιδεία είναι το να προστατεύουν τα χέρια μας τον αδύναμο, να τα βάζουν με το θηρίο.

Παιδεία είναι το πόσο μπορούμε να έρθουμε απέναντι στο σύστημα και στους συστημικούς, παιδεία είναι η γενναιότητα και η ευθύνη.

Παιδεία είναι το να διαλέγεις τον δύσκολο δρόμο της αξιοπρέπειας, της μοναξιάς και συνάμα να καίγεται το μέσα σου για το κοινό καλό. Για το ωραίο και τη σωτηρία του.”

Τελικά, με ένα λόγο, Παιδεία είναι το να είσαι “άνθρωπος” και να εκπέμπεις, να σκορπίζεις, να μοιράζεις, να μοσχοβολάς “ανθρωπιά”.

Αναδημοσίευση από Κωνσταντίνο Περίσσιο ΠΕ01 Υπ/ντη 3ου Γυμνασίου Ηλιούπολης

 

Netiquette – Κώδικας Δεοντολογικής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (Network – Etiquette)

Παρακολουθήστε τα παρακάτω βίντεο για τον Κώδικα Δεοντολογικής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο.

  1. Κανόνες ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς (netiquette)
  2. Netiquette: κανόνες της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς
  3. Netiquette Guide for Online Learning

Ο όρος Netiquette

Είναι ο Κώδικας Δεοντολογικής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. Ο όρος Netiquette προέρχεται από τη σύνθεση των λέξεων Network (διαδίκτυο) και Etiquette (εθιμοτυπικοί κανόνες συμπεριφοράς) και έχει την έννοια του κώδικα αποδεκτής κοινωνικής συμπεριφοράς.

Η διαδικτυακή κοινότητα, όπως και όλες οι κοινωνίες, δε θα μπορούσε να λειτουργήσει χωρίς κάποιους κανόνες καλής ή, αλλιώς, σωστής συμπεριφοράς. Οι κανόνες δε βασίζονται σε νόμους, είναι όμως πολύ σημαντικοί για να λειτουργεί επαρκώς η επικοινωνία των χρηστών του διαδικτύου.

Υπάρχουν γενικοί και οι ειδικοί κανόνες καλής συμπεριφοράς μέσα στο διαδίκτυο και  αναφέρονται κυρίως στην επικοινωνία μέσω email ή αναρτήσεις σε forum και ιστολόγια (blog), εφόσον αυτά είναι τα κατ’ εξοχήν μέσα ασύγχρονης επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Βεβαίως, υπάρχουν πλέον και κανόνες για τη σύγχρονη επικοινωνία μας σε τηλεδιασκέψεις και chat. Στηρίζονται στα εξής χαρακτηριστικά της διαδικτυακής επικοινωνίας:

1. Στο διαδίκτυο έχουμε σχετική ανωνυμία και απόσταση.

Δεν γνωρίζουμε με ασφάλεια και πάντα τον συνομιλητή μας κυρίως όταν αναρτούμε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ιστoλόγια (blog), είτε σε forum.

2. Πολλές φορές δε γνωρίζουμε τους ανθρώπους των οποίων παρακολουθούμε τις αναρτήσεις ή ακόμα και επικοινωνούμε ή την ψυχική τους κατάσταση.

3. Δε μπορούμε να δούμε ή να ακούσουμε τις αντιδράσεις του άλλου σε αυτά που γράφουμε ή λέμε.

Με τη δια ζώσης επικοινωνία εισπράττουμε πληροφορίες με όλες τις αισθήσεις μας. Αυτό δεν ισχύει στην ασύγχρονη επικοινωνία και περιορίζεται αρκετά στη σύγχρονη.

Ο χρυσός κανόνας του Netiquette είναι:
Θυμόμαστε τον Άνθρωπο

Αναφορές – Επιπλέον υλικό

Αναδημοσίευση από Κοινότητα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών eTwinning

ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΩΜΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ PASCAL II

Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

ή

στην η-Τάξη


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων