Εισαγωγή: μια παρουσίαση για τη Μινωική Κρήτη
</code Συνέχεια
Πρόσθεση και αφαίρεση
https://blogs.sch.gr/panpavelis/files/2023/02/Γ΄-Τάξη_-Σχέδια-Εργαστηρίων.docx
Τα ρήματα σε -αινω γράφονται με -αι
Στις 7 Ιανουαρίου έχουμε του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, ο οποίος νομίζω ότι, μαζί με τους αγίους Δημήτριο, Γεώργιο και Κωνσταντίνο, είναι οι δημοφιλέστεροι στην Ελλάδα και τουλάχιστον οι μισοί Ελληνες και αρκετές Ελληνίδες φέρουν τα ονόματά τους. Αγνωστο γιατί αυτή η προτίμηση, αλλά πιστεύω ότι κάποια ερμηνεία θα υπάρχει. Το δημοφιλέστερο όλων όνομα είναι του Αγίου Ιωάννου και κάθε χρόνο στις 7 Ιανουαρίου, από το απόγευμα ώς αργά το βράδυ είναι αδύνατο να βρεις ταξί και πολύ δύσκολο να επικοινωνήσεις με το τηλέφωνο, γιατί κάθε σπίτι έχει και τον Ιωάννη του. Ξεκινώντας από τις 25 Νοεμβρίου, που είναι της Αγίας Αικατερίνης και ώς τις 10 Φεβρουαρίου, του Αγίου Χαραλάμπους μπορούμε προχείρως να απαριθμήσουμε τους δημοφιλείς αγίους και αγίες: Ανδρέα, Βαρβάρα, Σάββα, Νικόλαο, Αννα, Μηνά, Σπυρίδωνα, Ευστράτιο, Ελευθέριο, Αναστασία, Στέφανο, Βασίλειο, Τατιανή, (όνομα μάλλον σπάνιο, αλλά πολύ ωραίο), τον ερημίτη Αντώνιο και τον αιμοσταγή Αθανάσιο, επίσκοπο Αλεξανδρείας και διώκτη του Αρείου, ου την μνήμην επιτελούμε σήμερα, τον Ευθύμιο, τους Τρεις Ιεράρχες. O Αγιος Χαράλαμπος τους μαζεύει όλους στο σακκούλι του, όπως λέει ο λαός, από το οποίο ξέφυγε μία μόνο μεγάλη γιορτή, ο Ευαγγελισμός.
Εν τω μεταξύ, όμως, άνοιξε το Τριώδιο και ήρθαν οι Απόκριες. Μέσα στις γιορτές του χειμώνα έχουμε επίσης τα Χριστούγεννα, τα Θεοφάνια και την Υπαπαντή.
Και το STEM; Τι ακριβώς είναι;
Science, Technology, Engineering, Mathematics: η διεπιστημονική προσέγγιση στις Επιστήμες, την Τεχνολογία τη Μηχανική και τα Μαθηματικά – η προσέγγιση στη μάθηση όπου όλες οι έννοιες παρουσιάζονται και δουλεύονται μαζί, ταυτόχρονα, την ίδια ώρα στο ίδιο διαθεματικό εργαστήριο και σε συνδυασμό με εξεύρεση διαφορετικών λύσεων σε πραγματικά προβλήματα από την καθημερινότητά μας.
Και τι είναι Εκπαιδευτική Ρομποτική;
Είναι ένα σύγχρονο ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης στο οποίο οι συμμετέχοντες παρακινούνται με το σχεδιασμό και την κατασκευή δημιουργιών σε δραστηριότητες που έχουν νόημα για τους ίδιους. Το Ρομπότ αποτελεί μία ιδανική τέτοια δημιουργία και κατασκευή, με στόχο την ανάπτυξη και εξέλιξη πρακτικών, διδακτικών, γνωσιακών και εφαρμοσμένων δεξιοτήτων από τους κατασκευαστές του.
Η Ρομποτική, είναι κλάδος της Μηχανοηλεκτρονικής επιστήμης, που καθορίζει και ελέγχει την λειτουργία διαφόρων μηχανικών εξαρτημάτων , με το να τα συνδυάζουμε σε διάφορες διατάξεις, διαμορφώνουμε ένα λειτουργικό σύστημα, το οποίο μπορεί να βρει εφαρμογές σε διάφορους κλάδους (π.χ. ιατρική), όπως ένας ανθρωπόμορφος βραχίωνας, για χρήση σε μικροεπεμβάσεις, με τις κινήσεις του βραχίωνα να ελέγχονται πλήρως από ένα ανθρώπινο χρήστη . Ωστόσο, ο κλάδος της Ρομποτικής μελετά τις μηχανές εκείνες που μπορούν να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο στην εκτέλεση μιας εργασίας, η οποία συνδυάζει τη φυσική δραστηριότητα με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Είναι μια επιστήμη πολλά υποσχόμενη, και το μέλλον θα δείξει, κατά πόσο μπορεί να εξελιχθεί.