Μια μέρα έμπνευσης με τον Παραολυμπιονίκη Κωνσταντίνο Καραούζα

 

Στο πλαίσιο της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, με σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», και της δράσης Ενεργού ΠολίτηΓνωρίζουμε τον ΠαραολυμπιονίκηΜαθαίνουμε τη Δύναμη της Διαφορετικότητας, το Νηπιαγωγείο μας υποδέχθηκε με μεγάλη χαρά τον Παραολυμπιονίκη κολύμβησης Κωνσταντίνο Καραούζα.

Ο κ. Καραούζας μίλησε στα παιδιά για τη δύναμη της θέλησης και την αξία της προσπάθειας, γνωρίσαμε τα Παραολυμπιακά Αθλήματα και παίξαμε όλοι μαζί Μπότσια, σε μια υπέροχη εμπειρία συνεργασίας, χαράς και συμπερίληψης!

Η δράση αυτή:

  • Ενδυναμώνει την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη συμπερίληψη.
  • Αναδεικνύει την αλληλεγγύη και τον σεβασμό στονάλλο.
  • Καλλιεργεί την έννοια της κοινωνικής συμμετοχής και της ενεργούς πολιτειότητας.
  • Συνδέεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ):
    👉 ΣΒΑ 4: Ποιοτική Εκπαίδευση
    👉 ΣΒΑ 10: Μείωση Ανισοτήτων
    👉 ΣΒΑ 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κωνσταντίνο Καραούζα, την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή (Ε.Π.Ε.) και την Ελληνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΑΟΜΑΜΕΑ) για την άμεση ανταπόκριση και τη συγκινητική παρουσία τους στο σχολείο μας.

IMG 76b4760ece6cd5a615c758cd0af7d20b VIMG 527b5bd01771e7e79334b742bbc8406c VIMG 20251003 103640IMG 20251003 094455IMG 20251003 1057561000001883IMG 20250926 1317051000004355

Παιδικό βιβλίο και Φιλαναγνωσία

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού βιβλίου – 2 Απριλίου  υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας παλιούς μαθητές που τώρα φοιτούν στη Δ΄δημοτικού του 5ου Δημοτικού σχολείου.

Μια δράση που έγινε με πρωτοβουλία δύο δασκάλων του Δημοτικού και εμείς με μεγάλη χαρά αποδεχτήκαμε την πρόταση τους.

Οι μεγάλοι αναγνώστες και οι μικροί ακροατές μοιράστηκαν μια μοναδική εμπειρία.

Μια κινέζικη παροιμία λέει: “Μια εικόνα, χίλιες λέξεις”. Έτσι και εμείς θα μοιραστούμε μερικές μαζί σας για να απολαύσετε και εσείς και να νιώσετε τα συναισθήματα που παρέσυραν μεγάλους και μικρούς μαθητές καθώς και τις εκπαιδευτικούς.

174400689965420250407 095349 20250407 093215 174400689957620250407 1011561744006899544

Τα παιδιά σκέφτηκαν να αποτυπώσουν αυτά που διάβασαν:

174400694475520250407 1010561744006944786 20250407 101039    1744006944706 1744006944723

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολ. έτος 2025-26

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στα δημόσια νηπιαγωγεία για το σχολ. έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5-24 Μαρτίου 2025.Η υποβολή των αιτήσεων-υπεύθυνων δηλώσεων από το σχολ.έτος 2020-21 και εφεξής γίνονται μόνο μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ/53128/Δ1/2020 (Β1767) ΚΥΑ. Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπ/γείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ .

Τα όρια του 9ου Νηπ/γείου είναι τα οικοδομικά τετράγωνα που περικλείονται από τις οδούς : Συμβολή Τατοίου με Παπαδιαμάντη-Παπαδιαμάντη-Γ, Παπανδρέου-Ι.Λόχου  (ένα τμήμα) – Παπαδιαμάντη-Θεοτοκοπούλου (κάτω από την Παπανδρέου)-Πάροδος-Παπανικολή-Παπανικολή-Καραολή&Δημητρίου-Γ.Παπανδρέου-Θεοδωρά-Κρήτης-Λ.Κατσιώνη-Αγ.Ειρήνης Χρυσοβαλάντου-Όρια δήμου Μετ/σης με δήμο Κηφισιάς-Εθνική οδός συμβολή με Τατοίου.

 

 

Προνήπια : Έτος γέννησης 2021

Η επανεγγραφή των  φετινών προνηπίων ως νήπια γίνεται αυτεπάγγελτα,

σύμφωνα με την παρ.5του αρθρ.6τουΠΔ79/2017(Α΄109)

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ 5-24 ΜΑΡΤΊΟΥ.

 

Οι οδηγίες και τα απαραίτητα δικαιολογητικά αναφέρονται στο επισυναπτόμενο έντυπο:

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-26

Με βάση την εγκύκλιο παραθέτονται:

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου
προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-
δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/νες των
Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των
μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται
στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των
μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής
αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.
106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα
και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/
νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις
16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

 

Λήξη Σχολικού Έτους

Μια σχολική χρονιά γεμάτη νέες εμπειρίες

IMG 20240222 104119 IMG 20240415 095334 1714112951637

γεμάτη γράμματα

1705313688518 1698651993326  1697186097188

γεμάτη παραστάσεις

IMG 20240415 101343 IMG 20240122 100947 IMG 20231019 104422 IMG 20231114 110509 IMG 20231218 112058

γεμάτη εκπαιδευτικά προγράμματα

IMG 20231124 120141 IMG 20240222 110257 IMG 20240205 103621 IMG 20240205 101850IMG 20240111 101210

και πιο πολύ γεμάτη χαρούμενες φωνές και χαμόγελα

 

1705313688559 IMG 20240205 103742

έφτασε στο τέλος της.

Το σχολ. έτος 2023-2024 ολοκληρώθηκε με την καλοκαιρινή μας γιορτή,

20240614 082154

αποχαιρετώντας τα Νήπια μας και τους δίνουμε τις καλύτερες ευχές μας για το νέο τους ξεκίνημα και θα τα πούμε ξανά το Σεπτέμβριο με την έναρξη της Νέας Σχολικής Χρονιάς.

Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι γεμάτο δροσιά και ταξίδια

IMG 20240603 100757 IMG 20240611 200103IMG 20240606 130256IMG 20240611 122857

IMG 20240611 122913IMG 20240611 200133IMG 20240604 130910IMG 20240611 122923 1

Παράσταση Καραγκιόζη

Μας επισκέφθηκε ο καραγκιοζοπαίχτης Νικόλας Τζιβελέκης και μας παρουσίασε την παράσταση με τις φιγούρες που ο ίδιος κατασκευάζει με θέμα: “Ο Καραγκιόζης και το Μαγεμένο δέντρο” 

IMG 20240415 095334 IMG 20240415 095439 IMG 20240415 104007

Υπάρχει ένας μύθος που λέει πως η Φύση για να τιμωρήσει τους ανθρώπους για τα σκουπίδια και τη μόλυνση έδωσε στο δέντρο μαγικές ιδιότητες ώστε να μεταμορφώνει αυτούς που δεν Την πρόσεχαν. Και τότε ο Καραγκιόζης αποφάσισε να ζητήσει τη βοήθεια των παιδιών για να λύσει τα μάγια και να συμβουλέψει τους μεγάλους.

IMG 20240415 101343 IMG 20240415 103731 IMG 20240415 104015

Το παπάκι πάει

Το πρόγραμμα αυτό ανήκει στη Θεματική ενότητα: Ζω Καλύτερα- Ευ ζην  και στην υποθεματική: Υγεία, Αυτομέριμνα, Ασφάλεια, Πρόληψη, Ψυχική υγεία.

Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται στο Νηπιαγωγείο μετά από σχετική εκπαίδευση από το Χαμόγελο του παιδιού που είναι σημαντικός βοηθός και εμπνευστής.

Ενσωματώνει στο Νηπιαγωγείο με λιτό τρόπο και καθημερινές ιστορίες την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης ή χάσουν το συνοδό τους ή τον προσανατολισμό τους.

Έμαθαν τηλέφωνα ανάγκης

IMG 20240411 124455 IMG 20240411 124433

και μέσα από πραγματικές ιστορίες, υποθετικά σενάρια και θεατρικό παιχνίδι έμαθαν τεχνικές διαχείρισης και καλλιέργησαν τη κριτική τους σκέψη και την κοινωνική τους αντίληψη ολοκληρώνοντας με μια παρουσίαση όσων έμαθαν στους γονείς τους.

2ο εργαστήριο Δεξιοτήτων: Το Καλάθι του Πικνίκ

                                                                                                           

1714112951637

Το καλάθι του Πικνίκ – Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη βιώσιμη και υγιεινή διατροφή     σε συνεργασία με τη WWF Ελλάς  IMG 20240212 091612

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανήκει στη θεματική του κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ στην υποενότητα: Οικολογική συνείδηση. 

 

Το «Καλάθι του Πικνίκ» αποτελεί ένα εργαλείο επαναδιαμόρφωσης των διατροφικών συνηθειών των μαθητών/τριών, όσον αφορά το κολατσιό και δημιουργήθηκε σε συνάρτηση με το στόχο της WWF της μείωσης των επιπτώσεων που προκαλεί το σύστημα παραγωγής τροφίμων στον πλανήτη κατά 50%.

Στόχο έχει να πετύχει βιώσιμες διατροφικές συνήθειες στο κολατσιό των παιδιών,  στην αειφόρο ανάπτυξη, τη θετική συμμετοχή για την κλιματική αλλαγή με την δημιουργία οικολογικής συνείδησης και στη γνώση της παγκόσμιας και τοπικής κληρονομιάς.

Στο νηπιαγωγείο μας δομήθηκε μέσα από 7 εργαστήρια. Μέσα από αυτά αναδείχτηκαν οι πρότερες γνώσεις των παιδιών για τη ζωή των τροφών αλλά και την υγιεινή διατροφή.

Επίσης γνωρίσαμε τον τρόπο παραγωγής τροφών και το ταξίδι τους για να φτάσουν στο πιάτο μας.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο και αναρωτηθήκαμε Εσείς φοράτε τα ίδια ρούχα όλο το χρόνο;;

Συζητήσαμε για τα εποχικά φρούτα

και γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής του μήλου IMG 20240123 105857

 

 

 

 

 

 

Μιλήσαμε για το υγιεινό κολατσιό , δοκιμάσαμε φρουτοσαλάτα και μάθαμε να ξεχωρίζουμε τις τροφές που επιλέγουμε συχνά στη διατροφή μας και αυτές που προτιμούμε σπάνια:

1708413788106 1708413788143IMG 20240208 102234 IMG 20240208 1030401714118090492

Στα πλαίσια της Εισαγωγής της Αγγλικής Γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση δημιουργήσαμε και τους Healthy Humans

1714118090471

Φτάσαμε και στη μελέτη της Μεσογειακής Διατροφής παρέα με τις Θεατροπαιδαγωγικές δράσεις της Μαριάννας Σχίζα και παρακολουθώντας τη Βασίλισσα της Διατροφής

1714118024959IMG 20240209 113002 IMG 20240122 100947 IMG 20240122 102147 IMG 20240122 102722IMG 20240208 123032

Φτιάξαμε το δικό μας ψωμί και γνωρίσαμε από κοντά την κατσικούλα Μπιρμπίλω και τα προϊόντα της με τη βοήθεια της ομάδας “Οι μικροί γεωργοί στην πόλη”

IMG 20240205 100331 IMG 20240205 101634 IMG 20240205 101850 IMG 20240205 103621 IMG 20240205 112309

IMG 20240222 103159 IMG 20240222 104119 IMG 20240222 105906 IMG 20240222 110257

Τα παιδιά μας έκριναν το πρόγραμμα και ψήφισαν πόσο τους άρεσε:

1714118090459 1714118090447

 

 

Απόκριες

Γιορτάσαμε τις Απόκριες με Πριγκίπισσες, Σούπερ Ήρωες, Ζωάκια, Κλόουν, Μονόκερους και Πειρατές και πολλές πολλές άλλες δημιουργίες και ευφάνταστες στολές

IMG 20240307 130112IMG 20240311 084617IMG 20240311 084702

IMG 20240315 113904IMG 20240315 114739IMG 20240315 113609

Παραδοσιακά έθιμα όπως Γαϊτανάκι και Βλάχικος γάμος έγιναν με τους μικρούς ηθοποιούς

IMG 20240315 120210 IMG 20240315 121719 IMG 20240315 122057

 

Θεατρική παράσταση με κούκλες “Ψέματα – Μπερδέματα”

Η ομάδα Πασπαρτού μας παρουσίασε μια παράσταση κουκλοθεάτρου για να δούμε Τι μπερδέματα φέρνουν τα ψέματα!!

Ο ήρωας μας δεν ήθελε να πάει στο σχολείο και το ένα ψέμα έφερε το άλλο και τα μπερδέματα δεν είχαν σταματημό.

IMG 20231114 111114IMG 20231114 104026IMG 20231114 105844

IMG 20231114 110511 IMG 20231114 112138IMG 20231114 111713

Οι ήρωες μαζί με τα παιδιά μας, που κατάλαβαν ότι η αλήθεια είναι η καλύτερη επιλογή, μας τραγούδησαν:

Όχι άλλα ψέματα, Μόνο αλήθειες!!!!!!