Σχολικό Έτος 2025-26
Σχολικό Έτος 2024-25
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ευ Ζην – Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία (Οκτώβριος- Νοέμβριος 2024)
” Ας γνωριστούμε…!”
Στο πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων οι δράσεις αφορούν στην πρώτη γνωριμία των παιδιών με την ομάδα και τη συμμετοχή σε ομαδικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, με σκοπό την ενίσχυση θετικών στάσεων και τη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας, φιλίας και συμπερίληψης!
Ενδεικτικές δράσεις:
Οι κανόνες της τάξης μας!
Γεμίζουμε το βάζο με γλυκιές λεξούλες!
Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας στην ομάδα!
“Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας” ο καθένας από εμάς είναι ξεχωριστός!
το αρχικό γράμμα του ονόματός μας; γραμματοψαρέματα!
ομαδικές δράσεις -παιχνίδια παρέας!
το δέντρο της φιλίας!
2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ενσυναίσθηση (Δεκέμβριος 2024-Ιανουάριος 2025)
“Να φορέσω τα παπούτσια σου;”
Σου χαρίζω την αγάπη μου! – Αγάπη είναι…
Τι σε κάνει χαρούμενο; Ζωγραφίζω τον φίλο/φίλη μου χαρούμενο/η!
Λόγια που με κάνουν χαρούμενο/η – λυπημένο/η…
Βροχή συναισθημάτων!
Το ξενοδοχείο των Συναισθημάτων
Ζωγραφίζω τα συναισθήματά μου μέσα στο σπίτι !Τι κάνουν;
Ξέρεις τι με φοβίζει; Βάζω τον φόβο μου μέσα στο μπαλόνι και τον στέλνω ψηλά!
“Μια μέρα θα νικήσεις εσύ!”
“Ωχ! πρασίνισα!”
Ώρα παιχνιδιού και ξεγνοιασιάς- φτιάχνουμε αναμνήσεις!
3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ steam-stem (Φεβρουάριος -Μάρτιος 2025)
“Μικροί μετεωρολόγοι”
Στα πλαίσια του 3ου εργαστηρίου δεξιοτήτων γίναμε μικροί μετεωρολόγοι και, μέσα από την έρευνα και πληροφόρηση, σαν μικροί επιστήμονες
- παίξαμε με το φως κι το συνδυάσαμε με τα καιρικά φαινόμενα (πχ τα χρώματα που παίρνει ο πάγος και η βροχή)
και τα αποτυπώσαμε στις ζωγραφιές μας!
- μάθαμε για τον κύκλο του νερού , μέσα από το ταξίδι μιας σταγόνας
και αποτυπώσαμε τις μορφές που παίρνει το νερό πέφτοντας στη Γη, ανάλογα με τη θερμοκρασία (βροχή, χαλάζι και χιόνι)
- κάναμε πολλά πειράματα!
- τι βουλιάζει και τι επιπλέει στο νερό;
μεταβολές του νερού ανάλογα με τη θερμοκρασία
2,δημιουργήσαμε τη δική μας βροχή! (εξάτμιση-συμπύκνωση-βροχόπτωση-συγκέντρωση)
3, πήξη- τήξη (τοποθετήσαμε την παρέα της Έλσας στο “κάστρο της”, την κατάψυξη και παρατηρήσαμε πως το νερό από υγρό γίνεται στερεό και πως επανέρχεται στη αρχική του μορφή, πάντα με τη βοήθεια της αλλαγής θερμοκρασίας!)
- Καταγράψαμε ατομικά (στο σπίτι μας για μια εβδομάδα ) και ομαδικά (στην τάξη μας για ένα μήνα) τον καιρό , συμβουλευόμενοι και το μετεωρολογικό δελτίο!


















































