Προσωρινός κατάλογος υποψηφίων προνηπίων για το σχολικό έτος 2024-2025

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

σας παραθέτουμε τον ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ για συμμετοχή στην κλήρωση για εγγραφή στο 9ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Καστοριάς για το σχολικό έτος 2024-2025.

Παρακαλούνται οι αιτούντες να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων τους και σε περίπτωση που διαπιστώσουν κάποιο μη ορθό στοιχείο να προβούν σε αίτημα διόρθωσης προς την Κεντρική Επιτροπή Οργάνωσης των Εξετάσεων και της Κλήρωσης μέσω τη σχολικής μας μονάδας το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 22/04/2024 έως και την Παρασκευή 26/04/2024

Οι τελικοί κατάλογοι υποψηφίων θα οριστικοποιηθούν και θα αναρτηθούν τη Δευτέρα 13/05/2024 για να ενημερωθούν οι γονείς οι γονείς που αιτήθηκαν αλλαγές στην κεντρική Επιτροπή Οργάνωσης των εξετάσεων και της Κλήρωσης για την έγκριση ή μη των αιτημάτων τους ή τη διόρθωση των στοιχείων.

Επίσης οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να ανακαλέσουν την αίτηση συμμετοχής του παιδιού τους στην κλήρωση γίνονται ηλεκτρονικά ( με email) ή με φυσική παρουσία του/της στη σχολική μονάδα και συνοδεύονται από υπεύθυνη δήλωση μέσω gov.gr που αναφέρει το αίτημα τους μαζί με την εκτυπωμένη αίτηση που είχαν κάνει για τη συμμετοχή του παιδιού τους. Υποβάλλεται Υ/Δ και από τους δύο γονείς.

 



Λήψη αρχείου

 

Επίσκεψη Μηχανικού στο σχολείο μας!

Στα πλαίσια του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων : STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική, επισκέφθηκε το σχολείο  μας η Μηχανικός Νατάσα Νικολή μητέρα μαθητή μας.

Αφού μας έκανε μια υπέροχη παρουσίαση για το νερό και τους νερόμυλους (υδροδυναμική) , χωριστήκαμε σε 3 ομάδες και φτιάξαμε τους δικούς μας νερόμυλους ! Με ένα απλό και διασκεδαστικό πείραμα που μας ετοίμασε η κ.Νικολή τα παιδιά αντιλήφθηκαν τη δύναμη του νερού και τον τρόπο που λειτουργούν οι νερόμυλοι.

Την ευχαριστούμε πολύ !

DC37365F AC57 43F1 9BAA 474FCAE9A4FE 1A46622E 2156 4FF6 B56A E05DEBEC394E 861F0ECB 344A 491A 956A 0EA281AEA96A 0828007A 5D41 47C3 94E3 E18C63DA1157 883E4D03 44F2 45C9 B22B C241C928A1B5 5986E5A0 B352 4822 84AA 00A87A6974D0 10E393E8 128D 408B BCF9 62849F2B8365 386FAF73 6D68 4BF9 A5EF 921366F6E4C2 F57E59D8 ACA0 4010 8B82 6210FDD79A8A

17ος Όμιλος Φυσικών Επιστημών

Σήμερα κάναμε μια ανασκόπηση τα όσα μάθαμε τις προηγούμενες ημέρες για τον μαγνητισμό και ανοίξαμε ένα νέο κεφάλαιο τα πειράματα με τις 5 αισθήσεις μας .
Είδαμε βιντεάκια για τις 5 αισθήσεις μας και κάναμε το πρώτο μας πείραμα.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυάδες και πετούσε ο ένας την μπάλα στον άλλον . Όπως είπαν τα παιδιά χρησιμοποίησαν την όραση και την αφή για να πιάσουν την μπάλα. Τι γίνεται όμως αν τους στερήσουμε μια αίσθηση όπως η όραση ;

Κλείσαμε τα μάτια με ένα πανί και ξανά δοκίμασαν! Κανένας δεν κατάφερε να πιάσει την μπάλα… Τουλάχιστον γελάσαμε 😊

Τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν το πείραμα .

3D8D9609 0563 4415 8983 D04FA9B29F47 F49D155E B40F 4D2C A8C7 C769975EB28A FD17D10C C220 4203 B371 250DC6CEBC51 72FF6BEB 0350 4F3C A49D 4485B6AD4096 373E7AA8 294F 4499 ADDF 978A8A5047F8 C9FDE073 D025 4977 9050 999FE1206D68 7629CFFA F36F 4412 8EC5 E28101C00461 79AE4B15 7273 4A1A ABE0 B0468081F752 94438FA0 86DA 44E3 915C A7E051F43EB1 032B32CD DD8B 4D8C BE82 881727ED89D6

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου 2 Απριλίου κάναμε δράσεις στο σχολείο μας και στην αυλή μας .
Φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες , φέραμε τα αγαπημένα μας παραμύθια και μιλήσαμε για τον Κριστιαν Άντερσεν !
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 ατόμων και περιέγραψαν το αγαπημένο τους βιβλίο στους συμμαθητές τους αλλά και στην ολομέλεια .
Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να ξεφυλλίσουν τα βιβλία των συμμαθητών τους !
Κάναμε πικ νικ στην αυλή αλλά ο αέρας μας τα χαλασε λίγο !
Τέλος οδηγήσαμε το beebot στα σημεία της πόλης που μπορούμε να βρούμε βιβλία !

 

 

605F996F 597C 428C BDCF D3A53289328A 63E35138 240C 4DA3 BE5B DA4C55BF559F EC4B91EF 2E62 4192 85F3 5E7DFD5F6631 D1E18B8A FC56 4BB0 9094 C0DBAB625C7A C2BF66EE 2C29 40B1 9E74 76E3A88059D6 A698FD76 215D 48D0 BDDA E438E7502035 055FDA7A AB68 4F7A ACCC 18348EAB2EB4 F1095070 45BB 4665 9B5D B76B01B7B97B CB56A2DC 3D55 4712 9630 7E2AEAF667A5 A476EAC8 9B0A 476A A236 F0AAF175B2E5 1D636D89 8244 40AC 99D5 D77095749E7F 93E801BA B48D 4340 9D6F 09C118331DB9

 

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Συνεχίζουμε με το 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».

51A25C8F 59BD 4BD4 9645 BCFF1E14DC88 3ED08773 8AB8 459D 8291 FA83D8E41167 2BB2F350 7B7B 43EE 825B DEF1B214E7CB CA708F31 C40F 4462 957E F2851650294C 32092CBC 330C 499A 9695 CA202B1C2571 9EE81F10 ED98 458A 8950 2DE5850FD914 29724671 EBBA 4A25 9A54 6A8A7592D329 2C932AF7 1A26 499C 87F2 3A6BE0472186 8F4311E6 9E88 4657 9B9C 4D44A6C2EAD8

Αιτήσεις για εισαγωγή στα Πειραματικά σχολεία 2024-2025



Λήψη αρχείου

14η & 15η συνάντηση Ομίλου Φυσικών Επιστημών

Μιλήσαμε για το μαγνητικό πεδίο και τους πόλους των μαγνητών . Δοκιμάσαμε να ενώσουμε 2 ίδιους πόλους και διαπιστώσαμε ότι απωθούνται ! Μας θυμησε λίγο το στατικό ηλεκτρισμό (τα ομώνυμα απωθούνται).
Στη συνέχεια κάναμε πειράματα μαγνητισμού με μια αυτοσχέδια σκούπα !!! Πως γίνεται και ρουφάει έναν μαγνήτη που περιβάλλεται από ύφασμα ;
Όπως και το νερό έτσι και το ύφασμα δεν εμποδίζει το μαγνητικό πεδίο .
Τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν το πείραμα . A1894136 F095 4D60 9BEF 398F16D77670 58E5FDB9 4102 4526 AC6B 4A4AA49CEE58 2899890A 3BBB 41BD 8590 79B7A6484211 3C82E48E 87B4 43B3 93BF 1D3039D2BEC3 4B9C3C58 E911 4C9C BCB0 EC915FC6ABB1