Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας εκπρόσωπο από τη ΔΕΔΙΣΑ, η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης στην καθημερινή μας ζωή. Μέσα από συζήτηση, παραδείγματα και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν πώς μπορούν να προστατεύουν το περιβάλλον, να ξεχωρίζουν τα ανακυκλώσιμα υλικά και να δίνουν νέα ζωή σε αντικείμενα που μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια πολύ όμορφη και δημιουργική εμπειρία, ενισχύοντας την οικολογική συνείδηση και την υπευθυνότητα των μικρών μαθητών μας.









































































